Gå til innhold

Jeg hater meg selv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skal gå bra. Når jeg holder følelsene mine for meg selv slik jeg en gang gjorde (før jeg begynte å åpne opp), blir det ingen emosjonelle kriser lenger. Men tro hva du vil.

Ønsker deg en fin lørdag :) 

Anonymkode: d5f33...58e

Iblant er det deilig å holde følelser for seg selv fordi det blir så mye verre om man deler dem.  Men det spørs hva det gjelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg er også forsiktig med å åpne meg til folk jeg kjenner. Hadde en tendens til å skrive mye om følelsene mine her inne før. Men nå skriver jeg ikke om alt for jeg vet at jeg bare risikerer å slite enda mer med det som er vanskelig om jeg gjør. Jeg skriver heller ned for meg selv det som er vanskelig og forsøker å finne fornuften selv . For innerst inne vet jeg fornuften selv om følelsene tyter over iblant. 

Jeg tenker akkurat det samme som deg.

Jeg vet at jeg unngår emosjonelle kriser i fremtiden om jeg fra nå av er forsiktig.

Anonymkode: d5f33...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker akkurat det samme som deg.

Jeg vet at jeg unngår emosjonelle kriser i fremtiden om jeg fra nå av er forsiktig.

Anonymkode: d5f33...58e

Ja . Det blir ofte bare enda verre om man forteller om vanskelige følelser til andre. Men kan ofte kjenne på magefølelsen om hva som vil skje om man gjør. Og iblant får man det bare verre dersom man prater om det til andre enn seg selv. Jeg forsøker å sette meg ned for meg selv når jeg stresser og notere ned problemene og høre på fornuften som de fleste egentlig vet selv om følelsene lett tar over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker akkurat det samme som deg.

Jeg vet at jeg unngår emosjonelle kriser i fremtiden om jeg fra nå av er forsiktig.

Anonymkode: d5f33...58e

Forstår deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er en helg jeg sent vil glemme, jeg ødela mye som betydde mye for meg pga noe som faktisk var en filleting. Jeg har all grunn til å hate meg selv og skal ikke utsette meg selv for slikt mere. Jeg stoler ikke på noen lenger, og ingen får komme inn på meg mer. Jeg skal ta tak i ting men holde følelser utenfor. Følelser har ødelagt nok for meg nå. 

Anonymkode: d5f33...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk til dere alle som hjalp meg gjennom det som har vært en av mitt livs jævligste og vondeste helger. Jeg unner ingen å gå gjennom noe slikt. 

I går holdt det på å tippe over for meg fordi det var så sykt vondt der det føltes som at jeg holdt på å revne innvendig - og jeg så for meg legevakten dersom jeg ikke fikk stoppet det, jeg klarte ikke å stoppe det på egen hånd. Setter utrolig stor pris på at dere hjalp meg å stoppe det. 

Jeg avslutter dette nå. Jeg er gjennomsliten og har vondt fra brystkassen og opp. Jeg må prøve å lade batteriene så jeg kommer meg på jobb i morgen, og skal gå meg en lang tur i dag. 

Ønsker dere alle en fin dag ❣️

Anonymkode: d5f33...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...