Jump to content
AnonymBruker

Dotter i øra

Recommended Posts

AnonymBruker

Hei

Har i flere måneder nå gått med så godt som konstant dotter i øra. Jeg hører meg selv puste kjempe høyt «inni hodet» og min egen stemme hører jeg også veldig godt. Når jeg ligger forsvinner dotten, men kommer tilbake med en gang jeg reiser meg opp. Dette er fryktelig irriterende, noen som har opplevd lignende? Går det over av seg selv? Noen tips?

Anonymkode: 02ba7...34e

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Har i flere måneder nå gått med så godt som konstant dotter i øra. Jeg hører meg selv puste kjempe høyt «inni hodet» og min egen stemme hører jeg også veldig godt. Når jeg ligger forsvinner dotten, men kommer tilbake med en gang jeg reiser meg opp. Dette er fryktelig irriterende, noen som har opplevd lignende? Går det over av seg selv? Noen tips?

Anonymkode: 02ba7...34e

Gå på apotek og få revaxør, ligg med det over natta. Hjelper det ikke så går du til lege

Anonymkode: f165f...34a

AnonymBruker

Godt tips over her. Men ofte må det mer en en natt til med revaxør eller olje i øret for å få bløtt opp proppen skikkelig før forsøk på utskylling.

Jeg vil også anbefale å få skylt ørene på legekontoret siden de der har kraftigere skyts enn disse ballongene til hjemmebruk. 

Anonymkode: ba027...420