Gå til innhold

Hva har livet lært deg? Kan du beskrive det med korte ord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

De aller fleste gjør jo også det på forbilledlig måte men det visker ikke ut uheldige opplevelser for en del av oss. Man kan jo også lure på hvor bra mange av disse hundene har det hos sine respektive eiere når hundene er så overbegeistret for tilfeldige forbipasserende. Men jeg er ikke hundepsykolog og ikke har jeg hund heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    9

  • laban

    5

  • Fionys

    1

  • Mëmëso

    1

Gjest Maggie55
På 16.2.2019 den 20.09, laban skrev:

 

Det er meg du svarer her? Spørsmålet mitt var hva som lå bak ønsket ditt om å slippe innpåslitne husdyr?!

Det skulle tatt seg ut om folk måtte gi fra seg hunden sin for eksempel fordi den beviselig har det mye bedre hos en annen eier. Det kan jo være gode grunner til at alt ikke er ti på topp. Ikke så enkelt alt i dag. Selv om mange hunder bare ser ut og oppfører seg som om de ønsker andre eiere? Men jeg er ikke hundepsykolog og mistolket kanskje. Jeg var engstelig for å ikke ha krefter nok i kroppen til å komme meg til mitt hjem. Vi har alle vårt i dag tror jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...