Gå til innhold

Virket ikke i utgangspunktet?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har ikke følt meg dårligere enn vanlig etter at jeg sluttet med latuda, kan det være fordi den ikke virket på meg? Sliter fremdeles med depresjon og negative symptomer, den legen tar seg god tid til å vurdere meg virker det som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok et søk.

Nå er det nesten nøyaktig tre år siden du ikke kunne få Latuda fort nok. Siden da har du skrevet utallige tråder her om dosering, reduksjon / økning / slutting, virkninger / bivirkninger og diverse teorier om konsekvenser for appetitt og vektøkning.

Jeg vet ikke noe om akkurat denne siste gangen, men det ser ut som om du stort sett har ment at du merker en virkning.  Men det er veldig mange av innleggene dine om denne medisinen som handler om endring av dosen.

Som jeg har skrevet her mange ganger før: Jeg synes det er rart at du ikke blir bedt om / pålagt å loggføre nøyaktig hva du tar av medisiner og hvordan dagsformen, nattesøvnen og allmenntilstanden din er, hver dag. Da ville det være enklere å "bla tilbake" og se om det er et mønster eller bare tilfeldige variasjoner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ikke følt meg dårligere enn vanlig etter at jeg sluttet med latuda, kan det være fordi den ikke virket på meg? Sliter fremdeles med depresjon og negative symptomer, den legen tar seg god tid til å vurdere meg virker det som. 

Jeg tenker at legen ikke gidder mer fordi du ikke gjør som han sier uansett, og begynner og slutter på medisiner etter eget forgodtbefinnende.

Anonymkode: c09c5...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at legen ikke gidder mer fordi du ikke gjør som han sier uansett, og begynner og slutter på medisiner etter eget forgodtbefinnende.

Anonymkode: c09c5...e15

Tror ikke det stemmer, det er ikke sånn i fact teamet. Der får man styre på som man vil uten at det har noe å si, det er det de sier ihvertfall. At det er opp til meg, men får se om de gir meg opp da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
10 minutter siden, laban skrev:

Jeg tok et søk.

Nå er det nesten nøyaktig tre år siden du ikke kunne få Latuda fort nok. Siden da har du skrevet utallige tråder her om dosering, reduksjon / økning / slutting, virkninger / bivirkninger og diverse teorier om konsekvenser for appetitt og vektøkning.

Jeg vet ikke noe om akkurat denne siste gangen, men det ser ut som om du stort sett har ment at du merker en virkning.  Men det er veldig mange av innleggene dine om denne medisinen som handler om endring av dosen.

Som jeg har skrevet her mange ganger før: Jeg synes det er rart at du ikke blir bedt om / pålagt å loggføre nøyaktig hva du tar av medisiner og hvordan dagsformen, nattesøvnen og allmenntilstanden din er, hver dag. Da ville det være enklere å "bla tilbake" og se om det er et mønster eller bare tilfeldige variasjoner.

 

Ja var inne og leste på journalen, der slutter jeg og begynner jeg og om att og om att. Det ser ikke bra ut, men jeg vet ingen annen måte å gjøre det på. Det er bare sånn jeg er,nå vil jeg se lys og ha tilbake det åndelige. Det er sånn det er meningen jeg skal være tror jeg, og lysene er jo devaer og engler og hjelpere. En god frekvens, så det må jo være noe godt når de er rundt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja var inne og leste på journalen, der slutter jeg og begynner jeg og om att og om att. Det ser ikke bra ut, men jeg vet ingen annen måte å gjøre det på. Det er bare sånn jeg er,nå vil jeg se lys og ha tilbake det åndelige. Det er sånn det er meningen jeg skal være tror jeg, og lysene er jo devaer og engler og hjelpere. En god frekvens, så det må jo være noe godt når de er rundt meg. 

Da forstår jeg ikke hvorfor du stadig starter på medisiner igjen? Jeg tenker det er fordi du blir kjempedårlig uten medisiner.

Anonymkode: 016c7...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg ikke hvorfor du stadig starter på medisiner igjen? Jeg tenker det er fordi du blir kjempedårlig uten medisiner.

Anonymkode: 016c7...d04

Tenker bare at jeg en gang må klare det, min livsoppgave. Jeg leser en bok nå av saint Germain, han vil hjelpe om jeg ber om det. Og ja, følte jeg fikk hjelp i natt og natten til i går, ba om det. Det er så mye jeg trenger å vite, det er ikke bare et univers det er mange mange. Det er mange frekvenser og nivåer, det er mange energier og vibrasjoner. Tidligere har hele kroppen min vibrert, sengen min og. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, laban skrev:

Jeg tok et søk.

