Gå til innhold

Husker dere Big Brother TV Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fulgte dere med? 

Jeg tenker på hvor vanskelig det må ha vært å komme ut av det huset etterpå. Spesiellt for de som bega seg ut på å ha sex osv i huset. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fulgte dere med? 

Jeg tenker på hvor vanskelig det må ha vært å komme ut av det huset etterpå. Spesiellt for de som bega seg ut på å ha sex osv i huset. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Husker det gikk ja, men fuglte ikke med. Var det ikke to som ble et par og fikk barn i ettertid? Rodney og Anette eller noe sånt? Senere sesonger husker jeg ingen verdens ting av. Sikkert ikke lett å komme ut i verden etter en slik boble nei,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Husker det gikk ja, men fuglte ikke med. Var det ikke to som ble et par og fikk barn i ettertid? Rodney og Anette eller noe sånt? Senere sesonger husker jeg ingen verdens ting av. Sikkert ikke lett å komme ut i verden etter en slik boble nei,

Det var Anne Mona og Ramsey som ble par.  Det samme ble Rodney og Anette. Et av forholdene røk: Rodney og Anette. Mens Anne Mona og Ramsey er både gift og har flere barn sammen i dag etter det jeg har fått med meg. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Ja, jeg så hver eneste episode. Det var mye som skjedde. Anette var så pen. Og Rodney og Ramsey var så slem mot hun som jeg ikke husker navnet på.

 

Det var veldig underholdende og man ble skikkelig provosert noen ganger. 

 

Senere sesonger ble bare en skygge av den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fulgte dere med? 

Jeg tenker på hvor vanskelig det må ha vært å komme ut av det huset etterpå. Spesiellt for de som bega seg ut på å ha sex osv i huset. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Første sesong var legendarisk!

Og gøy at Anne Mona og Ramsey fremdeles holder sammen. Var jo rimelig heftig at hun, ei jordnær jente fra lille Flekkefjord, som var forlovet og i gang med husbygging,  valgte å være utro foran hele Norge med den høyrøsta macho’en. Tøft valg, som tilsynelatende viste seg å være riktig for henne. De ser ut som en lykkelig familie på Instagram. 

Anonymkode: 28a7d...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Uheldig oppførsel rent moralsk, helt klart. Kan likevel forstå at det ble sånn, og unner henne lykken. De var unge, og inni ei boble det er vanskelig for utenforstående å skjønne. Ydmykende og vondt for hennes forlovede og familie, men det forholdet var nok ikke liv laga uansett.  

Anonymkode: 28a7d...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Anne Mona var kjip mot sin daværende. Så hun liker jeg ikke.

Hun oppførte seg styggt mot sin daværende kjæreste med utroskap direkte på TV. Tenker hvor vondt det var for han. Men det kan være at forholdet deres var problematisk.  Hva vet vi om det ? 

Jeg kunne også være dum og teit i den alderen. Så jeg vil ikke dømme Anne Mona av den grunn. Hun kan ikke ha vært lykkelig i forholdet.  Nå virker det som om hun har funnet lykken med Ramsey og fått tre skjønne barn.

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Hadde jeg hatt en samboer som var utro mot meg i beste sendetid på ett av de mest populære programmene noensinne, da hadde jeg blitt full av sorg og avsky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uheldig oppførsel rent moralsk, helt klart. Kan likevel forstå at det ble sånn, og unner henne lykken. De var unge, og inni ei boble det er vanskelig for utenforstående å skjønne. Ydmykende og vondt for hennes forlovede og familie, men det forholdet var nok ikke liv laga uansett.  

Anonymkode: 28a7d...89e

Er helt enig i det. Alle gjør feil i livet. Hun gjorde alt dette på en feil måte men jeg mener at det blir feil å klandre henne. Hun hadde nok sine problemer. Jeg unner henne lykken og håper på at hun og Ramsey er lykkelig sammen for alltid . Forholdet har faktisk vært det forholdet som varte. Jeg tror at Anne Mona var ulykkelig i forholdet hun hadde, og tilfeldig så møtte hun der og da på en mann som passet sammen med henne. 

6 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Hadde jeg hatt en samboer som var utro mot meg i beste sendetid på ett av de mest populære programmene noensinne, da hadde jeg blitt full av sorg og avsky.

Jeg hadde vært det samme. Jeg ville forstått hans situasjon. Dersom jeg var han så ville jeg ha vært full i avsky til henne. Jeg tror ikke at han sørger den dag i dag. Jeg tror at han er lykkelig over at det ikke ble de for det må jo ha vært noe feil mellom de. Men jeg hadde avskydd henne for resten av livet dersom jeg var han. 

Men sett fra utsiden så mener jeg at Anne Mona gjorde en feil som vi ikke bør klandre henne for. Hun var ung. Jeg taklet selv ting dårlig i den alderen. Jeg kan jo selv innrømme å ha truffet en mann bak min ekssamboers rygg da jeg var i den alderen. Jeg gjorde det ikke for å være slem. Men vi hadde problemer sammen. Og vi gjorde begge våre feil. Ingen kjenner historien til Anne Mona. Derfor kan hun ikke klandres av utenforstående. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første sesong var legendarisk!

Og gøy at Anne Mona og Ramsey fremdeles holder sammen. Var jo rimelig heftig at hun, ei jordnær jente fra lille Flekkefjord, som var forlovet og i gang med husbygging,  valgte å være utro foran hele Norge med den høyrøsta macho’en. Tøft valg, som tilsynelatende viste seg å være riktig for henne. De ser ut som en lykkelig familie på Instagram. 

Anonymkode: 28a7d...89e

Enig. De ser ut til å være en lykkelig familie på Instagram. Og det er bra. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men glemmer ikke Anette og Rodney. De to virket ikke til å være en bra match.  Forholdet tok slutt og det var som ventet. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Per Morten var ganske kul der inne. Han sa klart ifra om sine meninger. 

 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.Men jeg hadde avskydd henne for resten av livet dersom jeg var han.  

 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mest de første som jeg husker. Altså programmene som gikk i 2002 og 2003 husker jeg ikke fullt så godt. Men jeg husker litt av det  

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte menneskers kreativitet har bare ingen grenser tror jeg. Akkurat som strømprisene.  NRK har mye mistet sin sjarm synes jeg. Blitt for kostbart det også.

Anonymkode: e3984...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte menneskers kreativitet har bare ingen grenser tror jeg. Akkurat som strømprisene.  NRK har mye mistet sin sjarm synes jeg. Blitt for kostbart det også.

Anonymkode: e3984...d22

Sigaretter er mer kostbart, tror jeg.

Anonymkode: d2d17...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...