Gå til innhold

Føler meg så skitten.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Som om det ikke er meg de snakker om, når de skriver jeg har virkelighetsbrist, psykose og vrangforestillinger. Flere som har det sånn, hvorfor er jeg sånn? Det er jo bare meg! Det var tungt på treningen i går, følte meg så fjern og tung i kroppen. Kan det ha med latuda å gjøre? Burde ikke latuda virke nå? Jeg ba om hjelp fra pleiadene i går, vet ikke om de hjalp. Følte ingen healing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo meg de snakker om, som de mener har denne sykdommen. Men det er jo okey at vi har ulikt syn på det, det er jeg glad for da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det er jo meg de snakker om, som de mener har denne sykdommen. Men det er jo okey at vi har ulikt syn på det, det er jeg glad for da. 

Hvem er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fionys skrev:

Hvem er de?

Nei tenker på sykepleieren og psykiateren, de er jo enige om at jeg har psykotiske opplevelser. Det er ikke alt jeg kjenner meg igjen i heller, men kan jo ikke be om at de sletter ting fra journalen da de ser på det med et annet perspektiv enn meg. Hadde jeg bare klart å jobbe og fungert normalt, da hadde det ikke vært psykotisk. Da hadde det vært en gave/evne, det er jo mange som har det. Da hadde det vært renere, nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på, kan jeg noengang leve et normalt liv? Og må jeg da ofre det åndelige? Hva skal jeg da ta meg til? Har mistet mane år føler jeg, føler meg ikke så gammel som jeg er heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Bare lurer på, kan jeg noengang leve et normalt liv? Og må jeg da ofre det åndelige? Hva skal jeg da ta meg til? Har mistet mane år føler jeg, føler meg ikke så gammel som jeg er heller. 

Det tror jeg ingen her kan svare på. Du må nok ihvertfall bli mer stabil mtp medisiner, hvis du skal kunne fungere mer normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Bare lurer på, kan jeg noengang leve et normalt liv?

Hva legger du i "et normalt liv"?

1 time siden, stjernestøv skrev:

Og må jeg da ofre det åndelige?

Den type åndelighet er ikke normalt...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Hva skal jeg da ta meg til?

Du må finne en ny hobby.

Anonymkode: 84fc8...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Trine skrev:

Det tror jeg ingen her kan svare på. Du må nok ihvertfall bli mer stabil mtp medisiner, hvis du skal kunne fungere mer normalt.

Ok. Får prøve på det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i "et normalt liv"?

Den type åndelighet er ikke normalt...

Du må finne en ny hobby.

Anonymkode: 84fc8...916

Bare mener å fungere bedre enn jeg gjør? Vil gjerne det, eller må jeg innfinne meg med utmattelse og energiløshet? 

Nei kanskje det ikke er normalt, men det er jo min åndelighet. 

Vet ikke hva jeg skal finne på, strikke klarer jeg ikke. Det er for komplisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan be om innleggese hvis det blir for mye, men da kan jeg ikke sove lenge om formiddagen. Like greit å være hjemme da, og medisinene virker vel snart. Har vært redd sønnen min skal bli hentet når som helst, men den følelsen går vel over når medisinene virker. Skal bli godt å få fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan be om innleggese hvis det blir for mye, men da kan jeg ikke sove lenge om formiddagen. Like greit å være hjemme da, og medisinene virker vel snart. Har vært redd sønnen min skal bli hentet når som helst, men den følelsen går vel over når medisinene virker. Skal bli godt å få fred. 

Jeg tør nesten ikke spørre om dette - er du redd for at sønnen din skal bli hentet av en ufo? Det kan du nok trygt slutte med, det kommer ikke til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg tør nesten ikke spørre om dette - er du redd for at sønnen din skal bli hentet av en ufo? Det kan du nok trygt slutte med, det kommer ikke til å skje.

Ja det er det jeg er redd for, at de skal komme å hente han hjem. Har tenkt på det i det siste. Nei får ikke håpe det skjer, vil jo ha han her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det jeg er redd for, at de skal komme å hente han hjem. Har tenkt på det i det siste. 

Av alle bekymringer kan akkurat denne plasseres aller nederst på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Men det er jo meg de snakker om, som de mener har denne sykdommen. Men det er jo okey at vi har ulikt syn på det, det er jeg glad for da. 

