Gå til innhold

Kranen er litt løs i feste mellom benk og kran


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Disse to tingene bør jo selvfølgelig skiftes samtidig. Ikke vær like unnvikende overfor huseier som du er overfor kjæresten din. Si i alle fall fra til huseier så du har ditt på det tørre.

Jeg er ikke unnvikende . Jeg kom på at jeg har jo spurt kjæresten om alt. Så dermed så har jeg ikke vært unnvikende  

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Årsaken til at jeg gruer meg til å si fra nå er kostnaden. Jeg må ta lån for å få det fikset. Men jeg kommer til å si ifra. 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke unnvikende . Jeg kom på at jeg har jo spurt kjæresten om alt. Så dermed så har jeg ikke vært unnvikende  

Anonymkode: c3590...ba4

Akkurat det tror jeg mange har andre meninger om, ut fra det du har fortalt, men du skal slippe å ta den diskusjonen her ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Xtra skrev:

Akkurat det tror jeg mange har andre meninger om, ut fra det du har fortalt, men du skal slippe å ta den diskusjonen her ;) 

Jeg har pratet om alt og fått svar på det. Uansett så er ikke det involvert i diskusjonen. Her er jeg redd for å få et svært styggt høyt forbrukslån og har derfor sett på om det var noe som kunne gjøres enkelt før jeg kontakter husleier. Det er ingen lekasje heller. Men jeg kommer til å kontakte han etter at jeg har fått ryddet litt på kjøkkenet. 

 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Xtra skrev:

Akkurat det tror jeg mange har andre meninger om, ut fra det du har fortalt, men du skal slippe å ta den diskusjonen her ;) 

Om dette med kjæresten: jeg har spurt han hvorfor det er som det er. Fått svar. Hva mer kan man gjøre? Jeg må enten leve med det eller gå. Jeg velger å leve med det. For det er så mye bra og. Skriver ikke alt her. 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er jeg redd for å få et svært styggt høyt forbrukslån og har derfor sett på om det var noe som kunne gjøres enkelt før jeg kontakter husleier. Det er ingen lekasje heller. Men jeg kommer til å kontakte han etter at jeg har fått ryddet litt på kjøkkenet. 

 

Anonymkode: c3590...ba4

Skjønner det. Lurt å kontakte huseier, er ingen mening i at du skal bruke mange penger på dette, om du ikke har forvoldt skade.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om dette med kjæresten: jeg har spurt han hvorfor det er som det er. Fått svar. Hva mer kan man gjøre? Jeg må enten leve med det eller gå. Jeg velger å leve med det. For det er så mye bra og. Skriver ikke alt her. 

Anonymkode: c3590...ba4

Om det er til å leve med kommer vel helt an på hvilke svar du fikk. Men som du sier - ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Xtra skrev:

Skjønner det. Lurt å kontakte huseier, er ingen mening i at du skal bruke mange penger på dette, om du ikke har forvoldt skade.

Såklart skal jeg kontakte huseier. Men først må jeg rydde og vaske. Jeg har ikke forvoldt skade med vilje. Men uansett kan dette koste meg ganske dyrt med tanke på at jeg må ta opp mer forbrukslån med stor sannsynlighet for å få det ordnet. Så det er mye tanker om hvordan klare dette. Men jeg kommer til å melde ifra og ta på meg kostnaden om det er mitt ansvar.

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Xtra skrev:

Om det er til å leve med kommer vel helt an på hvilke svar du fikk. Men som du sier - ditt valg.

Ja jeg vet hvorfor det er slik. Og jeg velger å leve med han. Det er utrolig mye bra og. Dette er forresten ikke et tema i denne tråd. 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet hvorfor det er slik. Og jeg velger å leve med han. Det er utrolig mye bra og. Dette er forresten ikke et tema i denne tråd. 

Anonymkode: c3590...ba4

Klar over det, kfr. mitt svar 6 innlegg opp. Det var du som dro inn at du hadde spurt kjæresten om alt. Men vi behøver ikke fortsette denne diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Xtra skrev:

Klar over det, kfr. mitt svar 6 innlegg opp. Det var du som dro inn at du hadde spurt kjæresten om alt. Men vi behøver ikke fortsette denne diskusjonen her.

Unødvendig å ta opp en kjæreste situasjon inn i denne tråden. Dette var det ikke meg som dro inn i denne tråden. 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Xtra skrev:

Klar over det, kfr. mitt svar 6 innlegg opp. Det var du som dro inn at du hadde spurt kjæresten om alt. Men vi behøver ikke fortsette denne diskusjonen her.

