Gå til innhold

Kupton/ Hva vil skje med meg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg har også bedre effekt av Vival enn sobril. Heldigvis så får jeg vival, men nå bruker jeg svært lite av dem (bruker maks 10 i året)  Det gjør forsåvidt du også.

Min fastlege sier at det er en bra medisin hvis en bruker de rett. De skal brukes til å slukke branner, men brenner gjør det ikke hver dag. 

Hvis jeg trenger noe hver dag, må vi gjøre noen andre tiltak.

Det irriterer meg så veldig at jeg får lyst til å bytte lege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Gjør de det ja?

Jeg ser bare ikke problemet med benzo når man bruker det fornuftig. 

Det fins ikke problem når man bruker det fornuftig, nettopp derfor er dette kos for mange.

Og kos ikke misbruk. For mange er det som en god flaske vin, ikke min greie, men sånn det er.

Anonymkode: f607c...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fins ikke problem når man bruker det fornuftig, nettopp derfor er dette kos for mange.

Og kos ikke misbruk. For mange er det som en god flaske vin, ikke min greie, men sånn det er.

Anonymkode: f607c...c06

Tror ikke det er kos for folk, ikke for min del heller. Det er en demper når det står på som verst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cilie skrev:

Det irriterer meg så veldig at jeg får lyst til å bytte lege. 

Det kan jeg skjønne.   Jeg måtte bytte lege for 3 år siden og har aldri hatt en så god fastlege som nå. Det gjør det tryggere å være meg.  Unner virkelig alle en sånn lege. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, cilie skrev:

Det irriterer meg så veldig at jeg får lyst til å bytte lege. 

Skift lege, mange leger har enda sunt bondevett.

fastleger skriver ut alt man ber om, enten det er tramadol, som mange så "liksom" trenger for prolaps.....eller sobril,

For det meste handler det om velbehag, smertene blir mindre avgjørende, for alle jeg har snakket med, så tramadol, er en annen god greie mange føler gir dem "effekt". Effekten er ikke bare smertelindring, men også ekt rus.

Anonymkode: f607c...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, cathlin skrev:

Noen som vet når sobril er tilbake i butikkene?

ja tilbake,

bedre syns jeg er tramadol, det er hvis man liksom har litt vondt i ryggen.

 

Anonymkode: f607c...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skift lege, mange leger har enda sunt bondevett.

fastleger skriver ut alt man ber om, enten det er tramadol, som mange så "liksom" trenger for prolaps.....eller sobril,

For det meste handler det om velbehag, smertene blir mindre avgjørende, for alle jeg har snakket med, så tramadol, er en annen god greie mange føler gir dem "effekt". Effekten er ikke bare smertelindring, men også ekt rus.

Anonymkode: f607c...c06

Fastlegen min er streng med b-preparater.  Jeg får det jeg trenger, men ikke en pille mer. Og det er jeg glad for, er livredd for å bli avhengig.  Da har jeg et stort tillegsproblem 

Har en et skikkelig prolaps så hjelper ikke Paracet, da må en ha noe sterkere. Har du hatt et skikkelig prolaps før?

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

30 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hva faen er problemet ditt? 

Og hva faen er problemet ditt? Kan du ikke bare svare på hvorfor diazepam er så mye farligere enn oksazepam og har så mye høyere avhengighetsfare, at det mest forsvarlige er å slutte brått på Sobril nå når apotekene er tomme for denne medisinen i en (kortere) periode?

30 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Nå blir jeg faktisk provosert over deg, og du skal jo slenge dritt i enhver benzotråd.

Det gjør jeg ikke.

Men jeg blir noe provosert når du skal bruke enhver benzotråd til å forfekte din fanatiske anti-benzo holdning. Men jeg regner med at du også er total avholds, og aldri rører en dråpe alkohol da dette alkohol jo også har en viss avhengighetsfare.

30 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Er du virkelig så avhengig at du må bli usaklig når noen kritiserer benzo? 

Ro deg ned nå. Jeg bruker bruker i snitt 5mg diazepam i uka. Men det er sikkert tungt misbruk i din verden. :rolleyes:

Anonymkode: b24ac...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cathlin skrev:

Noen som vet når sobril er tilbake i butikkene?

Legemiddelverket sier uke 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg innbiller meg det er tull å ta benzo hver dag. Da forsvinner jo effekten.

Selv bruker jeg rivotril men ikke hver dag, da blir det jo ikke noe igjen av effekten. Akkurat som folk som går på Imovane i åresvis, liksom fortsatt "må ha den for å sove" det er bare psykisk avhengighet. Effekten er borte for lengst. Iallfall var det slik hos meg da jeg gikk på stilnoct. 

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...