Gå til innhold

Virket ikke i utgangspunktet?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei merker ikke noen forskjell jeg med eller uten latuda, da kan den vel ikke ha virket? 

Det er da ikke mange ukene siden du prøvde en annen medisin (jeg husker ikke hva) som faktisk virket, men da trodde du ikke det var medisinen, men at du ble bedre helt av deg selv... Spør de rundt deg du, de er nok bedre egnet til å vurdere dette. Selv synes jeg du har blitt mer aggresiv her inne etter at du sluttet denne gangen, som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er da ikke mange ukene siden du prøvde en annen medisin (jeg husker ikke hva) som faktisk virket, men da trodde du ikke det var medisinen, men at du ble bedre helt av deg selv... Spør de rundt deg du, de er nok bedre egnet til å vurdere dette. Selv synes jeg du har blitt mer aggresiv her inne etter at du sluttet denne gangen, som tidligere.

Jeg har bare blitt litt mer åndelig føler jeg, tenker på mye av greven av saint Germain. Men jeg leser jo om ting han har kanalisert om kveldene, der går det mye i lys og kjærlighet, devaer og engler. At det ikke bare er et univers men mange, at det er et hierkari...det er det jo her på jorden også. En lege er høyere oppe enn meg f.eks. I går lyste hånden min i mørket, det var vakkert å se. Jeg liker når lyset kommer tilbake, men alle de små lysene med ulike farger er ikke tilbake. Bare så masse blått lys i taket i går, det er en enhet. Kanskje erkeengelen Michael, får alltid den følelsen av at han er det blå lyset. 

Er ikke sikker på hvilke medisin du mener jeg heller. Men jeg sitter og ligger mye i sofaen, men det gjorde jeg på latuda også. Så jeg ser ikke så mye forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er ikke sikker på hvilke medisin du mener jeg heller. Men jeg sitter og ligger mye i sofaen, men det gjorde jeg på latuda også. Så jeg ser ikke så mye forskjell. 

Det var ikke latuda, det er lengre siden enn da du sluttet på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 20.30, stjernestøv skrev:

Det går fint,ikke verre enn til vanlig. De kan ikke bare tilby meg medisiner, det løser ingenting. 

Helt enig. Vival og annen benzo løser ingenting. Man må jobbe beinhardt med seg selv for å skape varige endringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg deg - sånn som tydeligvis de andre her inn gjør. Jeg vet heller ikke om/ hva slags diagnose du har. Men det virker som du mister litt kontakt med den virkelige verden. Om det er slik at du burde ta medisiner, eller andre medisiner enn du gjør, det vet jeg ikke. Men du burde virkelig få hjelp av de som kjenner deg til å vurdere situasjonen og stole på tilbakemeldinger fra de rundt deg. Samt veiledning ift medisiner over tid fra lege. Medisiner må jo brukes over en lengre periode før du kan vite om de har effekt eller ikke. Og det er ikke lett å gjøre en slik vurdering selv, om man ikke fører logg over symptomer el. Og jeg syns ikke det virker forsvarlig at du skal styre dette selv. Du bør kanskje heller ikke høre for mye på råd om medisiner her inne i den situasjonen du er i, da jeg er usikker på om du klarer å vurdere det objektivt. Håper virkelig du får hjelp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, susis skrev:

Nå kjenner ikke jeg deg - sånn som tydeligvis de andre her inn gjør. Jeg vet heller ikke om/ hva slags diagnose du har. Men det virker som du mister litt kontakt med den virkelige verden. Om det er slik at du burde ta medisiner, eller andre medisiner enn du gjør, det vet jeg ikke. Men du burde virkelig få hjelp av de som kjenner deg til å vurdere situasjonen og stole på tilbakemeldinger fra de rundt deg. Samt veiledning ift medisiner over tid fra lege. Medisiner må jo brukes over en lengre periode før du kan vite om de har effekt eller ikke. Og det er ikke lett å gjøre en slik vurdering selv, om man ikke fører logg over symptomer el. Og jeg syns ikke det virker forsvarlig at du skal styre dette selv. Du bør kanskje heller ikke høre for mye på råd om medisiner her inne i den situasjonen du er i, da jeg er usikker på om du klarer å vurdere det objektivt. Håper virkelig du får hjelp 🙂

Ja jeg bør ikke skrive om medisiner her inne. Men takk for råd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Janus30 skrev:

Helt enig. Vival og annen benzo løser ingenting. Man må jobbe beinhardt med seg selv for å skape varige endringer. 

Det er ikke alltid det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å ta medisinen i den mengde som legen forskrev. Når en ta mindre eller mer, kan legen ikke vurdere hvor bra medisinen hjelper.

Spesiell sternestøv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
21 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det er lurt å ta medisinen i den mengde som legen forskrev. Når en ta mindre eller mer, kan legen ikke vurdere hvor bra medisinen hjelper.

Spesiell sternestøv 

Har ikke hørt noen vurdering enda etter en uke han sa han skulle vurdere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Naturånder...fairies...

Jeg håper du liker meg fortsatt. I blant er jeg for direkte., men jeg har vansker når jeg se noen er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg håper du liker meg fortsatt. I blant er jeg for direkte., men jeg har vansker når jeg se noen er dårlig.

Liker deg jeg ja :) Og jeg er ikke dårlig akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Har ikke hørt noen vurdering enda etter en uke han sa han skulle vurdere det.

Etter en uke er litt kort syns jeg men jeg merket at man må mase på alt. Du må si hva du vil med gode argumenter. Jeg tror det er krevende når man ikke har krefter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Liker deg jeg ja :) Og jeg er ikke dårlig akkurat nå. 

Men jeg ble litt provosert da du snakkte om engler og da spør jeg meg hvorfor de ikke hjelper meg. Ligger her med smerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Men jeg ble litt provosert da du snakkte om engler og da spør jeg meg hvorfor de ikke hjelper meg. Ligger her med smerter. 

Fordi de kun eksisterer i Stjernestøv sitt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Betti 11 skrev:

Etter en uke er litt kort syns jeg men jeg merket at man må mase på alt. Du må si hva du vil med gode argumenter. Jeg tror det er krevende når man ikke har krefter.

Ja det er krevende, men det får gå som det går. Kanskje de bare gir meg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Betti 11 skrev:

Men jeg ble litt provosert da du snakkte om engler og da spør jeg meg hvorfor de ikke hjelper meg. Ligger her med smerter. 

Spør du dem om hjelp da? 

Har ofte smerter jeg og og har jatt et Helvete, det er en del av livet. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Fordi de kun eksisterer i Stjernestøv sitt hode.

Det er sånn. Jeg håper det ordner seg for henne. Jeg har sett rare ting i livet mitt. Det var bare tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Spør du dem om hjelp da? 

Har ofte smerter jeg og og har jatt et Helvete, det er en del av livet. 

Ja da jeg var barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...