Gå til innhold

Klikker på DOL???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske ny her inn og har aldri tenkt at det er "klikker" her inne, men som alle andre plasser så er det enkelte som kjenner hverandre bedre enn andre. 

De siste årene så har det blitt mer og mer vanlig å kunne poste innlegg som anonym og jeg tror at utgangspunktet for det egentlig var bra. Det som i utgangspunktet var tenkt som noe positivt opplever jeg ofte som negativt, slik det har blitt synes jeg det er tull. Man er jo allerede anonym back nicket man har valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, issomethingwrong skrev:

Du er kun en liten kjønnsoperasjon unna å være en av dol-fruene :D 

Relatert bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
3 timer siden, Fionys skrev:

Jeg er ganske ny her inn og har aldri tenkt at det er "klikker" her inne, men som alle andre plasser så er det enkelte som kjenner hverandre bedre enn andre. 

De siste årene så har det blitt mer og mer vanlig å kunne poste innlegg som anonym og jeg tror at utgangspunktet for det egentlig var bra. Det som i utgangspunktet var tenkt som noe positivt opplever jeg ofte som negativt, slik det har blitt synes jeg det er tull. Man er jo allerede anonym back nicket man har valgt.

Vi kunne være anonyme før og, og velge et nick kun for én tråd - f.eks "værsjuk" eller "håpløs kone?" eller noe annet som ofte var relevant for trådens tema. Funket helt fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er vanskelig for noen tror jeg å stenge verden helt ute. Om enn så mye vi av og til kan trenge til det kanskje.

De fleste mennesker er vel også så mer enn smertelig klar over egne feil og mangler tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, påskelilje skrev:

Vi kunne være anonyme før og, og velge et nick kun for én tråd - f.eks "værsjuk" eller "håpløs kone?" eller noe annet som ofte var relevant for trådens tema. Funket helt fint det!

Et nick jeg husker spesielt godt er "Hvorfor er det slik?"  Og dette var et fast nick. Jeg måtte ofte trekke på smilebåndet når jeg så det. Det ga jo innleggene en spesiell klang.

Men det du nevner om muligheten til å skifte nick for hver tråd var mye bedre enn dagens praksis, der man må se på anonymkoden for å se forskjell. Og det er tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi  ser utover en  veldig politisert ( mye handler om politikk direkte eller indirekte)verden i dag. Det betyr også noe føler jeg for tanker og vinklinger på ting og også( snakker for meg selv )vansker med å holde tråden.

Anonymkode: 9615d...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...