Gå til innhold

Har du lagt ferieplanene for i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kommet så langt, men jeg forsøker å legge av litt penger til en liten rimelig tur. 

Har du lagt ferieplaner for i år?

Anonymkode: d3bbd...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kommet så langt, men jeg forsøker å legge av litt penger til en liten rimelig tur. 

Har du lagt ferieplaner for i år?

Anonymkode: d3bbd...153

Nei. Drar ikke på ferie.

Anonymkode: 0fdcb...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei trenger en ferie nå jeg tror jeg men jeg liker ikke dra på ferie da og vet ikke hva jeg skulle gjort på ferie :P Liker ikke "Kultur" og se på museer eller andre ting. Tror jeg hadde bevegd meg litt mer utendørs om det var mer lyst og sol er fryktelig mørkt og kaldt her hvor jeg bor, men hvem vet, godt mulig jeg bare ville sittet på hotellet dagen lang og latt som jeg var hjemme.... Er ingen ferie type 😕 Vet ikke men tror kanskje jeg drar til et sted med mye sol en eller annen gang for en kort periode for å se om det vekker opp kroppen litt fra vinterdvalen. Vi får se hva som skjer tror jeg bare. Vurderte å flytte til et mer solrikt del av Norge istedenfor f.eks oslo men så boligprisene så tror det er å gå litt for langt ville følt meg svindlet  :P 

Anonymkode: b2cf0...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, gråstein skrev:

«Ferie», hva er det for noe? 😎

Er vel som å "Feste" :ph34r:

Hoppe rundt og vifte med kroppen til musikk, for å oppnå??????

Jeg liker musikken de bruker til å hoppe rundt og vifte med kroppen da, men de andre delene har jeg ikke helt skjønt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, gråstein skrev:

Nok et fremmedord. :ph34r:

Fremmedord for meg og. 

Jeg vurderer å dra på en liten weekendtur en plass men ikke noe mer i år. 

Anonymkode: d3bbd...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar og besøker familie i et annet land i påsken.  Fly er bestilt og betalt.  Pusler med planer om å reise rundt i Spania i juli og besøke en venninne som bor der.  De planene er kun i hodet på meg, men har startet å se på hotell og lage en rundtur på kartet.

Anonymkode: def5b...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kommet så langt, men jeg forsøker å legge av litt penger til en liten rimelig tur. 

Har du lagt ferieplaner for i år?

Anonymkode: d3bbd...153

Ikke lagt noen planer ennå, men det blir nok mye på hytta og en liten tur eller to, kanskje en tur til Sverige eller noe. :) Vi får se, tar det gjerne litt på sparket vi, det er jo bare oss to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planlagt en tur til Spania med datteren til våren/forsommeren, men det ser ut som at det kan bli et sykehusopphold istedenfor.  Har fått låne en leilighet i Spania, men den er jo der senere også da. Kanskje vi får reist til høsten. Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir ingenting spesielt i år heller tror jeg. Har jeg lagt ferieplaner 4 ganger i mitt liv så er det toppen. Det er ikke alle hvis liv er så lett. Men jeg unner alle sin velfortjente ferie.😊

Anonymkode: d60c1...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎02‎.‎2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kommet så langt, men jeg forsøker å legge av litt penger til en liten rimelig tur. 

Har du lagt ferieplaner for i år?

Anonymkode: d3bbd...153

 

Hvis det blir noe, drar jeg og samboeren min på DreamHack :) I så fall i Sverige siden det er rimeligst... Men får se... Jeg har det fint hjemme også jeg :)

Men en langsiktig drøm/plan jeg har som jeg legger av litt penger til hver måned, er å reise til Pompeii en uke (om kanskje to eller tre år). Det hadde vært en opplevelse! :)

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, emilie321 skrev:

Hadde planlagt en tur til Spania med datteren til våren/forsommeren, men det ser ut som at det kan bli et sykehusopphold istedenfor.  Har fått låne en leilighet i Spania, men den er jo der senere også da. Kanskje vi får reist til høsten. Håper det.

Jeg er også lysten på å reise en tur til Spania. 

Anonymkode: d3bbd...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.2.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kommet så langt, men jeg forsøker å legge av litt penger til en liten rimelig tur. 

Har du lagt ferieplaner for i år?

Anonymkode: d3bbd...153

Jeg har planer for deler av ferien, men ikke for hele. Jeg har allerede kjøpt billetter til flere lokale arrangement, og så langt ser det ikke ut som jeg krysser fylkesgrensen mer enn den éne gangen i år heller ;) Miljøvennlig feriering både i år og i fjor der altså... :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎02‎.‎2019 den 21.58, gråstein skrev:

«Ferie», hva er det for noe? 😎

Ferie er fri fra arbeid eller utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også lysten på å reise en tur til Spania. 

Anonymkode: d3bbd...153

Du er ikke for å begrense flyreiser av hensyn til miljøet?

Anonymkode: 0fdcb...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, kupton skrev:

Ferie er fri fra arbeid eller utdanning.

Vi som hverken arbeider eller er under utdanning har fri hele året. Begrepet "ferie" er derfor meningsløst.

Anonymkode: 0fdcb...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen og jeg skal på en tur til midt-Europa nå i vinter. Så blir det kjøretur til Vestlandet i påska, og kanskje en kjøretur til Sverige på forsommeren. Til sommeren blir det vel hjemmeferie + kjøretur til Vestlandet igjen, tenker jeg. Hva vi gjør i høstferien er ikke bestemt - vi har hatt familietur til utlandet ca annethvert år, så det er mulig vi skal det, men ingenting er bestemt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferien blir i Norge og evt. litt Sverige - på og ved sjøen.

 

Ellers blir vinter- og påskeferie på fjellet og et par korte utenlandsturer (kfr. miljø-fly-tråd :o ).

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...