Gå til innhold

Naturlig usikkerhet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, Xtra skrev:

Dette har du konkludert med mange ganger før, men gjør du noe med det?

Jeg skal forsøke, og er allerede begynt. 

Anonymkode: a95b7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er litt sånn: ja nå gjør vi det, og nå det, og så det. Altså jeg vil kalle det intiativtaker til hva vi skal finne på . Han kommer ofte med intiativet om det før jeg får sjans til å komme med forslag. Og kommer jeg med et annet forslag så står han fast på sitt. Blir lett sånn. Men noen er sånn uten å mene noe vondt med det. 

Anonymkode: a95b7...c79

Hm. Så dere gjør aldri det du har lyst til eller foreslår, kun det han vil? Jeg sier ikke at han mener noe vondt med det, men som mange har sagt før - du visker ut deg selv i dette forholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Du sier at han er urolig , men det spørs om ikke han merker at du også er urolig? 

Dere klarer jo tydeligvis ikke å slappe av i hverandres selskap noen av dere og da lurer jeg på:

- Hva er det dette forholdet gir deg ?

Glad blir du i hvert fall ikke av å være i dette forholdet. 

Meningen med å være i et forhold må jo være at du kjenner deg glad ved å være i det. 

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har jo egentlig pratet om hvorfor det er sånn. Han vil ha det på sin måte. Men jeg går evig urolig av det. 

Anonymkode: a95b7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har jo egentlig pratet om hvorfor det er sånn. Han vil ha det på sin måte. Men jeg går evig urolig av det. 

Anonymkode: a95b7...c79

Aksepterer du det? Han vil jo ha det på sin måte i alt. Hva om det plutselig er en gang "hans måte" får store konsekvenser for deg? Hva gjør du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg er opptatt av at forhold må kunne eksistere på et spekter. Det er ikke i seg selv noe galt i å ha et forhold der man ikke bor sammen, eller der man sjelden sover over for den saks skyld. Det er heller ikke noe galt i å ha et forhold basert på sex og vennskap, men ikke den store kjærligheten. Problemet oppstår jo først når den ene vil noe mer enn den andre, og da blir det også lett et skeivt maktforhold.

Jeg vet ikke hva du har skrevet før, men ut fra det du har skrevet her syns jeg det blir voldsomt at du bare skal dumpe ham. Det høres ikke ut som det er det du har lyst til. Dere må jo snakke ordentlig sammen. Kanskje viser det seg at han egentlig ikke vil flytte sammen. Jeg tror det ofte kan være en fordel i et forhold å ikke bo sammen, og at mange forhold kunne vart lenger og vært bedre hvis folk ikke flytta sammen så fort.

Husk at rammene for kjærlighetsforhold er ganske snevre i vår kultur. Det forventes at man skal flytte sammen, gifte seg, få barn innen en viss tidsperiode etter at man har møttes. Men det fins mange andre måter å være i et forhold på, også til flere enn en person av gangen (så lenge alle er enige og informert om det).

Et tips til innstilling: Vis at du vil ha ham, men at du ikke trenger ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har jo egentlig pratet om hvorfor det er sånn. Han vil ha det på sin måte. Men jeg går evig urolig av det. 

Anonymkode: a95b7...c79

Ønsker du å ha det slik videre fremover? 

Anonymkode: 1f8c7...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Jeg er opptatt av at forhold må kunne eksistere på et spekter. Det er ikke i seg selv noe galt i å ha et forhold der man ikke bor sammen, eller der man sjelden sover over for den saks skyld. Det er heller ikke noe galt i å ha et forhold basert på sex og vennskap, men ikke den store kjærligheten. Problemet oppstår jo først når den ene vil noe mer enn den andre, og da blir det også lett et skeivt maktforhold.

Jeg vet ikke hva du har skrevet før, men ut fra det du har skrevet her syns jeg det blir voldsomt at du bare skal dumpe ham. Det høres ikke ut som det er det du har lyst til. Dere må jo snakke ordentlig sammen. Kanskje viser det seg at han egentlig ikke vil flytte sammen. Jeg tror det ofte kan være en fordel i et forhold å ikke bo sammen, og at mange forhold kunne vart lenger og vært bedre hvis folk ikke flytta sammen så fort.

Husk at rammene for kjærlighetsforhold er ganske snevre i vår kultur. Det forventes at man skal flytte sammen, gifte seg, få barn innen en viss tidsperiode etter at man har møttes. Men det fins mange andre måter å være i et forhold på, også til flere enn en person av gangen (så lenge alle er enige og informert om det).

Et tips til innstilling: Vis at du vil ha ham, men at du ikke trenger ham. 

Klokt innlegg 👍

Anonymkode: c4caa...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...