Gå til innhold

Sånn gikk det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en MÅ ikke spise. Eventuelt kan du spise en gulrot og drikke masse vann.

Anonymkode: 0469b...f38

Hahaha dagens vits :D 

Klarer fint å slanke meg uten medisiner, men IKKE med!!! Er og blir Big mama!!! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en MÅ ikke spise. Eventuelt kan du spise en gulrot og drikke masse vann.

Anonymkode: 0469b...f38

Jeg utviklet bulimi på seroquel. Overspiste og spydde tre ganger daglig. Om det bare var å ta seg ei gulrot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, elina777 skrev:

Jeg utviklet bulimi på seroquel. Overspiste og spydde tre ganger daglig. Om det bare var å ta seg ei gulrot!

Ja herregud! Om det bare var så lett, kan prøve de som vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hahaha dagens vits :D 

Klarer fint å slanke meg uten medisiner, men IKKE med!!! Er og blir Big mama!!! :( 

Man må ta frem viljestyrken.

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man må ta frem viljestyrken.

Anonymkode: 0469b...f38

Ja og det har jeg uten medisiner. Rart det da!!! Nå er jeg bare lei av hele livet og bryr meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, elina777 skrev:

Jeg får store smerter og kramper av medisinen. Er vel bare å ta seg ei gulrot mot det og!

Det er nok sikkert det, ei gulrot hjelper mot apati og latskap også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hahaha dagens vits :D 

Klarer fint å slanke meg uten medisiner, men IKKE med!!! Er og blir Big mama!!! :( 

Men du blir steike syk uten medisiner og da fungerer du i alle fall ikke. Etter en stund sånn så vil du begynne på medisiner igjen, så blir du bedre en liten stund og legger kanskje på deg noen kilo. Så finner du på at du vil bli tynn og mener at du fungerer like greit uten medisiner. Og så slutter du. (og her kan du bare lese forfra igjen og igjen og igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Men du blir steike syk uten medisiner og da fungerer du i alle fall ikke. Etter en stund sånn så vil du begynne på medisiner igjen, så blir du bedre en liten stund og legger kanskje på deg noen kilo. Så finner du på at du vil bli tynn og mener at du fungerer like greit uten medisiner. Og så slutter du. (og her kan du bare lese forfra igjen og igjen og igjen...)

Men jeg syns ikke medisinene virker skikkelig nå, så hva er da vitsen? Kan klare meg like fint uten da vel? Det vil jeg si ihvertfall. Fungerer ikke bedre nå enn uten medisiner, langt derifra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg syns ikke medisinene virker skikkelig nå, så hva er da vitsen? Kan klare meg like fint uten da vel? 

Hvis du klarer deg fint uten skjønner jeg ikke hvorfor du stadig begynner igjen...

Så nei, det gjør du nok ikke. Men du ødelegger mye ved å begynne og slutte omatt og omatt og tulle og sjonglere med doser hele tiden. 

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg syns ikke medisinene virker skikkelig nå, så hva er da vitsen? Kan klare meg like fint uten da vel? Det vil jeg si ihvertfall. Fungerer ikke bedre nå enn uten medisiner, langt derifra. 

Jo, du fungerer mye bedre med medisiner enn uten. Du har jo ikke tålmodighet til å prøve ut medisinen over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Man kan ikke gå på medisiner man legger på seg ukontrollert av. Da må andre medisiner prøves. Jeg hadde vært 250 kg om jeg hadde fortsatt på zyprexa. La på meg 40 kg på no time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du klarer deg fint uten skjønner jeg ikke hvorfor du stadig begynner igjen...

Så nei, det gjør du nok ikke. Men du ødelegger mye ved å begynne og slutte omatt og omatt og tulle og sjonglere med doser hele tiden. 

Anonymkode: 0469b...f38

Nei det skjønner ikke jeg heller,nå skal jeg ikke begynne igjen. Ja jeg ødelegger mye ved å begynne igjen, det er sikkert og visst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
27 minutter siden, Lillemus skrev:

Jo, du fungerer mye bedre med medisiner enn uten. Du har jo ikke tålmodighet til å prøve ut medisinen over lengre tid.

Nei jeg har ikke det, orker ikke denne tilværelsen lenger. Da er det bedre med litt åndelig føde enn dette mørket her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, elina777 skrev:

Man kan ikke gå på medisiner man legger på seg ukontrollert av. Da må andre medisiner prøves. Jeg hadde vært 250 kg om jeg hadde fortsatt på zyprexa. La på meg 40 kg på no time

Ja det er noe med det også, helt korrekt. Kanskje hvis jeg hadde prøvd abilify igjen og surmontil å sove på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følg Kuptons uttallige råd: la psykiateren din ta seg av medisineringen din. 

Anonymkode: 30f2c...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er noe med det også, helt korrekt. Kanskje hvis jeg hadde prøvd abilify igjen og surmontil å sove på. 

Ble du ikke helt stiv av abilify da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Følg Kuptons uttallige råd: la psykiateren din ta seg av medisineringen din. 

Anonymkode: 30f2c...b3c

Men han sa jo jeg kunne bli lat og apatisk av medisinene, føler det er et hint om at jeg ikke bør ta dem. Og seroquel økte sultfølelsen sa han litt oppgitt, det er jo ikke han jeg har fått medisinene av. Det er andre psykiatere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minner om at det i Norge ikke er straffbart å kjøre livet sitt i dass. Det trenger ikke være det på dol heller

Det er ingen grunn til å være så brennende engasjert i medisineringen (eller den manglende medisineringen) til Stjernestøv. Alle her vet at det er dumt. Men ingen vil uansett greie å få gjort noe med det.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, elina777 skrev:

Ble du ikke helt stiv av abilify da?

Jo ble jo det. Men blir man det hver gang? Det er mange år siden jeg tok abilify nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...