Gå til innhold
Betti 11

For alle som er redd å mase

Anbefalte innlegg

Betti 11

Jeg hadde endelig motet å si ifra. Jeg skrev til sykepleieren hva jeg tenkte hvordan jeg følte, hva jeg sliter med og hva slags terapi jeg ønsker. Jeg var irritert om alt og at jeg trenger mer oppfølging. Sykepleieren sa det var godt at jeg skrev til henne. Det lønner seg å si ifra. Det har ikke alt dø inni meg. Det gir håp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Soletti

Så bra Betti, så bra at du turte å gjøre det. Jeg er glad for deg ❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FjellOgDalar

Veldig godt jobba. Det å skrive kan ofte være vel så smart som å ta en prat, fordi man har tid til å veie sine ord. Det er jo dessverre litt slik at man må være frisk for å været syk... Det er de som skriker høyest som får hjelp. Slik skal det ikke være, men det er slik. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Betti 11
6 timer siden, Soletti skrev:

Så bra Betti, så bra at du turte å gjøre det. Jeg er glad for deg ❤️

Tusen takk. 😊 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Betti 11
6 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Veldig godt jobba. Det å skrive kan ofte være vel så smart som å ta en prat, fordi man har tid til å veie sine ord. Det er jo dessverre litt slik at man må være frisk for å været syk... Det er de som skriker høyest som får hjelp. Slik skal det ikke være, men det er slik. 

Jeg fikk en godt tilbakemelding fra sykepleier. Det er ikke lett å få ut følelse. Jeg tror hun har ventet på det. Kanskje de benytter seg litt av provokasjon om å få reaksjoner. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trine

Jeg er stolt av deg for at du turte vise det til sykepleieren :) Kan nok hende det blir lettere for deg å si hva du mener fremover, nå som du har erfart at sykepleieren vil at du skal si ifra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Betti 11
4 timer siden, Trine skrev:

Jeg er stolt av deg for at du turte vise det til sykepleieren :) Kan nok hende det blir lettere for deg å si hva du mener fremover, nå som du har erfart at sykepleieren vil at du skal si ifra.

Tusen takk! Du forstår meg. Jeg håper sykepleieren forstår meg bedre nå. Da er det kanskje lettere å åpne seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden