Gå til innhold

Er dere redd for å være offentlig på nettet, foreks facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg synes det høres ut som du må revurdere hva slags ting du legger ut, inkl. bilder av deg selv.

haha bildene er helt uskyldige. Tildekket med masse klær. :D . Så jeg vet ikke hva som trekker.... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Thebutterfly skrev:

haha bildene er helt uskyldige. Tildekket med masse klær. :D . Så jeg vet ikke hva som trekker.... ;) 

Det er uansett ikke vanlig å legge ut masse bilder av seg selv. Men du gjør selvfølgelig som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Det er uansett ikke vanlig å legge ut masse bilder av seg selv. Men du gjør selvfølgelig som du vil.

De der influencerne legger da ut massevis av bilder av seg selv de... ;) Men det er nok like vanlig å legge ut bilder av når man har stæsjet opp i heimen, maten sin, hunden / katten sin, noe nytt man har kjøpt eller naturbilder fra en tur eller ferie ja. I den grad jeg legger ut bilder av meg selv på insta er de vanligvis tullebilder som ikke akkurat innbyr menn til å flørte med meg. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lillemus skrev:

De der influencerne legger da ut massevis av bilder av seg selv de... ;) Men det er nok like vanlig å legge ut bilder av når man har stæsjet opp i heimen, maten sin, hunden / katten sin, noe nytt man har kjøpt eller naturbilder fra en tur eller ferie ja. 

Jeg visste ikke at vi her snakket om en typisk influencer, jeg snakker om vanlige voksne brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg visste ikke at vi her snakket om en typisk influencer, jeg snakker om vanlige voksne brukere.

Det har du helt rett i, jeg har til gode å se voksne, vanlige brukere legge ut bilder av seg selv i særlig stor grad. Du må spesifisere vet du. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg synes ikke selv at jeg er noe annet enn en vanlig dame. Men jeg fikk unødvendig mange flørtende kommentarer i det jeg forsøkte å ha åpen instragram i sin tid. Derfor er det helt uaktuellt per i dag. Var helt fremmede mannfolk fra hele verden. Hadde aldri hatt kontakt med de tidligere.

Bildene sendt vel ut feil signaler da.

Anonymkode: 41f44...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bildene sendt vel ut feil signaler da.

Anonymkode: 41f44...bb2

Det kan de umulig gjøre. Jeg går kledd med store kåper nærmest. Men kan jo være at folk finner det uskyldige attraktivt.  Hvem vet ? 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
45 minutter siden, Lillemus skrev:

De der influencerne legger da ut massevis av bilder av seg selv de... ;) Men det er nok like vanlig å legge ut bilder av når man har stæsjet opp i heimen, maten sin, hunden / katten sin, noe nytt man har kjøpt eller naturbilder fra en tur eller ferie ja. I den grad jeg legger ut bilder av meg selv på insta er de vanligvis tullebilder som ikke akkurat innbyr menn til å flørte med meg. :D 

Jeg legger lite bilder ut av meg selv. Har hatt instragram i årevis og må lete etter bilder av meg selv på den. Men det viktigste er at folk er fornøyd med hva de gjør. Jeg ønsker å ha en lukket profil og er fornøyd med det :) . Mens andre liker gjerne å bli kjent med folk med å åpne profilen. Viktigste er at man trives:) 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg er ikke redd for å være offentlig på nettet, men har heller ikke behov for det.

Jeg legger ut en god del bilder på FB, men nesten bare i lukkede grupper (storfamilien) siden de faktisk er interessert i hva vi og barna gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har åpent kun for FB-venner på FB. Det hender imidlertid at jeg manuelt setter noen innlegg helt offentlig. 

