Gå til innhold

Tattoveringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Rart spørsmål. Har mellomledere med sykler til 30.000 noen psykiske problemer? Jeg syns kvinner med tatoveringer er sexy, har som mål å ligge med fler av dem. Sikkert fordi jeg ikke har noen tatoveringer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er et rart spørsmål.

Jeg er nesten 100% sikker på at tatoveringer er overrepresentert blant de med psykiske lidelser. Uten at jeg med det sier at alle som har tatoveringer har psykiske lidelser. Eller for den del at det skulle være noe galt med tatoveringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes ikke det er et rart spørsmål.

Jeg er nesten 100% sikker på at tatoveringer er overrepresentert blant de med psykiske lidelser. 

Har du noen kilder på det, eller er det bare verdiløs personlig synsing?

Anonymkode: b5fe8...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen kilder på det, eller er det bare verdiløs personlig synsing?

Anonymkode: b5fe8...cc0

Kun verdiløs synsing. Like meningsfull som å diskutere med deg!

Kupton hadde dog rett. Du ble bra fornærmet nå og måtte hetse litt.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dem  med store tattoveringer og kors på kroppen noen psykiske problemer ?

Anonymkode: 6751e...7a8

Jeg tror ingen på landsbasis har oversikt over hvorvidt mennesker med psykiske lidelser oftere har tatoveringer enn resten av befolkningen. Kunne vært interessant å undersøke, siden det jevnlig kommer påstander om at så er tilfellet. 

I noen miljøer er tatoveringer mer vanlig (og bedre likt) enn i andre. 

Men svaret på ditt konkrete spørsmål om hvorvidt mennesker med store tatoveringer og kors på kroppen har psykiske vansker, mener jeg er at det kan man ikke vite. Tatoveringer i seg selv, klan ikke sies å dokumentere psykisk lidelse. 

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre tatoveringer og psykiske problemer. Søsteren min har mange store tatoveringer, lederstilling og ingen psykiske problemer. Jeg tror ikke vi skal stole fullt på en enkelt forskning av 1000 amerikanere. Det kan godt hende det er flere med psykiske problemer som også har tatovering. Men hva spiller det for noen rolle? Man kan uansett ikke bruke tatovering som et ledd i diagnostisering av psykiske lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Rart spørsmål. Har mellomledere med sykler til 30.000 noen psykiske problemer? Jeg syns kvinner med tatoveringer er sexy, har som mål å ligge med fler av dem. Sikkert fordi jeg ikke har noen tatoveringer selv.

Her er det bare å forsyne seg... Du får nok ikke treffe henne i virkeligheten, men du kan sikkert onanere til synet.. .https://www.google.com/search?q=tatoo+woman+piercing&tbm=isch&ved=2ahUKEwjO14u7nsbgAhVMA5oKHSSqChMQ2-cCegQIABAC&oq=tatoo+woman+piercing&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3..30i10.3847.17060..18119...1.0..0.162.2566.21j6......0....1.......5..35i39j0j0i67j0i10j0i10i30j0i30j0i13j0i13i30j0i19j0i13i30i19j0i8i13i30i19.PvlYtDNzRT8&ei=IiVrXM6-I8yG6ASk1KqYAQ&bih=592&biw=360&client=ms-android-motorola-rev2&prmd=inv#imgrc=-IMeiBDQGiPt-M 😁

Endret av Anbr42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Annonse

46 minutter siden, Gargamel skrev:

 

Wow. Hun var virkelig veldig stygg.

Ja, ikke sant? Det er nok formålet hennes også, men det er vanskelig å forstå hvorfor. 

Jeg husker at jeg for noen år siden diskuterte med noen her inne som var i overkant politisk korrekte om hun kunne være en god mor, eller ikke. På det tidspunktet var hun nemlig småbarnsmor. Hun kan muligens ha noen positive mors-egensksaper, men når hun har valgt å se slik ut synes jeg det er vanskelig å tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir umulig å finne en offisielt svar på det med mindre man undersøker ALLE tattoverte mennesker og sjekker deres sykehistorisk. Jeg tror ikke det er noen i vennegjengen min som ikke har tattoveringer i mer eller mindre grad. De fleste av de er oppegående, sosiale mennesker med familie, jobb, sosiale aktiviteter o.l. Og vi er åpne om psykisk sykdom så jeg er rimelig sikker på at de ikke er psykisk syke.

Før var det nok mer trolig, nå er tatovering en dagligdagsting på lik linje som smykker, bare litt mer permanente :)

Anonymkode: 2761e...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes det ingen holdepunkter for. 

Jeg syns det er mer interessant å se på gruppen som påstår dette, nemlig konservative, middelaldrende og noe overvektige menn som gjerne bor i grisgrendte strøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, issomethingwrong skrev:

Kun verdiløs synsing. Like meningsfull som å diskutere med deg!

Kupton hadde dog rett. Du ble bra fornærmet nå og måtte hetse litt.

Det er dere to i doktorgjengen som hetser.

Anonymkode: b5fe8...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, cathlin skrev:

Det finnes det ingen holdepunkter for. 

Jeg syns det er mer interessant å se på gruppen som påstår dette, nemlig konservative, middelaldrende og noe overvektige menn som gjerne bor i grisgrendte strøk. 

Haha, godt sagt. Finnes ikke mer trangsynte folk.

Anonymkode: b5fe8...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, godt sagt. Finnes ikke mer trangsynte folk.

Anonymkode: b5fe8...cc0

 

12 minutter siden, cathlin skrev:

Det finnes det ingen holdepunkter for. 

Jeg syns det er mer interessant å se på gruppen som påstår dette, nemlig konservative, middelaldrende og noe overvektige menn som gjerne bor i grisgrendte strøk. 

Svarer som du gjør: Det finnes det ingen holdepunkter for. Like mye fordomsfull synsing det du kommer med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totoveringer har ikke noe med psykisk sykdom å gjøre. Kjenner veldig mange som har tatoveringer uten å være syke på noen måte. Det er blitt sosialt akseptert som kroppskunst, og ikke sett på som noe bare sjømenn har. Imidlertid kan jeg begynne å lure når en person tatoverer seg som om hn ønsket å være en øgle. Det er en person som gjør det. Noen får til og med tatovert hviten i øynene... DET er voldsomt. Jeg sier bare "crrrrriiiiinge"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...