Gå til innhold

Ta en pause for barnas skyld: Oslo bør få fritak fra å bosette nye flyktninger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå må det virkelig stå dårlig til i Oslo. Linda Noor støtter Christian Tybring-Gjeddes forslag om stopp i mottak av flyktninger i Oslo - "for ikke å ytterligere hemme Oslo-beboere i en integreringsprosess og hindre «white flight» fra innvandringstette områder."

https://www.dagsavisen.no/nyemeninger/ta-en-pause-for-barnas-skyld-1.1277655

Sitat

 

I forrige uke slo Dagbladet alarm om de demografiske endringene i Oslo, basert på tall hentet ut fra SSB på oppdrag fra Frp. I Groruddalen og Søndre Nordstrand har andelen barn født med innvandrerbakgrunn økt fra omtrent 40 prosent til nærmere 80 prosent siden år 2000.

Jeg har spurt meg selv om det er forsvarlig overfor mine barn å bo her, hvis de kunne fått bedre muligheter andre steder i eller utenfor Oslo. Jeg har foreløpig valgt å bli boende, men med et økende problem med utenforskap, vold og kriminalitet, føles ikke fremtiden trygg. 

Når integreringsutfordringene er så store som de er i Oslo, bør Oslo få ta en lang pause fra å bosette.

 

 

Anonymkode: 4d3db...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bør reforhandles EØS avtalen og basere oss på nordisk samhand før vi drukner i svindel og bedrag og fanteri.

Anonymkode: 9d271...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for noen ignorante rasister. 

Folk bør skamme seg. 

Anonymkode: f30df...204

Ro deg ned nå.

Anonymkode: a28f2...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Maggie55 skrev:

Enkelte mennesker må være veldig syke som kan stå bak sånne ting synes jeg også.

Står bak hva?

Anonymkode: a28f2...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasisme og manglende oppfølging av innvandrerbefolkningen. Hele tema er jo blitt helt umulig å forstå for "uinnvidde "føler jeg 

(Som morsdagen og farsdagen som jo egentlig bare er et påfunn fra firetningstanden for å tjene mere penger.)

Anonymkode: 9d271...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er mest frustrerende er att dette er en varslet "katastrofe". Men neida, vi kjører på som før vi. Mvh SV, Ap, KRF, Rødt, og Høyre.

Anonymkode: 0e0dd...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politimesteren i Oslo trygler regjeringen om en liten pause i nye flyktninger til Oslo så vi kan hjelpe de som har kommet isteden for å bare dumpe flere i ghettoer og ha knivstikkinger hver uke og total kaos... Situasjonen er helt ute av kontroll mener han

https://www.dagsavisen.no/oslo/regjeringen-ikke-aktuelt-a-nekte-bosetting-i-oslo-1.1280079

Får klart nei regjeringen , de har funnet ut at vi bare flytter dem til områder med under 30% innvandrerandel (gudene vet hvordan de definerer innvandrere de har helt sikkert en fin definisjon på det som "født i norge" etc, men det er nå en annen sak) så skal alt gå bra, mener de....

 

Hvem skal folket stemme på når selv FRP regjeringen holder på slik... Poliitimestern bør en høre på han kjenner til problemene han ville aldri kommet med en slikt forslag med mindre det virkelig var kritisk...

Er nok ingen vei tilbake nå tror jeg, Oslo er fortapt.

Lykke til !

Anonymkode: 3706e...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politimesteren i Oslo trygler regjeringen om en liten pause i nye flyktninger til Oslo så vi kan hjelpe de som har kommet isteden for å bare dumpe flere i ghettoer og ha knivstikkinger hver uke og total kaos... Situasjonen er helt ute av kontroll mener han

https://www.dagsavisen.no/oslo/regjeringen-ikke-aktuelt-a-nekte-bosetting-i-oslo-1.1280079

Får klart nei regjeringen , de har funnet ut at vi bare flytter dem til områder med under 30% innvandrerandel (gudene vet hvordan de definerer innvandrere de har helt sikkert en fin definisjon på det som "født i norge" etc, men det er nå en annen sak) så skal alt gå bra, mener de....

 

Hvem skal folket stemme på når selv FRP regjeringen holder på slik...

Det som er skummelt er at dette åpner opp for ekstreme høyrepartier. Jeg fatter ikke hva norske politikere holder på med.

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poliitimestern bør en høre på han kjenner til problemene han ville aldri kommet med en slikt forslag med mindre det virkelig var kritisk...

Er nok ingen vei tilbake nå tror jeg, Oslo er fortapt.

Vi er mange som lenge har ment vi er på full fart mot svenske tilstander i Oslo. Det har blitt ledd bort. Så fikk vi rett. Igjen.

Anonymkode: 4d3db...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...