Gå til innhold

Tattoveringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, cathlin skrev:

Det finnes det ingen holdepunkter for. 

Jeg syns det er mer interessant å se på gruppen som påstår dette, nemlig konservative, middelaldrende og noe overvektige menn som gjerne bor i grisgrendte strøk. 

Tror jeg skjønte nå at det du skriver her bare er tøys, og med en hensikt. Du svarer med fordomsfulle og generaliserende ytringer for å understreke et poeng, nemlig at man ikke bør komme med fordomsfulle og generaliserende ytringer... fordi det virker så dumt!?

Tar litt tid noen ganger... hehe ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Anbr42 skrev:

Tror jeg skjønte nå at det du skriver her bare er tøys, og med en hensikt. Du svarer med fordomsfulle og generaliserende ytringer for å understreke et poeng, nemlig at man ikke bør komme med fordomsfulle og generaliserende ytringer... fordi det virker så dumt!?

 

Sånn var det nok ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 19.2.2019 den 10.33, Anbr42 skrev:

Ja, ikke sant? Det er nok formålet hennes også, men det er vanskelig å forstå hvorfor. 

Jeg husker at jeg for noen år siden diskuterte med noen her inne som var i overkant politisk korrekte om hun kunne være en god mor, eller ikke. På det tidspunktet var hun nemlig småbarnsmor. Hun kan muligens ha noen positive mors-egensksaper, men når hun har valgt å se slik ut synes jeg det er vanskelig å tro...

Det kan godt hende hun er en god mor. Det vil jeg ikke mene noe om, men jeg tror folk som går så langt i å modifisere kroppen har noen "issues". Jeg regner med de får anerkjennelse og blir kjendiser i et smalt miljø. Ikke helt ulikt ekstreme bodybuildere og anorektikere som får en egen oppfatning av hva som er fint.

Det må være slitsomt å alltid stikke seg ut sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 18.48, cathlin skrev:

Det finnes det ingen holdepunkter for. 

Jeg syns det er mer interessant å se på gruppen som påstår dette, nemlig konservative, middelaldrende og noe overvektige menn som gjerne bor i grisgrendte strøk. 

Hahaha, nå flira jeg så bikkja titta dumt på meg 😂 Fantastisk kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 21.2.2019 den 8.12, Gargamel skrev:

Det kan godt hende hun er en god mor. Det vil jeg ikke mene noe om, men jeg tror folk som går så langt i å modifisere kroppen har noen "issues". Jeg regner med de får anerkjennelse og blir kjendiser i et smalt miljø. Ikke helt ulikt ekstreme bodybuildere og anorektikere som får en egen oppfatning av hva som er fint.

Det må være slitsomt å alltid stikke seg ut sånn. 

Selvsagt er hun ingen god mor. En person som er så ekstremt dårlig rollemodell som det der, kan aldri vli en god mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Selvsagt er hun ingen god mor. En person som er så ekstremt dårlig rollemodell som det der, kan aldri bli en god mor. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har med psykiske lidelser, jeg tror heller det har med personligheten å gjøre. Noen liker å ta mer sjanser, drive med basehopp, å ha en litt villere livsstil, mens andre er mer konservative, kler seg korrekt osv.

Noen synes det er fint med tatoveringer, andre synes ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...