Gå til innhold

Hvor traff du kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
7 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Det er sant. Mine tanker er: Er det kjærlighet fra begge kanter så varer det ❤️ . Er man virkelig glade i hverandre som den man er så vil det alltid vare :) . True love tåler både uenigheter, motgang og også lykke.  

Ja parforholdet har ikke vært en dans på roser ❤️ Ups and downs! Men når han også begynte å ineressere seg for det åndelige etter hans far døde var vi mer på bølgelengde ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thebutterfly
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja parforholdet har ikke vært en dans på roser ❤️ Ups and downs! Men når han også begynte å ineressere seg for det åndelige etter hans far døde var vi mer på bølgelengde ;) 

Skal ikke mer til ;)❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thebutterfly skrev:

Det er sant. Mine tanker er: Er det kjærlighet fra begge kanter så varer det ❤️ . Er man virkelig glade i hverandre som den man er så vil det alltid vare :) . True love tåler både uenigheter, motgang og også lykke.  

Det kan faktisk hende at man finner ut at man er for forskjellige til å være sammen som kjærester eller ektefeller, selv om man er glade i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 timer siden, Xtra skrev:

Det kan faktisk hende at man finner ut at man er for forskjellige til å være sammen som kjærester eller ektefeller, selv om man er glade i hverandre.

Det kan man. Jeg husker at jeg var veldig glad i far til barna mine. Men det fungerte ikke for meg. Og jeg dumpet han mange ganger men håpet på at vi ville fungere. Tilslutt var det han som satt punktum. 

Jeg datet noen menn tidligere som jeg brydde meg veldig om. Jeg satt punktum. Men jeg ønsker de alt bra.  Og har mange ganger hatt tanker om å spørre om hvordan det går men gjør det ikke med tanke på at livet må gå videre for dem og for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/28/2019 at 11:57 PM, AnonymBruker said:

Jeg traff min via nettdating. Hvor traff du din? 

Anonymkode: 80cc6...4b0

På en ferietur for 43 år siden. Hun har en utrolig personlighet og er ett fantastisk menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
27 minutter siden, mrxx skrev:

På en ferietur for 43 år siden. Hun har en utrolig personlighet og er ett fantastisk menneske.

Høres ut som en fantastisk fin ferie det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nettdating her også – i 2015. :) 

Forrige mann møtte jeg fordi vi studerte samme sted, for tredve (😱) år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...