Gå til innhold

Hva har livet lært deg? Kan du beskrive det med korte ord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    9

  • laban

    5

  • stjernestøv

    1

  • Kayia

    1

6 timer siden, Maggie55 skrev:

Ja det er det når man har vært utsatt for mye veldig ubehageligheter. Enkelte mennesker må være meget syke spør du meg.

 

5 timer siden, Maggie55 skrev:

Folk har det ikke helt likt vet du.

Det er meg du svarer her? Spørsmålet mitt var hva som lå bak ønsket ditt om å slippe innpåslitne husdyr?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
1 time siden, laban skrev:

 

Det er meg du svarer her? Spørsmålet mitt var hva som lå bak ønsket ditt om å slippe innpåslitne husdyr?!

Det tar for langt å komme inn på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta livet for gitt. Uforutsigbart, tilfeldigheter, mye nedturer og oppturer. 

Hilsen meg på 31. 

Anonymkode: 3e2ec...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55
På 16.2.2019 den 12.43, laban skrev:

Er det et problem? Hunder og andre kjæledyr eller hester, kuer og sauer?

Dette trenger jeg mer enn noen skyndsomme ord i et nettfora til å beskrive hva jeg har vært utsatt for i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

At man må balansere ting:

- Ta risiko noen ganger, men ikke hodeløst. 

- Balansere det å leve i nuet med å tenke fremover. 

- Tenke på andre, men ikke glemme seg selv og bli selvutslettende.

- Ha ambisiøse mål, men realistiske. Ikke nødvendigvis "sikte mot stjernene", som motivasjonsguruer sier. Jeg kunne aldri blitt verdensmester på 100m bare ved å ha trua og aldri gi opp. Man må gjøre det beste ut av egne forutsetninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maggie55 skrev:

Dette trenger jeg mer enn noen skyndsomme ord i et nettfora til å beskrive hva jeg har vært utsatt for i livet.

Ingen fare, jeg mente ikke å mase om detaljer, og du svarer jo uansett bare hvis du selv vil. Jeg ble bare nysgjerrig på hva som egentlig lå bak når du besvarte trådens tema "Hva har livet lært deg" med "Man bør få slippe innpåslitne husdyr.". Det er liksom ikke noen typisk livsvisdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Enig. Alt renger man ikke. Heller ikke av mat. Selv om søndagens allerede fortærte fiskekaker var helt fine.Håper også dere har noe i grytene.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Maggie55 skrev:

Hva er det som forvirrer. Kan du beskrive det med egne ord.

Er det meg du spør? Jeg er ikke forvirret, men jeg synes nok svar av typen "Det er i motbakker det går oppover" eller "Livet er ikke rettferdig" (for å ta noen tilfeldige eksemper) er mer naturlige svar på spørsmålet i overskriften, enn "Man bør få slippe innpåslitne husdyr". Men det er ingen stor sak, bare glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke klok på dette livet, men det blir vel ingen. Men det er vel meningen vi skal gjøre vårt beste her i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er viktig å kjenne at man er heldig og nyte nuet når livet smiler, og å perspektivere og se framover når livet lugger. Og - at man skal ta godt vare på gode mennesker rundt seg, de er like gode å ha når livet smiler som når det lugger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
1 time siden, laban skrev:

Er det meg du spør? Jeg er ikke forvirret, men jeg synes nok svar av typen "Det er i motbakker det går oppover" eller "Livet er ikke rettferdig" (for å ta noen tilfeldige eksemper) er mer naturlige svar på spørsmålet i overskriften, enn "Man bør få slippe innpåslitne husdyr". Men det er ingen stor sak, bare glem det.

Jeg tenkte helst på at man kan nesten ikke gå et sted uten at der er hunder. Men det er flertallet som bestemmer så klabert og dette er som du er inne på utelukkende mitt eget problem. Min indre panikkangst og ikke din. Man bør prøve å unngå å laste uskyldige synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Maggie55 skrev:

Men det er flertallet som bestemmer så klabert og dette er som du er inne på utelukkende mitt eget problem.

Hundeeiere skal ta hensyn, enten de er i flertall eller mindretall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...