Gå til innhold

Virket ikke i utgangspunktet?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Ja da jeg var barn

Jeg og ba om hjelp da jeg var barn, og de var med meg gjennom det tøffe jeg måtte gjennom. Følte meg ikke så alene da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er krevende, men det får gå som det går. Kanskje de bare gir meg opp. 

Det tror jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at livet ditt kan være tungt. Men jeg føler at det med deg er som en med lungekreft som fortsetter å røyke 40 om dagen. Livet ditt kunne vært bedre om du fulgte rådene du fikk i stedet for å fortsette å leve i fantasiverdenen din. 

Endret av Ann Christin
Tråden er ryddet for slettet innhold.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Det tror jeg ikke. 

Får se da. Men de har jo sagt det med medisiner er helt opp til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg og ba om hjelp da jeg var barn, og de var med meg gjennom det tøffe jeg måtte gjennom. Følte meg ikke så alene da. 

Jeg hadde en vennin ho trodde det óg og havnet i psykiatrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skjønner at livet ditt kan være tungt. Men jeg føler at det med deg er som en med lungekreft som fortsetter å røyke 40 om dagen. Livet ditt kunne vært bedre om du fulgte rådene du fikk i stedet for å fortsette å leve i fantasiverdenen din. 

Du likte det han skrev. 

Føler jeg har en fot i hver verden jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Jeg hadde en vennin ho trodde det óg og havnet i psykiatrien.

Ja jeg havnet tidlig i psykiatrien jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hva har jeg med det han skriver å gjøre? 

Jeg skjønner at livet ditt kan være tungt. Men jeg føler at det med deg er som en med lungekreft som fortsetter å røyke 40 om dagen. Livet ditt kunne vært bedre om du fulgte rådene du fikk i stedet for å fortsette å leve i fantasiverdenen din. 

Jeg må innrømme at det er mye sannhet i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg havnet tidlig i psykiatrien jeg også. 

Kan behandleren ikke hjelpe deg å bli kjennt med det reelle verden? Jeg syns du trenger mer enn medisin. Du har kanskje nytte av reha for å trene deg opp. Når du er sykelig overvektig eller funktionshemmet kan fastlege henvises. Forstår ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Kan behandleren ikke hjelpe deg å bli kjennt med det reelle verden? Jeg syns du trenger mer enn medisin. Du har kanskje nytte av reha for å trene deg opp. Når du er sykelig overvektig eller funktionshemmet kan fastlege henvises. Forstår ikke.

Sykepleieren aksepterer min verden, det er jeg ikke så vant med fra før. Jo har truffet noen da,men de fleste er jo veldig A4. 

Kunne jo reist på rehabiliteringssenter for overvektige....hvis det finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren aksepterer min verden, det er jeg ikke så vant med fra før. Jo har truffet noen da,men de fleste er jo veldig A4. 

Kunne jo reist på rehabiliteringssenter for overvektige....hvis det finnes?

Gå på nettsiden til helsefortaket helse vest, helse nord eller andre og da gå du på habilitering eller rehabilitering. Jeg vet ikke forsjellen. Du finner en rekke tilbud. Du kan spørre sykepleieren óg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Gå på nettsiden til helsefortaket helse vest, helse nord eller andre og da gå du på habilitering eller rehabilitering. Jeg vet ikke forsjellen. Du finner en rekke tilbud. Du kan spørre sykepleieren óg. 

Ja kan jo spør sykepleieren om han vet om noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Minner om våre regler som sier at man skal vise god folkeskikk, i dette tilfelle gjaldt det kallenavn og måten å svare på.

Ann Christin, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Nå har jeg ivetfall fått seroquel. Og sykepleieren syns det var ineressant å snakke med meg i dag, og de har ikke tenkt å gi meg opp. Da hadde de gjort det for lenge siden da jeg har sluttet på medisin mange ganger. Og jeg ødelegger ikke for meg selv, jeg ber om hjelp til å øke mine frevenser. Og føler meg bedre nå enn da jeg tok latuda, har noe å være opptatt av nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Oj ja, det var lov i Norge og tro på det man ville, det var når man ble dårlig av det det ble kalt for sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og psykiateren hadde skrevet, får ikke AD jeg nå fordi jeg er så inaktiv. Tenkte det kunne hjelpt jeg, men er jo klarere i toppen etter jeg sluttet med latuda. Kan kanskje orke litt mer og etterhvert, må jo komme meg ut i naturen til devaene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og psykiateren hadde skrevet, får ikke AD jeg nå fordi jeg er så inaktiv. Tenkte det kunne hjelpt jeg, men er jo klarere i toppen etter jeg sluttet med latuda. Kan kanskje orke litt mer og etterhvert, må jo komme meg ut i naturen til devaene :) 

Deg gleder meg at du har det bra nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Deg gleder meg at du har det bra nå. 

Takk for det snille deg ❤️ Håper du får det bedre snart og ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det snille deg ❤️ Håper du får det bedre snart og ;) 

På mandag har jeg samtale. Håper å få en plan, hvordan det gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

På mandag har jeg samtale. Håper å få en plan, hvordan det gå videre. 

Jeg hadde håpet at du kunne få en innleggelse for en periode, du har slitt så lenge nå. Da må du vel gå via fastlegen, det kan hjelpe noen ganger å være innlagt. Der er det folk du kan snakke med hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...