Gå til innhold

Hvordan ser man når andre er innlogget samtidig med deg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det går an å huke av for om man vil skjule sin egen innlogging, men jeg har aldri gjort det. Men hvordan kan man se når folk er innlogget?

Anonymkode: 66c28...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man går inn på profilen står det når personen sist var innlogget. Det finnes også en funksjon vi ikke har hvor det er en liste nederste med alle som er innlogget akkurat nå.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker
På 11.3.2019 den 12.56, Ann Christin skrev:

Hvis man går inn på profilen står det når personen sist var innlogget. Det finnes også en funksjon vi ikke har hvor det er en liste nederste med alle som er innlogget akkurat nå.

Ann Christin, admin

Hvordan går man inn på profilen til en bruker? Det har jeg lurt på etter å ha lest dette for en stund siden. Kan du utdype litt mer? 

Anonymkode: 66c28...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvorfor finnes boksen en kan krysse av for skjult bruker når dol ikke har den funksjonen hvor en kan se hvem andre som er innlogget samtidig med en selv? Da er vel den boksen unødvendig å ha?

Anonymkode: 66c28...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2019 den 2.31, AnonymBruker skrev:

Hvordan går man inn på profilen til en bruker? Det har jeg lurt på etter å ha lest dette for en stund siden. Kan du utdype litt mer? 

Anonymkode: 66c28...f69

Man går inn på profilen ved å trykke på navnet til vedkommende når de skriver i en tråd. Skriver man uten nick er det ikke mulig da vi ikke har en medlemsliste.

På 22.4.2019 den 2.45, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor finnes boksen en kan krysse av for skjult bruker når dol ikke har den funksjonen hvor en kan se hvem andre som er innlogget samtidig med en selv? Da er vel den boksen unødvendig å ha?

Anonymkode: 66c28...f69

På profilen til andre brukere står det når de sist var innlogget. Ved å krysse av skjult bruker forandres ikke denne. Så om jeg logger inn som skjult bruker, vil det stå en annen dato på sist innlogget på profilen min, enn det som er reelt.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ann Christin skrev:

Man går inn på profilen ved å trykke på navnet til vedkommende når de skriver i en tråd.

Det er ikke noe vanlige brukere kan gjøre - vi kan bare åpne vår egen profil? Eller er det noe jeg ikke skjønner her? (Jeg regner med at spørsmålet du svarte på, handlet om å se på andre brukeres profiler.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, laban skrev:

Det er ikke noe vanlige brukere kan gjøre - vi kan bare åpne vår egen profil? Eller er det noe jeg ikke skjønner her? (Jeg regner med at spørsmålet du svarte på, handlet om å se på andre brukeres profiler.)

Oj, da er det faktisk noe jeg ikke var klar over. Så hvis du trykker på navnet mitt så skjer det ingenting? Det gjør det jo vanskeligere å sende en PM til oss administratorer om det ikke går. Funksjonen er på flere forum jeg selv er bruker av så regnet med det var standard her og.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ann Christin skrev:

Det gjør det jo vanskeligere å sende en PM til oss administratorer om det ikke går.

Tror ikke man kan gjøre noe som helst ved å trykke på navnet. I hvert fall ikke fra PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, laban skrev:

Tror ikke man kan gjøre noe som helst ved å trykke på navnet. I hvert fall ikke fra PC.

Takk for svar, skal sjekke opp i det. Jeg kommer inn på profilen til folk, men mulig det er en avskrudd funksjon pga noe.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...