Det er lillemus som begynte å nevne at jeg er unnvikende ovenfor kjæresten i denne tråden. Noe som ikke har med tråden å gjøre. 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lillemus som begynte å nevne at jeg er unnvikende ovenfor kjæresten i denne tråden. Noe som ikke har med tråden å gjøre. 

Anonymkode: c3590...ba4

Hvis du ikke hadde kommentert videre på det ville det ikke blitt tema heller.

Anonymkode: 632f5...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unødvendig å ta opp en kjæreste situasjon inn i denne tråden. Dette var det ikke meg som dro inn i denne tråden. 

Anonymkode: c3590...ba4

Det var ikke jeg som tok det opp. Uansett er det lurt å la være å kommentere ting du ikke ønsker at skal bli diskutert eller kommentert av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såklart skal jeg kontakte huseier. Men først må jeg rydde og vaske. Jeg har ikke forvoldt skade med vilje. Men uansett kan dette koste meg ganske dyrt med tanke på at jeg må ta opp mer forbrukslån med stor sannsynlighet for å få det ordnet. Så det er mye tanker om hvordan klare dette. Men jeg kommer til å melde ifra og ta på meg kostnaden om det er mitt ansvar.

Anonymkode: c3590...ba4

Vi måtte skifte ut klosettet hos leietager en gang, han var det man på godt trøndersk kaller en "brudul", altså en type som tok litt plass og var noe voldsom, selv om han ikke gjorde det bevisst, han var bare sånn og klarte å ødelegge det, det skal sies at det var noe slitt fra før da. Vi bekostet klosettet, men benkeplata som han selv ødela ved å droppe å bruke brødfjøl, men skar brød rett i benken over flere år måtte de etterlatte ordne opp i. Så ikke ta det for gitt at denne kostnaden går på deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Vi måtte skifte ut klosettet hos leietager en gang, han var det man på godt trøndersk kaller en "brudul", altså en type som tok litt plass og var noe voldsom, selv om han ikke gjorde det bevisst, han var bare sånn og klarte å ødelegge det, det skal sies at det var noe slitt fra før da. Vi bekostet klosettet, men benkeplata som han selv ødela ved å droppe å bruke brødfjøl, men skar brød rett i benken over flere år måtte de etterlatte ordne opp i. Så ikke ta det for gitt at denne kostnaden går på deg. :) 

Var brødskjæringen dødelig? 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Xtra skrev:

Det var ikke jeg som tok det opp. Uansett er det lurt å la være å kommentere ting du ikke ønsker at skal bli diskutert eller kommentert av andre.

Det var ikke tatt opp i denne tråden. 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:

Vi måtte skifte ut klosettet hos leietager en gang, han var det man på godt trøndersk kaller en "brudul", altså en type som tok litt plass og var noe voldsom, selv om han ikke gjorde det bevisst, han var bare sånn og klarte å ødelegge det, det skal sies at det var noe slitt fra før da. Vi bekostet klosettet, men benkeplata som han selv ødela ved å droppe å bruke brødfjøl, men skar brød rett i benken over flere år måtte de etterlatte ordne opp i. Så ikke ta det for gitt at denne kostnaden går på deg. :) 

Det gjør jeg ikke. Jeg regner med at dette kan koste meg dyrt. Men det som jeg er uenig i er kostnad på benkeplate . Kjøkkenet er over 20 år gammelt og det er et billig kjøkken med fuktskader fra før av og av dårlig kvalitet. 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:

Vi måtte skifte ut klosettet hos leietager en gang, han var det man på godt trøndersk kaller en "brudul", altså en type som tok litt plass og var noe voldsom, selv om han ikke gjorde det bevisst, han var bare sånn og klarte å ødelegge det, det skal sies at det var noe slitt fra før da. Vi bekostet klosettet, men benkeplata som han selv ødela ved å droppe å bruke brødfjøl, men skar brød rett i benken over flere år måtte de etterlatte ordne opp i. Så ikke ta det for gitt at denne kostnaden går på deg. :) 

Kranen er også uheldig. Jeg vet ikke hvorfor kranen har blitt løs. 

Anonymkode: c3590...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

Var brødskjæringen dødelig? 😱

Nei, men han døde like etter at han flyttet ut, hadde faktisk ikke rukket å flytte ut alt engang. Så etterlatte er helt riktig i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...