Gå til innhold

Å være i det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ødelegger for deg selv slik du holder på.

Anonymkode: c1ca8...7ba

Det kalles utvikling, men forstår at dere ikke skjønner det. Bare trodde andre måtte være i vanskelige ting også, noen som hadde erfaring med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Men skal legge meg nå og lese om de som er i universet og de indre verdener, de forstår. Og lysene er med meg igjen, så støtte får jeg jo gjennom dette her. De indre verdener er virkeligere enn den såkaldte virkelighet. Men burde skjønt at dere ikke forstod det, dere er på en helt annen frekvens. 

Men her var det snakk om psykiatri for det er det også, mange må være i lidelse. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men skal legge meg nå og lese om de som er i universet og de indre verdener, de forstår. Og lysene er med meg igjen, så støtte får jeg jo gjennom dette her. 

Hvorfor henvender du deg ikke til de som bor i andre verdener i stedet for til oss? 

Anonymkode: 89233...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henvender du deg ikke til de som bor i andre verdener i stedet for til oss? 

Anonymkode: 89233...9b0

Det gjør jeg hele tiden, gjennom hele dagen og når jeg er våken om natten. De er der de. 

Men akkurat dette handlet om å være i lidelse, hvordan takle det. De mener jeg må takle det hvis jeg vil på en høyere frekvens, må renses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men hvis det ble for mye åndelig nå, hvis noen ikke tåler det kan tråden slettes. Jeg ville bare ha råd om hvordan å være i det, så begynner dere om andre ting. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For «oss andre» som jobber oss gjennom ting, er det ofte til nytte å forankre seg til her og nå, samt å minne seg selv på at tanker og følelser ikke er farlige. De kommer og går, også de de mest angst- og smertefulle. 

Vet ikke om det vil være til hjelp når skillet mellom fantasi og virkelighet viskes ut, dessverre. 

Anonymkode: d91a0...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For «oss andre» som jobber oss gjennom ting, er det ofte til nytte å forankre seg til her og nå, samt å minne seg selv på at tanker og følelser ikke er farlige. De kommer og går, også de de mest angst- og smertefulle. 

Vet ikke om det vil være til hjelp når skillet mellom fantasi og virkelighet viskes ut, dessverre. 

Anonymkode: d91a0...7ce

Jo skal prøve å fokusere på her og nå,leve i nuet så det hjelper nok på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo skal prøve å fokusere på her og nå,leve i nuet så det hjelper nok på. 

Du er behandlingsresistent. 

Anonymkode: d55ea...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er behandlingsresistent. 

Anonymkode: d55ea...04c

Det handler vel om å være i det for å komme gjennom det? Ut i den andre enden?Det finnes lys i enden av tunellen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
21 timer siden, stjernestøv skrev:

Det kalles utvikling, men forstår at dere ikke skjønner det. Bare trodde andre måtte være i vanskelige ting også, noen som hadde erfaring med det. 

Nei dessverre. Det kalles stillstand. Du har prøvd mange ganger før og det har ikke skjedd noen utvikling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei dessverre. Det kalles stillstand. Du har prøvd mange ganger før og det har ikke skjedd noen utvikling. 

Det er fordi jeg har begynt på medisiner igjen, det kalles stillstand...det stopper min utvikling. Jeg må nok stå i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er fordi jeg har begynt på medisiner igjen, det kalles stillstand...det stopper min utvikling. Jeg må nok stå i det. 

Du har sagt det mange ganger før også, men det er ditt liv 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det handler vel om å være i det for å komme gjennom det? Ut i den andre enden?

Det er ikke sånn det fungerer. Jeg spår at innen 5-6 uker har du begynt på medisiner igjen.

Anonymkode: c1ca8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn det fungerer. Jeg spår at innen 5-6 uker har du begynt på medisiner igjen.

Anonymkode: c1ca8...7ba

Nei jeg nekter denne gangen samme hva, jeg skal komme gjennom det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Bare sliter litt med å sette egoet tilside...eller personligheten, det skal jo være Guds vilje og ikke min. Men det kan ta sin tid, nå har jeg angst. Takk Gud for vival. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare sliter litt med å sette egoet tilside...eller personligheten, det skal jo være Guds vilje og ikke min. Men det kan ta sin tid, nå har jeg angst. Takk Gud for vival. 

Hvis du vil komme igjennom dette, som du sier, så må du kutte ut Vival også. For det demper følelser.

Men det vil du ikke...

Anonymkode: c1ca8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Du blir neppe tvangsinnlagt. Du er jo ikke voldelig eller selvmordskanditat. Jeg har gått med ubehandlet alvorlig psykisk sykdom i år, uten att noen tok affære. Så det slipper du nok, men lider du ikke når du står i det? Er det postivt bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I mitt første møte med en psykolog fikk jeg inntrykk av at innen psykisk helse som i andre ting var det ikke alle man " kunne gjøre noe for"  eller at det var persiner som trengte andre enn den type spesialisering vedkommende psykolog var. Jeg har sett at der finnes en del lege og spesialistsentre i storbyen her ved og har hatt den tanke at jeg skulle bestille en time men har mye slått det fra meg igjen da jeg har antatt at jeg ville trenge så mye timer at det ville bli for dyrt. Men allikevel om man bare visste litt mer så kunne kanskje de fleste lidelser bli lettere å bære.

Anonymkode: afb4d...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I mitt første møte med en psykolog fikk jeg inntrykk av at innen psykisk helse som i andre ting var det ikke alle man " kunne gjøre noe for"  eller at det var persiner som trengte andre enn den type spesialisering vedkommende psykolog var. Jeg har sett at der finnes en del lege og spesialistsentre i storbyen her ved og har hatt den tanke at jeg skulle bestille en time men har mye slått det fra meg igjen da jeg har antatt at jeg ville trenge så mye timer at det ville bli for dyrt. Men allikevel om man bare visste litt mer så kunne kanskje de fleste lidelser bli lettere å bære.

Anonymkode: afb4d...944

En annen ting jeg har tenkt mye på i forbindelse med min " psykiske lidelse" er noe jeg har sett også fra rent faglig hold. Om man klarer å finne barnet i seg selv så er man mye hjulpet. Selv så velger jeg fremdeles medisiner. Jeg ønsker ikke å være noen gambler i viktige ting.

God bedring og lykke til i din streben mot friskhet😊

Anonymkode: afb4d...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...