Nå er det nesten nøyaktig tre år siden du ikke kunne få Latuda fort nok. Siden da har du skrevet utallige tråder her om dosering, reduksjon / økning / slutting, virkninger / bivirkninger og diverse teorier om konsekvenser for appetitt og vektøkning.

Jeg vet ikke noe om akkurat denne siste gangen, men det ser ut som om du stort sett har ment at du merker en virkning.  Men det er veldig mange av innleggene dine om denne medisinen som handler om endring av dosen.

Som jeg har skrevet her mange ganger før: Jeg synes det er rart at du ikke blir bedt om / pålagt å loggføre nøyaktig hva du tar av medisiner og hvordan dagsformen, nattesøvnen og allmenntilstanden din er, hver dag. Da ville det være enklere å "bla tilbake" og se om det er et mønster eller bare tilfeldige variasjoner.

 

Bare å slutte. Det er helt bortkastet.

Om Stjernestøv enda en gang vil ødelegge for seg selv får bli hennes egen sak. Det er ikke ulovlig å gjøre dumme valg.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Tenker bare at jeg en gang må klare det, min livsoppgave. Jeg leser en bok nå av saint Germain, han vil hjelpe om jeg ber om det. Og ja, følte jeg fikk hjelp i natt og natten til i går, ba om det. Det er så mye jeg trenger å vite, det er ikke bare et univers det er mange mange. Det er mange frekvenser og nivåer, det er mange energier og vibrasjoner. Tidligere har hele kroppen min vibrert, sengen min og. 

Jeg håper du få det bedre. Det bekymre meg. Håper du hører på helsepersonell hvis du blir dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg håper du få det bedre. Det bekymre meg. Håper du hører på helsepersonell hvis du blir dårlig.

Det går fint,ikke verre enn til vanlig. De kan ikke bare tilby meg medisiner, det løser ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Har ikke følt meg dårligere enn vanlig etter at jeg sluttet med latuda, kan det være fordi den ikke virket på meg? Sliter fremdeles med depresjon og negative symptomer, den legen tar seg god tid til å vurdere meg virker det som. 

Når har du ny time med vikarlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, cathlin skrev:

Når har du ny time med vikarlegen?

Har ikke ny time, han sa han skulle vurdere det ut fra det vi snakket om. Er stadig å sjekker på journalen om det er noe nytt, skulle jo kanskje få et AD. Ikke noe nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Har ikke ny time, han sa han skulle vurdere det ut fra det vi snakket om. Er stadig å sjekker på journalen om det er noe nytt, skulle jo kanskje få et AD. Ikke noe nytt. 

Kan du be om en ny time, eller hvilke avtaler om oppfølging i psykiatrien har du akkurat nå?

Det hørtes litt lite håndfast ut at han skulle gjøre en vurdering, en eller annen gang, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, cathlin skrev:

Kan du be om en ny time, eller hvilke avtaler om oppfølging i psykiatrien har du akkurat nå?

Det hørtes litt lite håndfast ut at han skulle gjøre en vurdering, en eller annen gang, liksom. 

Har time med sykepleieren på onsdag da. 

Ja jeg og syns det var dårlig, han skulle jo skrive ut seroquel og for jeg er nesten tom. Ja lurer på hvor tid den vurderingen blir gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har time med sykepleieren på onsdag da. 

Ja jeg og syns det var dårlig, han skulle jo skrive ut seroquel og for jeg er nesten tom. Ja lurer på hvor tid den vurderingen blir gjort. 

Hvor ofte bruker du å ha timer med psykiater? Går det via sykepleieren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, cathlin skrev:

Hvor ofte bruker du å ha timer med psykiater? Går det via sykepleieren? 

Det er ikke ofte, det går via sykepleieren ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke ofte, det går via sykepleieren ja. 

Håper sykepleieren er en ok person. 

Syns du skal mase hvis du ikke får beskjed på onsdag. Du må ha ny resept og lande litt på medisineringen igjen. Noe medisiner må du vel ha, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, cathlin skrev:

Håper sykepleieren er en ok person. 

Syns du skal mase hvis du ikke får beskjed på onsdag. Du må ha ny resept og lande litt på medisineringen igjen. Noe medisiner må du vel ha, dessverre. 

Ja han er ok. 

Ja kommer til å mase hvis jeg ikke får noe info på onsdag. Må ha noe å sove på dessverre, men målet er å klare meg uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...