Gå til innhold

Å være i det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Nå har jeg begynt å tro at folk skal drepe meg eller at jeg har drept noen uten å huske det, hvordan være i det? Er det bare til å holde ut til det er over, til jeg er fri for dårlig karma? Flere som har hatt det sånn og at det har gått over? Vet det må skje en renselse, og det er det vel flere som har vært gjennom i psykiatrien og? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er sykt. Dessverre er du ikke i stand til å se at du er syk. Mange som har det slik får medisiner for det og slipper å ha det slik. Det slipper du også hvis du tar medisinene dine slik du skal. 

Anonymkode: 89233...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er gift eller har samboer etter hva jeg har forstått. Hvorfor henter du ikke mer hjelp fra ham i stedet for hele tida å legge ut alle symptomene dine her? Du kan vel ta slike ting opp med ham? Da har du forhåpentligvis et fornuftig menneske av kjøtt og blod, noe konkret å forholde deg til og få feedback fra, istedet for virtuelle venner her inne som ikke kan gi deg andre svar enn at du må ta medisinene dine. 

Anonymkode: be073...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg begynt å tro at folk skal drepe meg eller at jeg har drept noen uten å huske det, hvordan være i det? Er det bare til å holde ut til det er over, til jeg er fri for dårlig karma? Flere som har hatt det sånn og at det har gått over? Vet det må skje en renselse, og det er det vel flere som har vært gjennom i psykiatrien og? 

Du vet egentlig utmerket godt at du nok en gang er på vei inn i psykdom, dette gjentar seg jo hver eneste gang du slutter med medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Du vet egentlig utmerket godt at du nok en gang er på vei inn i psykdom, dette gjentar seg jo hver eneste gang du slutter med medisiner.

Det har med å øke frekvensene å gjøre for at lyset skal kunne komme skikkelig inn i meg må dritten ut. Det er da jeg pleier å ta medisiner og da stopper jeg utviklingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det har med å øke frekvensene å gjøre for at lyset skal kunne komme skikkelig inn i meg må dritten ut. Det er da jeg pleier å ta medisiner og da stopper jeg utviklingen. 

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg begynt å tro at folk skal drepe meg eller at jeg har drept noen uten å huske det, hvordan være i det? Er det bare til å holde ut til det er over, til jeg er fri for dårlig karma? Flere som har hatt det sånn og at det har gått over? Vet det må skje en renselse, og det er det vel flere som har vært gjennom i psykiatrien og? 

Sånn går det når du slutter på medisiner.

Hvorfor lærer du aldri?

Anonymkode: c1ca8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn går det når du slutter på medisiner.

Hvorfor lærer du aldri?

Anonymkode: c1ca8...7ba

Ja hvorfor lærer jeg aldri? Det er jo når jeg tar medisiner jeg stopper utviklingen min, det har jeg holdt på med i mange år. Men nå vil jeg være i det til det går over, det må jo en gang bli slutt på mørke i meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hvorfor lærer jeg aldri? Det er jo når jeg tar medisiner jeg stopper utviklingen min, det har jeg holdt på med i mange år. Men nå vil jeg være i det til det går over, det må jo en gang bli slutt på mørke i meg. 

Innleggelse neste. Lykke til!

Anonymkode: 89233...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er gift eller har samboer etter hva jeg har forstått. Hvorfor henter du ikke mer hjelp fra ham i stedet for hele tida å legge ut alle symptomene dine her? Du kan vel ta slike ting opp med ham? Da har du forhåpentligvis et fornuftig menneske av kjøtt og blod, noe konkret å forholde deg til og få feedback fra, istedet for virtuelle venner her inne som ikke kan gi deg andre svar enn at du må ta medisinene dine. 

Anonymkode: be073...61c

Men hadde håpet andre hadde råd om hvordan å være i det, det har ikke han. Han er enig i at jeg stopper utviklingen min ved å ta medisiner, dette er karma ikke bare fra dette livet men tidligere liv. Mye dritt kommer opp i terapi, lurte på hvordan andre håndterte det. Det vet ikke han, hvordan jeg skal håndtere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja hvorfor lærer jeg aldri? Det er jo når jeg tar medisiner jeg stopper utviklingen min, det har jeg holdt på med i mange år. Men nå vil jeg være i det til det går over, det må jo en gang bli slutt på mørke i meg. 

Ja, hvis du vil bli skikkelig syk og tvangsinnlegges, så kjør på.

Anonymkode: c1ca8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er sykt. Dessverre er du ikke i stand til å se at du er syk. Mange som har det slik får medisiner for det og slipper å ha det slik. Det slipper du også hvis du tar medisinene dine slik du skal. 

Anonymkode: 89233...9b0

Da stopper jeg utviklingen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innleggelse neste. Lykke til!

Anonymkode: 89233...9b0

Å være i det trenger ikke bety innleggelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å være i det trenger ikke bety innleggelse. 

Nei, men det er den veien det går. 

Anonymkode: 89233...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du vil bli skikkelig syk og tvangsinnlegges, så kjør på.

Anonymkode: c1ca8...7ba

Har nesten fått garanti på at jeg ikke blir tvangsinnlagt og tvangsmedisinert, så der tar du feil. Jeg vil bare takle livet mitt og lære meg å være i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er den veien det går. 

Anonymkode: 89233...9b0

Jaja det er nå opp til meg, jeg har det best hjemme tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Har nesten fått garanti på at jeg ikke blir tvangsinnlagt og tvangsmedisinert, så der tar du feil. Jeg vil bare takle livet mitt og lære meg å være i det. 

Du kan komme over på tvang hvis det fortsetter som det gjør nå. Sorry. 

Anonymkode: 89233...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har nesten fått garanti på at jeg ikke blir tvangsinnlagt og tvangsmedisinert, så der tar du feil. Jeg vil bare takle livet mitt og lære meg å være i det. 

Du ødelegger for deg selv slik du holder på.

Anonymkode: c1ca8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan komme over på tvang hvis det fortsetter som det gjør nå. Sorry. 

Anonymkode: 89233...9b0

Sorry. Men der tar du skammelig feil, jeg er min egen herre og det blir akseptert av psykiatrien her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...