Jeg har vel vrangforestillinger også. Jeg får slike forestillinger når jeg tenker på noe jeg er redd for. Legen min vil ikke gjøre noe med det. Men det er slitsomt. Men jeg har bedre perioder og verre. Så jeg forsøker å gjøre det beste av det. Så du er ikke alene om det. 

Anonymkode: 2cca3...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det jeg er redd for, at de skal komme å hente han hjem. Har tenkt på det i det siste. Nei får ikke håpe det skjer, vil jo ha han her. 

Det skjer ikke. Jeg tror ikke det fins noen ufo som vil komme ned hit. Så der kan du slappe av. Viktig å leve her og nå og ikke bekymre seg så mye. Vi vet ingen hva morgendagen bringer men vi vet alle at vi lever her og nå  

Anonymkode: 2cca3...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, laban skrev:

Av alle bekymringer kan akkurat denne plasseres aller nederst på lista.

Skal prøve på det,bekymrer meg for andre ting og. Det er nok av ting å bekymre seg over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vel vrangforestillinger også. Jeg får slike forestillinger når jeg tenker på noe jeg er redd for. Legen min vil ikke gjøre noe med det. Men det er slitsomt. Men jeg har bedre perioder og verre. Så jeg forsøker å gjøre det beste av det. Så du er ikke alene om det. 

Anonymkode: 2cca3...573

Godt å vite jeg ikke er alenne. Men det åndelige pleier å forsvinne med ap,får du ikke det? Noen ganger er det deilig for jeg får fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer ikke. Jeg tror ikke det fins noen ufo som vil komme ned hit. Så der kan du slappe av. Viktig å leve her og nå og ikke bekymre seg så mye. Vi vet ingen hva morgendagen bringer men vi vet alle at vi lever her og nå  

Anonymkode: 2cca3...573

Ja det er helt sant. Skal prøve å ikke bekymre meg sånn,men det er ikke lett. Jeg bekymrer meg for mitt barnebarn også, tenker mye på han. Han er så liten og god,skulle ønske jeg kunne se han mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 16.46, stjernestøv skrev:

Bare lurer på, kan jeg noengang leve et normalt liv? Og må jeg da ofre det åndelige? Hva skal jeg da ta meg til? Har mistet mane år føler jeg, føler meg ikke så gammel som jeg er heller. 

Ser du ikke at ditt behov for «det åndelige» er akkurat som en rusmisbruker som klager over å måtte leve et vanlig liv uten rus?

Utfordringen blir den samme. Du må finne mening i livet ditt uten det åndelige (den meningen finner du neppe ved å bare sitte hjemme) og rusmisbrukeren må klare seg med et «vanlig» liv uten å ruse seg. Man må finne mening andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Ser du ikke at ditt behov for «det åndelige» er akkurat som en rusmisbruker som klager over å måtte leve et vanlig liv uten rus?

Utfordringen blir den samme. Du må finne mening i livet ditt uten det åndelige (den meningen finner du neppe ved å bare sitte hjemme) og rusmisbrukeren må klare seg med et «vanlig» liv uten å ruse seg. Man må finne mening andre steder.

Jo du har vel rett i det, og det er til tider bedre enn rus. Tenk energiene har gitt meg orgasme flere ganger, og jeg har svevd lett som en fjær....mitt astral legeme altså. Og det har vært helt ekstatisk med masse lys og herlige følelser. Er det rart jeg vil ha det? 

Men det har også vært et Helvete, jeg har vært i Helvete og vært livredd. Demoner og onde ånder som piner meg,vandret på astralplanet i våken tilstand der alt var ikke matrealistisk. 

Og når jeg vokste opp var det min trøst,men kanskje jeg ikke lener trenger den trøsten nå? Jeg har det jo bra nå i livet. 

Jeg skal prøve å se hvordan det går, men er det rart om jeg faller tilbake? Med tanke på det gode? Er det rart jeg savner det når jeg tar medisiner? Sykepleieren syns ikke det er vanskelig å forstå, likevel anbefaler han medisiner. Han ser jeg sliter i livet pga det åndelige. Får se hvordan det går denne gang på medisiner. Får se om jeg finner mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...