Gå til innhold

Jeg klarer ikke å glemme han! Vær så snill å les🤗


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel flere. Kan ikke kalles trolling dette. 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Veldig likt trollingen på klikk.no. Prikk lik skrivemåte.

Anonymkode: c0faf...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det skulle være tilfellet, så håper jeg på et lite mirakel, at han flytter tilbake igjen av en grunn.:) 

Han bor milevis unna nå. 

Jeg vet jeg skal tenke på samboeren min, som faktisk fanget opp ting mellom oss. Han tok det med et blidt humør da. Han visste jo det aldri ville bli oss. Meg og min samboer har gått gjennom mye, har hengt i en tynn tråd opp til flere ganger, ordnet opp og gått bra igjen. 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Siden du har samboer så må du ha følelser for han.  Sjansene for at legen tenker på deg er ytterst små.  Han kan ha opplevd tiltrekning der og da, men han kan også ha vært omsorgsfull, empatisk og ganske fersk i jobben så han passet seg ekstra for å gjøre jobben sin.  Du kan ha tolket det på en annen måte enn han.  Kvinner drømmer mye mer romantiske drømmer enn menn.  Hvis han ikke hadde kjæreste der og da så har han det sannsynligvis nå.  Hvorfor skulle han leve i sølibat og tenke på deg?

Anonymkode: 88a22...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du har samboer så må du ha følelser for han.  Sjansene for at legen tenker på deg er ytterst små.  Han kan ha opplevd tiltrekning der og da, men han kan også ha vært omsorgsfull, empatisk og ganske fersk i jobben så han passet seg ekstra for å gjøre jobben sin.  Du kan ha tolket det på en annen måte enn han.  Kvinner drømmer mye mer romantiske drømmer enn menn.  Hvis han ikke hadde kjæreste der og da så har han det sannsynligvis nå.  Hvorfor skulle han leve i sølibat og tenke på deg?

Anonymkode: 88a22...bf6

Sjansen er liten for at han i det hele tatt husker meg tror jeg. Det jeg er så fortvilet over er at jeg ikke glemmer han, at jeg aldri kan gå opp på legekontoret uten å tenke på han. Det er som om han har forsvunnet helt fra verden, å det gjør så vondt. Jeg blir irritert på meg selv og prøver å ignorere alt rundt han. Han var helt sikkert bare snill og god mot alle, være en lege som ønsket å ha flere på lista si. Det jeg vet er at jeg ikke glemmer han med det første. I grunnen vil jeg ikke glemme han heller. Sitter håpefull å venter på at jeg ei gang skal se han, bare helt tilfeldig! 😏

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var høygravid tok han meg inn på ultralyd rommet, kun for nysgjerrigheten hans del.

Jeg var hos en fysioterapaut en gang, som "tok meg med inn på ultralydrommet", kun for hans egen nysgjerrighet. Jeg tenkte "greit for meg å få sjekket gratis, at alt er som det skal, eller mer riktig, ikke skal være, i foten". Han trengte trene på å se ting på ultralyd og min fot var både litt ødelagt og litt nyoperert, og sånn sett et "godt" treningsmateriale 😅 Det kan kanskje hende du legger litt mye i ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen er liten for at han i det hele tatt husker meg tror jeg. Det jeg er så fortvilet over er at jeg ikke glemmer han, at jeg aldri kan gå opp på legekontoret uten å tenke på han. Det er som om han har forsvunnet helt fra verden, å det gjør så vondt. Jeg blir irritert på meg selv og prøver å ignorere alt rundt han. Han var helt sikkert bare snill og god mot alle, være en lege som ønsket å ha flere på lista si. Det jeg vet er at jeg ikke glemmer han med det første. I grunnen vil jeg ikke glemme han heller. Sitter håpefull å venter på at jeg ei gang skal se han, bare helt tilfeldig! 😏

Anonymkode: 73bf0...5ad

For meg virker det som om du dyrker noen fantasier. Så lenge du ønsker å dyrke fantasien, så vil det jo heller ikke bli ubetydelig for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til de med forståelse og til de som har hatt det slik som meg. Godt det er flere der ute. Ja, jeg la merke til mye (som for meg) var veldig spennende. At det har vært noe det og da for han, kan godt hende. En spesiell tid skal vi vel alle gjennom og dette var ei tid jeg følte meg nyforelsket igjen😇 Guuud for en herlig følelse. Jeg   v i l   se han igjen!🤞🤞

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk til de med forståelse og til de som har hatt det slik som meg. Godt det er flere der ute. Ja, jeg la merke til mye (som for meg) var veldig spennende. At det har vært noe det og da for han, kan godt hende. En spesiell tid skal vi vel alle gjennom og dette var ei tid jeg følte meg nyforelsket igjen😇 Guuud for en herlig følelse. Jeg   v i l   se han igjen!🤞🤞

Anonymkode: 73bf0...5ad

Herregud. Gjør det i alle fall slutt med samboeren din, han fortjener noe helt annet enn at du går rundt og drømmer om en annen og holder ham for narr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til de med forståelse og til de som har hatt det slik som meg. Godt det er flere der ute. Ja, jeg la merke til mye (som for meg) var veldig spennende. At det har vært noe det og da for han, kan godt hende. En spesiell tid skal vi vel alle gjennom og dette var ei tid jeg følte meg nyforelsket igjen😇 Guuud for en herlig følelse. Jeg   v i l   se han igjen!🤞🤞

