Gå til innhold

Jeg klarer ikke å glemme han! Vær så snill å les🤗


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter midnatt = Trolletid.

Anonymkode: c0faf...d96

Opptatt av meg, trolling, trolletid , osv...Ikke bruk ordet trolling igjen🙉 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Opptatt av meg, trolling, trolletid , osv...Ikke bruk ordet trolling igjen🙉 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Ser du holder på med en masse fastlegetråder på klikk.no forumet også.

Anonymkode: c0faf...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så kommenterer du i den såkalte trolleyiden selv. Så vet ikke helt jeg😄 

Kun saklige kommentarer jeg vil kommentere på. 

Ts

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser du holder på med en masse fastlegetråder på klikk.no forumet også.

Anonymkode: c0faf...d96

Opptatt av den type tråd selv siden du fanger dem opp? 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opptatt av den type tråd selv siden du fanger dem opp? 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Nei, bare lagt merke overskriftene og mengder tråder.

Anonymkode: c0faf...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten så kommenterer du i den såkalte trolleyiden selv. Så vet ikke helt jeg😄 

Kun saklige kommentarer jeg vil kommentere på. 

Ts

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lykke til, vel.

Anonymkode: c0faf...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.2.2019 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Jeg føler med deg. Akkurat det samme tenker jeg om min også :) Det gjør jo også vondt å lengte sånn etter noen 😕

Anonymkode: 986f5...f9d

Om din nåværende/tidligere lege?

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk tråd. Samboer og barn, også lengter man etter en lege som var imøtekommende for flere år siden. Nei, huff for noen i-lands problem. Skjerpings......... Håper nesten det er trolling for makan til dusteri.

Anonymkode: babf6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Patetisk tråd. Samboer og barn, også lengter man etter en lege som var imøtekommende for flere år siden. Nei, huff for noen i-lands problem. Skjerpings......... Håper nesten det er trolling for makan til dusteri.

Anonymkode: babf6...a0e

Du kan lavær å lese kjedelige tråder for eks. 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2019 den 15.11, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Hvis jeg kan spørre om det. 

Huff, skjønner hva du mener. Synd å bli så forelsket i en "forbudt mann".

Anonymkode: 986f5...f9d

Det er vel strengt tatt ikke forbudt når lege-pasient forholdet er over. 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel strengt tatt ikke forbudt når lege-pasient forholdet er over. 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Det er ingen som forbyr meg å forelske meg i kongen, men det er forbudt å plage han med tilnærmelser.  Jeg kan også forelske meg i bussjåfør med kone og ti unger hjemme, og jeg ser han av og til når han kjører buss eller er ute med ungene sine.  Det er nok ikke så strengt med å vise han interesse som kongen, men omtrent like håpløst.

Sånne tanker mange år senere er ikke realistiske.  De kan muligens komme en dag man er ekstra trøtt og lei, og da er det lov å drømme seg til sol, bading, forelskelse eller whatever.  Men, som denne tråden har utviklet seg så er det ganske tydeligvis ikke ekte.  Voksne mennesker holder ikke på i dagesvis med slike drømmerier.

 

Anonymkode: 88a22...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som forbyr meg å forelske meg i kongen, men det er forbudt å plage han med tilnærmelser.  Jeg kan også forelske meg i bussjåfør med kone og ti unger hjemme, og jeg ser han av og til når han kjører buss eller er ute med ungene sine.  Det er nok ikke så strengt med å vise han interesse som kongen, men omtrent like håpløst.

Sånne tanker mange år senere er ikke realistiske.  De kan muligens komme en dag man er ekstra trøtt og lei, og da er det lov å drømme seg til sol, bading, forelskelse eller whatever.  Men, som denne tråden har utviklet seg så er det ganske tydeligvis ikke ekte.  Voksne mennesker holder ikke på i dagesvis med slike drømmerier.

 

Anonymkode: 88a22...bf6

Hehe, unnskyld meg, men plage han med tilnærmelser? Jeg har verken flørtet eller lagt an på min tidligere lege. Vi hadde en god tone, å alt var veldig vennskapelig. Poenget mitt var ikke å få frem hvorvidt forelsket han var i meg, men at jeg ikke klarer å glemme han. Det kommer selvsagt i perioder. Han var gjort noe ved meg som jeg aldri hadde trodd noen kunne klart. 

Det er jo fullt mulig å møtes hverandre helt tilfeldig, siden slekten hans er herfra. Og det er jo i slike settinger det kan blusse opp igjen, ikke når man ikke når sett hverandre på flere år .  

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, unnskyld meg, men plage han med tilnærmelser? Jeg har verken flørtet eller lagt an på min tidligere lege. Vi hadde en god tone, å alt var veldig vennskapelig. Poenget mitt var ikke å få frem hvorvidt forelsket han var i meg, men at jeg ikke klarer å glemme han. Det kommer selvsagt i perioder. Han var gjort noe ved meg som jeg aldri hadde trodd noen kunne klart. 

Det er jo fullt mulig å møtes hverandre helt tilfeldig, siden slekten hans er herfra. Og det er jo i slike settinger det kan blusse opp igjen, ikke når man ikke når sett hverandre på flere år .  

Anonymkode: 73bf0...5ad

Han har nok glemt deg.

Anonymkode: c0faf...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok glemt deg.

Anonymkode: c0faf...d96

Godt mulig. Men om han hadde truffet meg, kan det godt hende han hadde husket meg. Jeg husker veldig godt igjen ansikter etter kun få minutter med prat.  

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker kanskje det er spesielle grunner som dette som gjør at legen velger å slutte på jobb. Tror leger selv kan få følelser for pasientene sine, det er jo ikke noe lettere for de. 

Anonymkode: 73bf0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...