Gå til innhold

Slår alarm om nye Oslo-tall: - En totalt segregert by


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arbeiderpartiet er enig i at det er store utfordringer med integreringen i Oslo. Dagbladet kan i dag publisere tall som viser at antall nyfødte med innvandrerbakgrunn har doblet seg siden årtusenskiftet. Tallene er bestilt av Fremskrittspartiet fra SSB.

Byrådsleder Raymond Johansen innrømmer at ikke alle barna som blir født i Groruddalen kommer til å kunne norsk når de begynner på skolen.

Les hele intervjuet med Byrådsleder Raymond Johansen her: https://www.dagbladet.no/nyheter/kutt-kontantstotten/70745019 

Nyfødte med innvandringsbakgrunn 2000-2017
Oslo: Fra 17 til 42 prosent
Oslo Vest: Fra 7 til 30 prosent. 
Groruddalen/Søndre Nordstrand: Fra 40 til 80 prosent.

Hvordan ser det ut som 20 år? Det kan man lure på.

Anonymkode: 8ea72...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt koster i dag. Det må jo koste samfunnet og oss alle enorme beløp i uoverskuelig fremtid når man ikke lykkes bedre. Men det er jo bra at noe kommer frem.

Anonymkode: 5897d...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke så mye mer til før det kan bli for tungt for oss alle tror jeg uten at jeg regner meg som noen innvandringsmotstander i utgangspunktet.

Anonymkode: 5897d...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 11.2.2019 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Arbeiderpartiet er enig i at det er store utfordringer med integreringen i Oslo. Dagbladet kan i dag publisere tall som viser at antall nyfødte med innvandrerbakgrunn har doblet seg siden årtusenskiftet. Tallene er bestilt av Fremskrittspartiet fra SSB.

Byrådsleder Raymond Johansen innrømmer at ikke alle barna som blir født i Groruddalen kommer til å kunne norsk når de begynner på skolen.

Les hele intervjuet med Byrådsleder Raymond Johansen her: https://www.dagbladet.no/nyheter/kutt-kontantstotten/70745019 

Nyfødte med innvandringsbakgrunn 2000-2017
Oslo: Fra 17 til 42 prosent
Oslo Vest: Fra 7 til 30 prosent. 
Groruddalen/Søndre Nordstrand: Fra 40 til 80 prosent.

Hvordan ser det ut som 20 år? Det kan man lure på.

Anonymkode: 8ea72...ab5

Nå er det knivstikking i Oslo hver ENESTE dag uten unntak. 

Hvordan det ser ut om 20 år ? Det tør jeg ikke tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nå er det knivstikking i Oslo hver ENESTE dag uten unntak. 

Hvordan det ser ut om 20 år ? Det tør jeg ikke tenke på. 

Oslo er i ferd med å bli det nye Malmø.

Lykke til.

Anonymkode: 8ea72...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bliriallefall aldri likeglad med hva som skjer med Oslo. Det er vel også kommunevalg der til høsten og da gir sikkert folk en pekepinn om hva de ser for seg for "byen med det store hjertet."

Anonymkode: 5897d...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...