Gå til innhold

hund i hundevogn


Madelenemie

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Madelenemie skrev:

Rir du?:-)

Jeg har ridd mye:-) savner det veldig.

Ridde med en gjeng engelske ryttere på Island, og det var både gøy og utfordrende.

Har drevet mye med ridning, men det er noen år siden. :) En fantastisk hobby! Har også vært på rideferie på Island - skulle gjerne vært det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
32 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Nei hun styrer meg ikke, men jeg har aldri hatt en så smart og krevende hund.

Kanskje det jeg opplever kan sammenlignes med når mennesker får et barn med adhd og de bare får beskjed om at det mangler grenser.

Tror nok fortsatt du blir litt styrt. Har hatt små hunder selv og vet godt hvordan det er med en liten som fryser. Kle på henne godt og kom dere ut i all slags vær. Malteser er for eksempel også små hunder men har tur kapasitet langt over det man skulle tro, og slik kan man bli forledet til å tro at små hunder må dulles og dalles litt ekstra med, og vips så er det hunden som styrer deg ;) 

kjøp deg en iten hundeveske den kan sitte i når dere er på butikken så unngår du problemer med å ha den løs :)

Anonymkode: 9209a...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Nei hun styrer meg ikke, men jeg har aldri hatt en så smart og krevende hund.

Kanskje det jeg opplever kan sammenlignes med når mennesker får et barn med adhd og de bare får beskjed om at det mangler grenser.

Kanskje det. Eller kanskje er det slik at du er vant til å årsaksforklare all atferd hos de du er glad i med ting du ikke kan gjøre noe med.

Anonymkode: 6075f...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...