Gå til innhold

sår under mage/mellom mage og kjønnsorgan


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hadde noe jeg syntes lignet på en kvise eller blemme rett under magen, og for en uke siden «sprakk» den, den blødde og gjorde vondt. nå er det ikke vondt, men det klør noen ganger, og det har fått en rød ring rundt seg. skjønner ikke hva det er eller hva jeg burde gjøre med den?

51A78617-0E52-42D6-80EA-F19AB6D7116A.jpeg

Anonymkode: 0ac11...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du er nok blitt rød i huden på grunn av fuktighet som har rent fra såret. Nå vet jeg ikke om såret er betent eller ikke, men jeg ville for sikkerhets skyld renset det med Klorhexidin morgen og kveld noen dager, så smurt Fucidinsalve på og plastret det. Når det ser bedre ut ville jeg ha lagt tørre kompresser i "valken" for å skåne huden mot evt fuktighet fra såret. Så går det nok over om en ukes tid:)

Anonymkode: 57c1c...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...