Gå til innhold

Jeg stresser så fælt at jeg får vondt i hele kroppen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kan stresse veldig mye. Problemet er at jeg driver å hater meg selv, min egen personlighet, min egen angst, osv. Dette kan være så utrolig plagsomt. I perioder hvor jeg aksepterer min egen angst, personlighet og alt det, så går det bra. Men plutselig så kommer det dager med sterkt selvhat. Jeg føler at jeg er altfor lite perfekt, mens andre løser alle situasjoner i livet på den perfekte måte. Men er det slik? Når jeg tenker etter : nei. 

Jeg kjente veldig sterke smerter i magen i dag, etter at jeg stresset med alt mulig. Bekymringer kan ta på. Jeg går kronisk rundt med mye bekymringer. Og det må jeg bare slutte med. Det gjør meg jo fysisk dårlig. 

Noen som kjenner seg igjen i samme probemstilling? Har du hatt det sånn iblant? 

 

Anonymkode: 8fa34...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...