Gå til innhold

Sånn gikk det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår ikke hvor sykt dette høres ut?

Anonymkode: 0469b...f38

Jeg har det ofte sånn, at ting som skjer rundt i verden er rettet mot meg. Er ikke noe merkelig i det. Men det er best å ikke si for mye, for alle mennesker er del i en gigantisk konspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Han er vikar i et halvt år, han skulle vurdere medisinene mine. Måtte visst tenke på det, blir forvirret når han sier medisinene kan være årsak til apati og depresjon. 

Ja det er jeg enig med deg i, de som ikke har opplevd det kan umulig forstå. 

Det trenger ikke å være negativt at han ønsker å vurdere medisinene dine. Er det ikke bra at det er gjennomtenkt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
19 minutter siden, Fionys skrev:

Det trenger ikke å være negativt at han ønsker å vurdere medisinene dine. Er det ikke bra at det er gjennomtenkt? 

Jo det er vel det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Atium skrev:

Jeg har det ofte sånn, at ting som skjer rundt i verden er rettet mot meg. Er ikke noe merkelig i det. Men det er best å ikke si for mye, for alle mennesker er del i en gigantisk konspirasjon.

Dette er psykdommen din som snakker.

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er psykdommen din som snakker.

Anonymkode: 0469b...f38

At alle er en del i en konspirasjon er sant, bare se hva folk skriver her. De mener å vite hva som er rett ofte,men er det sannheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

At alle er en del i en konspirasjon er sant,

Hvilken konspirasjon?

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

bare se hva folk skriver her. De mener å vite hva som er rett ofte,men er det sannheten?

Du kan regne litt på hva som en sannsynligheten for at noe er sant. At "noen" (hvem nå det skulle være) manipulerer MGP for å sende en melding til deg er det svært liten sannsynlighet for at stemmer.

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken konspirasjon?

Du kan regne litt på hva som en sannsynligheten for at noe er sant. At "noen" (hvem nå det skulle være) manipulerer MGP for å sende en melding til deg er det svært liten sannsynlighet for at stemmer.

Anonymkode: 0469b...f38

Eliten vil ha alle inn i en bås, og de lykkes tydeligvis med mange. Folk tror det de hører på nyheter f.eks, det er sannheten. Folk er som sauer og følger strømmen. 

Det var den åndelige siden som sendte meg den meldingen, de snakker til meg på mange måter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det var den åndelige siden som sendte meg den meldingen, de snakker til meg på mange måter. 

Så når jeg ser en film med Johnny Depp og han sier "I love you!" så er det ment til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Så når jeg ser en film med Johnny Depp og han sier "I love you!" så er det ment til meg?

Hvis det treffer deg, kan være dine hjelpere/engler som sier de er glad i deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg håper det gå snart bedre med deg. Det er synd at du ikke ta medisinen. 

Føler meg litt mer våken i dag, så det er nyttig å ikke ta medisinen. Men sykepleieren skrev han anbefalte meg å ta medisinen som avtalt, til jeg hadde fått vurdering. Får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, stjernestøv skrev:

Men at det er onde energier det er helt sant, blir skuffet når en psykiater bagatelliserer det!

Det er sykdommen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Bergogdal skrev:

Det er sykdommen din.

Det er nok ikke det, ikke akkurat det med energier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Eliten vil ha alle inn i en bås, og de lykkes tydeligvis med mange. Folk tror det de hører på nyheter f.eks, det er sannheten.  

Har du noen eksempler fra den senere tiden?

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var den åndelige siden som sendte meg den meldingen, de snakker til meg på mange måter. 

Så den åndelige verden manipulerte den millionen som så MGP til å stemme på en spesiell sang for å sende en melding til deg?

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen eksempler fra den senere tiden?

Så den åndelige verden manipulerte den millionen som så MGP til å stemme på en spesiell sang for å sende en melding til deg?

Anonymkode: 0469b...f38

Skoleskytingene f.eks, ofte er personen som skyter programmert til det. Da kommer ikke hele sannheten frem. 

Den sangen var til meg enten den hadde vunnet eller ikke, den traff meg derfor var det en beskjed. Bare hør på teksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skoleskytingene f.eks, ofte er personen som skyter programmert til det. Da kommer ikke hele sannheten frem.  

Tror du helt seriøst på dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Tror du helt seriøst på dette???

Ja jeg tror det. Og mydighetene vil prøve å få vekk det at man kan bære våpen der borte, da mister folk kontroll over egne liv. Kan ikke forsvare seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg tror det. Og mydighetene vil prøve å få vekk det at man kan bære våpen der borte, da mister folk kontroll over egne liv. Kan ikke forsvare seg selv. 

Du leser for mye på konspirasjonsnettsider.

 

Anonymkode: 0469b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...