Anonymkode: 73bf0...5ad

Jeg må tilstå at jeg sliter litt med å tro at dette er et seriøst innlegg. Har lurt litt på om du troller, men det er jo fordi jeg synes slik dagdrømming ikke er noe jeg forbinder med voksne mennesker. . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk til de med forståelse og til de som har hatt det slik som meg. Godt det er flere der ute. Ja, jeg la merke til mye (som for meg) var veldig spennende. At det har vært noe det og da for han, kan godt hende. En spesiell tid skal vi vel alle gjennom og dette var ei tid jeg følte meg nyforelsket igjen😇 Guuud for en herlig følelse. Jeg   v i l   se han igjen!🤞🤞

Anonymkode: 73bf0...5ad

Jeg vet at legen min liker meg, men jeg vet også at det er fordi jeg er pasienten hans og kanskje fordi vi kommuniserer godt. Vet også at legen ikke ser på meg som noe annet enn en pasient. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frosken skrev:

Jeg må tilstå at jeg sliter litt med å tro at dette er et seriøst innlegg. Har lurt litt på om du troller, men det er jo fordi jeg synes slik dagdrømming ikke er noe jeg forbinder med voksne mennesker. . 

Joda, ikke bare litt. Er nå en stor troller...🤨

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frosken skrev:

Jeg må tilstå at jeg sliter litt med å tro at dette er et seriøst innlegg. Har lurt litt på om du troller, men det er jo fordi jeg synes slik dagdrømming ikke er noe jeg forbinder med voksne mennesker. . 

Da har du heller ikke opplevd mye i ditt liv. Håper du er ung da 🙂 mye å lære  

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du heller ikke opplevd mye i ditt liv. Håper du er ung da 🙂 mye å lære  

Anonymkode: 73bf0...5ad

Jeg tenker det stort sett er troll som er våkne på denne tiden av døgnet. 😀

Anonymkode: c0faf...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg vet at legen min liker meg, men jeg vet også at det er fordi jeg er pasienten hans og kanskje fordi vi kommuniserer godt. Vet også at legen ikke ser på meg som noe annet enn en pasient. 

Samme her - med den forrige fastlegen min (har nettopp byttet) hadde jeg et kjempegodt forhold, vi kunne le og spøke og en gang kom jeg ut derfra med sånn latterkrampe at legesekretæren så forbauset på meg og lurte på hva som hadde skjedd. :) Har også opplevd å få fullstendig latterkrampe under en gu han foretok. Var med tungt hjerte jeg byttet fastlege, men jeg skal flytte om noen mnd og det dukket opp en sjelden mulighet her jeg skal bo så da var det bare å slå til, men han virker veldig trivelig han nye også, så det går nok fint.

Men om jeg legger noe mer i det? Nope. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Lillemus skrev:

Samme her - med den forrige fastlegen min (har nettopp byttet) hadde jeg et kjempegodt forhold, vi kunne le og spøke og en gang kom jeg ut derfra med sånn latterkrampe at legesekretæren så forbauset på meg og lurte på hva som hadde skjedd. :) Har også opplevd å få fullstendig latterkrampe under en gu han foretok. Var med tungt hjerte jeg byttet fastlege, men jeg skal flytte om noen mnd og det dukket opp en sjelden mulighet her jeg skal bo så da var det bare å slå til, men han virker veldig trivelig han nye også, så det går nok fint.

Men om jeg legger noe mer i det? Nope. 

Her har det vært en rekke kleine settinger. Han tok også GU på meg, men nå er ikke jeg stresset i slike situasjoner. Jobber i helse selv, så er vant med kroppslig kontakt og for meg er et underliv helt naturlig. Akkurat testen er svært lite attraktivt, selv med betattheten min til han. Jeg likte meg bedre på benken, då han skulle sjekke og kjenne med de flotte hendene.😄 Jaja, det var ei gang.... 

Håper han kommer tilbake her igjen. Blitt kjent på eg annet vis enn et lege/pasient forhold. 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her har det vært en rekke kleine settinger. Han tok også GU på meg, men nå er ikke jeg stresset i slike situasjoner. Jobber i helse selv, så er vant med kroppslig kontakt og for meg er et underliv helt naturlig. Akkurat testen er svært lite attraktivt, selv med betattheten min til han. Jeg likte meg bedre på benken, då han skulle sjekke og kjenne med de flotte hendene.😄 Jaja, det var ei gang.... 

Håper han kommer tilbake her igjen. Blitt kjent på eg annet vis enn et lege/pasient forhold. 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Livlig fantasi du har 😆

Anonymkode: cc7b0...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livlig fantasi du har 😆

Anonymkode: cc7b0...d03

Lov det😊

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lov det😊

Anonymkode: 73bf0...5ad

Man lever lenge på drømmer og fantasier, vettu. 

Kos deg videre med fantasiene dine ;) 

Anonymkode: cc7b0...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man lever lenge på drømmer og fantasier, vettu. 

Kos deg videre med fantasiene dine ;) 

Anonymkode: cc7b0...d03

Man vet aldri med noe. Det var lov for oss å ha en god kjemi der og da, noe som ikke har utviklet seg videre. Vil møte han på ny:) 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man vet aldri med noe. Det var lov for oss å ha en god kjemi der og da, noe som ikke har utviklet seg videre. Vil møte han på ny:) 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Etter midnatt = Trolletid.

Anonymkode: c0faf...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...