Instagram-profilen min er helt åpen. Jeg har bare få følgere der ift FB. Hadde en litt creepy følger med en gang jeg satte profilen åpen, men etter at jeg blokkerte ham, har alt vært greit. Legger ut mest naturbilder, men litt om andre ting jeg bryr meg om også. Har t.o.m. badebilde i bikini der, uten at noen har flørtet med meg 😀😀😀

Nei, jeg er ikke redd for FB og IG. Ungene synes imidlertid at jeg legger ut ting for ofte.... Jeg liker best FB, se hva andre holder på med, fortelle hva jeg er opptatt - og ikke minst en effektiv kommunikasjonskanal i mange sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 timer siden, Thebutterfly skrev:

Dersom jeg åpner instragramkontoen min så kan jeg garantere at det er utrolig mange som legger meg til og begynner å flørte. Jeg er i forhold, og har null interesse for det.. Dette sier jeg etter erfaring, Jeg holder instragrammet åpent for familie og venner. 

Veldig rart.

Men hvis noen gjør det, er det ikke bare å blokkere vedkommende da?

Jeg mener - det er da ikke normalt å flørte med ukjente voksne kvinner på Instagram???

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Thebutterfly skrev:

Det kan de umulig gjøre. Jeg går kledd med store kåper nærmest. Men kan jo være at folk finner det uskyldige attraktivt.  Hvem vet ? 

Det er ganske vanlig å oppleve, det er bare spam. Folk som trenger følgere blant annet

Anonymkode: f7d3e...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
30 minutter siden, påskelilje skrev:

Veldig rart.

Men hvis noen gjør det, er det ikke bare å blokkere vedkommende da?

Jeg mener - det er da ikke normalt å flørte med ukjente voksne kvinner på Instagram???

Jeg vet ikke hvordan det er for damer, men jeg får en del forespørsler fra halvnakne,utenlandske damer jeg aldri har hørt om.

Jeg snakker om falske profiler og svindelforsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vanlig å oppleve, det er bare spam. Folk som trenger følgere blant annet

Anonymkode: f7d3e...f4a

Det er mange som begynner å følge meg på insta også, men det betyr ikke at jeg gidder gå inn på deres profil og følge dem tilbake og ergo kommer jeg aldri i kontakt med dem heller. Jeg følger folk jeg vet hvem er ikke helt ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg vet ikke hvordan det er for damer, men jeg får en del forespørsler fra halvnakne,utenlandske damer jeg aldri har hørt om.

Jeg snakker om falske profiler og svindelforsøk. 

Det er sant, det får faktisk jeg også, særlig om jeg tagger på engelsk. Fra begge kjønn- Men slikt karakteriserer jeg jo bare som spam/scam og ikke som flørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

 

1 time siden, Xtra skrev:

Det er sant, det får faktisk jeg også, særlig om jeg tagger på engelsk. Fra begge kjønn- Men slikt karakteriserer jeg jo bare som spam/scam og ikke som flørt.

Jeg har også fått noen få sånne, fra US Army menn i uniform, noen ukjente med arabisk navn og noen damer med digre silikonpupper. Mannen har også fått sånne. Dette er på FB, ikke på Instagram. 

Som deg, så regner jeg absolutt ikke dette som noen form for flørting, men som spam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg følger folk jeg vet hvem er ikke helt ukjente.

Samme her. Gjelder både FB og Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vanlig å oppleve, det er bare spam. Folk som trenger følgere blant annet

Anonymkode: f7d3e...f4a

Jeg regner med at det ikke er kun meg som opplever det. Dessuten appellerer som oftest andre kvinner mye mer til sex i kledning på profilbildet enn meg :D . Så det kan umulig ha med kledning å gjøre. 

Skulle tro jeg skrev dette for å skryte eller lyve på meg dette. Men det er ikke tilfelle. Jeg har alltid opplevd å bli mye kontaktet på profiler av mannfolk av en eller annen merkelig grunn. Men jeg er overhodet ikke mer enn en vanlig dame. Jeg synes selv at jeg er langt fra pen men jeg regner med at det gjerne er interesser som jeg har for friluftsliv og idrett som trekker en interesse for kontakt. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...