Gå til innhold

Ville du automatisk dømt meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 13.3.2019 den 4.55, AnonymBruker skrev:

Det er så mange grunner til økonomiske uføre. Jeg ser bare for godt eldre mennesker som kanskje blir syke med kanskje et opphold i sykehus. De kan få store problemer med ubetalte regninger som hoper seg opp. Først egenandelen kanskje fra ambulanse som kommer til postboksen i papir også medisiner kanskje også kanskje til fysisk postkasse. Ikke lenge siden det var fremme i media hvordan inkassokravet ofte kom før man hadde mottatt noen faktura. De som har elektronisk post mottar vel kun brev fra skattekontor eller ting som har med personalia å gjøre? Men de fleste har kanskje pårørende som holder tak i sånne ting.

Anonymkode: 3cc7d...41f

Enig. Er så mange grunner. Og står man helt alene i en situasjon der det kommer utgifter som man er nødt å dekke uten å ha midler til det så står man der... Og desverre så kan man da havne med et høyt forbrukslån. 

Anonymkode: 7ba30...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vil fortelle at jeg skrev et brev til nav der jeg forklarte alt og la alle kort på bordet. Så ringte gjeldsrådgiver bare få dager etter og avtalte et møte bare en uke senere. Og jeg klarte å gjennomføre det 👍 

Jeg ble ikke møtt med fordømmelse. Hen ønsket tvert om at folk skulle komme - helst mye, mye før.... 

Men gjort er gjort. Nå er jeg i gang. 

Takk til alle som engasjerte seg og ga meg styrke til å gjennomføre dette. 

Til alle som sliter økonomisk: søk hjelp. Ikke utsett det. 

Anonymkode: f3cb8...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...