Gå til innhold

Kommer du til å savne Lohengrin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vel et svakt minne om at jeg har spist den sjokoladen,  men det er så lenge siden at jeg ikke kommer til å savne den.

Kremtopper er en av mine favoritter, sammen med den dypt savnede Soho'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty
21 timer siden, cilie skrev:

Jeg tror ikke Gudrun blir finere i en sloggy.

Skjønner - fortsatt - heller ikke hva som er uhygienisk med en stringtruse... 

Vel smak og behag. Jeg husker exen min, med stringtruser, jeg syntes det var veldig usexy. Dekker ikke hele rumpen, så da blir det lettere uhygienisk. Slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, cilie skrev:

Og nå mener jeg ikke disse noen med ekstra kg - slik jeg opplever andre gjorde - mener at de fleste rumper ikke blir mer flatterende med store, firkantede truser - som er det jeg forbinder Sloggy med (- og vet er feil med dagens utvalg )

Tro meg - min rumper er adskillig mer flatterende med en stram, stor truse enn i fritt fall i en g-streng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, cilie skrev:

Jeg tror ikke Gudrun blir finere i en sloggy.

Skjønner - fortsatt - heller ikke hva som er uhygienisk med en stringtruse... 

Klippet fra KK på nettet:

G-string er fy-fy på gymmen

En annen truse du bør unngå når du trener, er g-strengen. Selv om du kanskje synes det er fint at trusekanten ikke synes, vil denne kunne være litt pes.

Særlig hvis du er mye plaget av sopp, kan klamt og trangt undertøy, samt svært tettsittende plagg nedentil, føre til utvikling av et annet «miljø» der, og i verste fall til infeksjoner. 

Og dette gjelder særlig for g-strenger.

- G-strengen er vanligvis ganske stram, og kan skli fram og tilbake. Denne friksjonen vil kunne gi deg både urinveisinfeksjon og vaginale bakterieinfeksjoner, uavhengig av hva trusen er laget av, sier Banks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg synes g-streng ser vulgært ut. Men det er min mening og min smak da.

 

Hvorfor har ikke g-streng tatt av blandt menn? Hvis det r så fint liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
12 timer siden, Worrysome plenty skrev:

(..)

 

Hvorfor har ikke g-streng tatt av blandt menn? Hvis det r så fint liksom...

:o??  Fordi det ser for jævlig ut, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sloggi er et merke, ikke en modell - de har da mange varianter, ikke bare sånne digre "vernetruser"?

Ikke at jeg har noe greie på undertøymerker...  Morsomt at tråden går fra sjokolade til underbukser ;)

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, laban skrev:

Ikke at jeg har noe greie på undertøymerker...  Morsomt at tråden går fra sjokolade til underbukser ;)

Tenkte akkurat på det samme - det er bare på dol at en tråd sporer av fra sjokolade og ende opp med truser! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
5 timer siden, Gargamel skrev:

:o??  Fordi det ser for jævlig ut, så klart.

Ja, ikke sant? men det gjør det på mange damer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker string - i riktig str - og jeg synes ikke de gir noe særlig mer «kontaktflate» eller kan gi noe mer problemer enn en vanlig truse. Jeg kan også bruke vanlig truse, men da til antrekk hvor kantene ikke synes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg litt rar som ikke tenker på eller bryr meg om kantene synes? 

Er det mange som bryr seg om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
12 minutter siden, Mëmëso skrev:

Er jeg litt rar som ikke tenker på eller bryr meg om kantene synes? 

Er det mange som bryr seg om det? 

Jeg bryr meg absolutt ikke! Ei truse skal først og fremst være behagelig, deretter skal den gjerne se ok ut på meg - og hvis jeg ser ok ut med tøy oppå den trusa, så er det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mëmëso skrev:

Er jeg litt rar som ikke tenker på eller bryr meg om kantene synes? 

Er det mange som bryr seg om det? 

Samme her! Så lenge trusa sitter godt og ikke sniker seg inn i rumpa så er jeg fornøyd - skulle trusekantene synes utenpå tøyet så bryr det meg fint lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...