Gå til innhold

Hypomani?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om du dyrker psykdommen. Håper du ikke har ansvar for barn mens du er sånn. 

Anonymkode: 7140e...125

Jeg "lufter" meg her i stedet for å finne på noe annet. Får jeg ikke ut det her, så blir jeg vel nærmest sprø! 

Anonymkode: 6b327...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg "lufter" meg her i stedet for å finne på noe annet. Får jeg ikke ut det her, så blir jeg vel nærmest sprø! 

Anonymkode: 6b327...ad8

Hvis du har barn, så bør du vurdere å be noen andre om bistand til ivaretakelse av dem. Det er sannsynligvis ganske forvirrende og slitsomt for barn å evt. være sammen med deg nå. 

Anonymkode: 7140e...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man manisk, dyrker man ikke sykdommen hvis en tar dårlige valg... 

Anonymkode: 5c27c...ed0

Nei, de dårlige valgene har jeg tatt for mange ganger i livet dessverre.

Anonymkode: 6b327...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du har barn, så bør du vurdere å be noen andre om bistand til ivaretakelse av dem. Det er sannsynligvis ganske forvirrende og slitsomt for barn å evt. være sammen med deg nå. 

Anonymkode: 7140e...125

Jeg har store barn og de kjenner til dette. Ikke noe nytt.

Anonymkode: 6b327...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har det ikke vært snakk om mani, men hypomani. 

Når man er i stand til å skrive en haug med innlegg her på dol om hypomani, så er man nok også i stand til å ta valg. De fleste som har vært dårlige noen ganger, klarer å gjenkjenne symptomene. Er jo en fordel om man ikke sliter ut sine omgivelser. 

Anonymkode: 7140e...125

Jeg har det bra jeg og valg tar jeg hver dag.

Anonymkode: 6b327...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er bra at du har den ene prosenten som holder igjen. Uten den hadde det antakelig eskalert til mani, og da er man virkelig ute og kjører! Så ikke vær sint for det, men heller takknemlig! ;)

Anonymkode: 96040...e55

Du har rett, jeg burde nok se det på den måten i stedet. Jeg lever livets lykkelige dager, men jeg er irritert på det meste og de fleste og det  er derfor jeg ikke liker den ene prosenten. Den hemmer meg på en måte så jeg føler meg innestengt.

Anonymkode: 6b327...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det hypomani om man trenger å gjøre noe sprøtt? Det kommer an på hva det er, men jeg vil ikke drite meg ut offentlig. Kjenner til folk som gjør slik og det er typisk bygdetullinger som skal gå ut naken , vise rumpa eller slike ting som folk bare vil se på som dumt. Kjenner også en mann som har drevet og driver med rusmidler, og han kler som en islamist når han går ut blandt folk. 

Jeg vet ikke om dette her er hypomani, men jeg har noen ganger vurdert å finne en muslimsk mann og bli muslim. Har liksom alltid villet forandre meg. 

Anonymkode: 2dd64...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...