Gå til innhold

Hvor mye truxal?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å avlede deg selv med noe når sulten kommer.. gjør ett eller annet for å ikke kjenne på den. Det hjelper å gå en liten tur når den kommer.. trenger ikke være så lang tur, bare ev liten luftetur. Eller heng opp klær, ta ut av oppvaskmaskinen, støvsug, håndarbeid, hva som helst..

Anonymkode: 20cf7...a2f

Ja får røyke istedenfor. Må ta meg sammen nå, dette går ikke lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    26

  • AnonymBruker

    10

  • laban

    1

  • ISW

    1

Mest aktive i denne tråden

2 minutter siden, elina777 skrev:

Har for mye særlig over magen og 20 kg for mye ifølge bmi og inbodyscan

Skulle ikke tro det, du er ihvertfall en veldig søt jente uten dobbelthake ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får røyke istedenfor.

Det må da finnes en annen avledning for å la være å spise enn akkurat røyk? Drikk noe kaloriløst for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laban skrev:

Det må da finnes en annen avledning for å la være å spise enn akkurat røyk? Drikk noe kaloriløst for eksempel?

Ja kan drikke pepsi max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hørt om vann?

Anonymkode: 082ab...f51

Må ihvertfall ha noe som smaker søtt og pepsi max legger man ikke på seg av, gikk ned 25 kilo i fjor og drakk pepsi max hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Må ihvertfall ha noe som smaker søtt og pepsi max legger man ikke på seg av, gikk ned 25 kilo i fjor og drakk pepsi max hver dag. 

Og da var du medisinfri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elina777 skrev:

Ser man det ja.

Er virkelig fristet til å slutte på alle medisiner, lurer på om jeg bare gjør det. Fra i morgen av,så får jeg bare være dårlig og bli tynnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er virkelig fristet til å slutte på alle medisiner, lurer på om jeg bare gjør det. Fra i morgen av,så får jeg bare være dårlig og bli tynnere. 

Nå igjen??????

Anonymkode: 20cf7...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Er virkelig fristet til å slutte på alle medisiner, lurer på om jeg bare gjør det. Fra i morgen av,så får jeg bare være dårlig og bli tynnere. 

Hadde jeg gått fast på zyprexa fremdeles, hadde jeg veid 250 kg, men god effekt hadde det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå igjen??????

Anonymkode: 20cf7...a2f

Ja jeg lurer på det,noe må jeg gjøre skal jeg gå ned noen kilo før sommeren. Og medisinen har ingen effekt på meg nå irker det som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, elina777 skrev:

Hadde jeg gått fast på zyprexa fremdeles, hadde jeg veid 250 kg, men god effekt hadde det

Ja det er noe med det. Her har medisinen ikke effekt så forstår ikke vitsen uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er noe med det. Her har medisinen ikke effekt så forstår ikke vitsen uansett. 

Hadde jeg sluttet på litium hadde jeg sikkert greid å gå ned de 20 kg jeg har for mye. Men da blir jeg så dårlig. Faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Hadde jeg sluttet på litium hadde jeg sikkert greid å gå ned de 20 kg jeg har for mye. Men da blir jeg så dårlig. Faen

Ja faen sier jeg også, ikke kjekt å være dårlig heller. Men man må ta et valg, jeg må det ihvertfall. Er vant til å være dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så usikker på det psykosegreiene, hva skal jeg med ap om jeg ikke er plaget med psykose? Det virker jo ikke sånn siden det ikke virker nå, forstår ikke hvorfor jeg skal ta det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja faen sier jeg også, ikke kjekt å være dårlig heller. Men man må ta et valg, jeg må det ihvertfall. Er vant til å være dårlig. 

Jeg holder det ikke ut jeg. Holder det ikke ut nå heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg holder det ikke ut jeg. Holder det ikke ut nå heller:(

Er enig med deg i det,det er ikke lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å føle meg sexy og mannen vil ha sex, jeg sier jeg er en "turn off" nå. Men han syns ikke det, men det kan jeg ikke forstå. Det er ikke mye sexy med fett som tyter ut over alt, vil gjerne gi han sex men det er umulig nå. Må ned i kilo i en fei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...