Gå til innhold

Er det bare en psykisk helsearbeider i hver bydel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At en helsearbeider har den og den kompetansen vil ikke være til hjelpe om ikke kjemien stemmer. Jeg opplevde dette selv, og gikk til tjenesteleder. Hun tok seg tid til en prat med meg, og ordnet så jeg fikk bytte. Det er neppe en uvanlig problemstilling de kommer bort i. Kanskje gunnen til at de satte deg opp med den du ikke vil ha skyldes kapasitetsmangel, og en gangegan om at "åra, de har j hatt kontakt tidligere," men samtidig glemt at du ytret et helt spesifikt ønske om en annen kontakt. Dessverre er det blitt ventelister på kommunale tjenester innen psykisk helse og - noe de ansatte også fortviler over. Det er ikke lenge siden det ble gjort nedskjæringer, og her ser man konsekvensene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår at dere har dårlig kjemi utifra eksemplene du gir Ts. Slik jeg oppfatter det er det ikke hva hun sier som er galt men hvordan hun formidler det i fht din måte å oppfatte det på.  Det du kan gjøre er å stille spørsmål med ting du reagerer på for å få henne til å ordlegge seg  annerledes. Eller du kan be om å få bytte til en annen, det er tross alt viktig at du får mest mulig ut av timene og ikke bruker tiden til å stille spørsmål med alt og streve med kjemien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...