Gå til innhold

Er du modig nok til å bli nettkjendis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke TS har helt realistisk syn på dette. Ikke mange som tjener noe særlig på blogging.

Anonymkode: e0a3d...c3f

Jeg fikk noen råd. Derfor så ble jeg nysgjerrig. 

Anonymkode: c4e0c...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thebutterfly

Jeg har egentlig nok med at jeg har hatt profiler på nettet i perioden jeg var singel for over ett år siden. Men jeg blir allkevel oppsøkt i årevis etterpå. Å være nettkjendis er sikkert vanskelig. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Enkelte av de som er fremme i media " er gått litt av skaftet" synes jeg av og til uten at jeg føler meg spesielt konservativ. Mye blir også veldig intimt og privat synes jeg og alle vanlige regler virker forlatt. Men det er vel slik folk vil ha det antar jeg. En annen ting er vilken belastning det må være for dem som står frem og kanskje fronter veldig upopulære saker og synspunkt. Men en form for rettferdighet er det kanskje i det tiden venter ikke på noen og mye i vårt samfunn har kanskje bare utspilt sin rolle. Lett må det være å bli ledet i så feil retninger og konklusjoner da kilder og hvor opplysninger kommer fra osv sjelden kommer frem. Vanlige folk må liksom bare " svelge unna" da de uansett er for dumme til å forstå hva  som er sant og usant.  Folk er ikke lenger på " like fot" og det var en utvikling som startet for mange år siden føler jeg. Snek seg umerkelig inn på oss. Enkelte kaller det utviklingen. Andre så mye annet. Mye virker som det er motsetninger mellom bysentrrene og distriktene. Selv bør jeg i en av disse " sovebyene" som helst så gjerne vil bevare sitt særpreg. Noen trendsetter eller nettkjendis kunne aldri jeg vært nei. Ikke verken psyke , alder eller utseende til det. Ikke annet heller da politikk er et tilbakelagt stadium for meg på alle vis. Det gjør for mye vondt synes jeg mot ofte helt uskyldige mennesker. Men det er ingen tvil om at disse nettkkjendisene betyr mye for alle mennesker. Tror mange ser etter liknende typer mennesker når de velger venner, slekt og kjærester og samboere og fag og interesser og klesstil og livsstil og kanskje valgadfrrd. Kommersielle hensyn står bak skremmende mye i dag. Hvem som står bak og " kasjer inn" vet vel ingen i dag.

Beklager nå ble jeg for mye på det negative igjen. Glemmer helt at vi lever i en virkelighet med stor medisinmangel og mangel på ressurser til så mye.😎

Anonymkode: 721c7...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke stort som skjer "i sånne sovebyer " heller heldigvis så der er ikke stort å skrive om uansett. Bedre å ta en tur på bibliotek eller kino , uti naturen vi så ofte tar som en selvfølge eller for alle de som har barn prøve å følge opp mer der. At de ikke er ute i trafikken og leker i bilveien som jeg så noen gjorde når jeg gikk hjem fra nærbutikken på fortauet i dag formiddag. Heldigvis så jeg bilene var forsiktig og veiene var ikke blitt superglatte ennå slik været er spådd.Mulig barna  hørte hjemme på skolen for det var masse barn i skolegården i ivrig lek når jeg gikk forbi der. Vi har alle så mye å tenke på i dag.

Anonymkode: 721c7...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...