Gå til innhold

Å være i det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil komme igjennom dette, som du sier, så må du kutte ut Vival også. For det demper følelser.

Men det vil du ikke...

Anonymkode: c1ca8...7ba

Føler jeg trenger litt drahjelp av og til, men det er rett at det er feil å ta vival. Vil slutte med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
12 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Du blir neppe tvangsinnlagt. Du er jo ikke voldelig eller selvmordskanditat. Jeg har gått med ubehandlet alvorlig psykisk sykdom i år, uten att noen tok affære. Så det slipper du nok, men lider du ikke når du står i det? Er det postivt bare?

Tror ikke jeg heller, har også hatt ubehandlet sykdom uten å bli tvangsinnlagt. Har vært mye dårligere tidligere og da hadde jeg små unger. Nei jeg er ikke volderlig eller har selvmordstanker, man må jo være til fare for seg selv eller andre. Det er mitt valg dette og det blir akseptert, men det er vondt å komme gjennom det. Tror det blir mer positivt etterpå/senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting jeg har tenkt mye på i forbindelse med min " psykiske lidelse" er noe jeg har sett også fra rent faglig hold. Om man klarer å finne barnet i seg selv så er man mye hjulpet. Selv så velger jeg fremdeles medisiner. Jeg ønsker ikke å være noen gambler i viktige ting.

God bedring og lykke til i din streben mot friskhet😊

Anonymkode: afb4d...944

Takk :) 

Ja for noen er det nok best med medisiner. Det virker ikke som om folk skjønner hva jeg holder på med,det blir bedre etterhvert for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Ja for noen er det nok best med medisiner. Det virker ikke som om folk skjønner hva jeg holder på med,det blir bedre etterhvert for meg. 

Du forstår ikke hva du selv holder på med pga fraværende sykdomsinnsikt. 

Anonymkode: d55ea...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Ja for noen er det nok best med medisiner. Det virker ikke som om folk skjønner hva jeg holder på med,det blir bedre etterhvert for meg. 

Du har prøvd dette så mange ganger, og du har alltid blir verre tidligere. Noen grunn til at dette ikke skal skje denne gangen også?

Anonymkode: c1ca8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har prøvd dette så mange ganger, og du har alltid blir verre tidligere. Noen grunn til at dette ikke skal skje denne gangen også?

Anonymkode: c1ca8...7ba

Jeg tror nok det blir verre før det blir bedre, det gjelder å holde ut tror jeg. Det har jeg ikke gjort før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror nok det blir verre før det blir bedre, det gjelder å holde ut tror jeg. Det har jeg ikke gjort før. 

Når du tar et sånt valg syns jeg att du skal la være å skrive om det på DOL fremover så vi slipper å være med på det. Jeg syns det begynner å bli nok av dette åndelige tullet nå. Du er syk, stjernestøv, men du ser det ikke selv (slik er dessverre denne sykdommen.). 

Anonymkode: 89233...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du tar et sånt valg syns jeg att du skal la være å skrive om det på DOL fremover så vi slipper å være med på det. Jeg syns det begynner å bli nok av dette åndelige tullet nå. Du er syk, stjernestøv, men du ser det ikke selv (slik er dessverre denne sykdommen.). 

Anonymkode: 89233...9b0

Ok. Jeg skal ikke skrive om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du tar et sånt valg syns jeg att du skal la være å skrive om det på DOL fremover så vi slipper å være med på det. Jeg syns det begynner å bli nok av dette åndelige tullet nå. Du er syk, stjernestøv, men du ser det ikke selv (slik er dessverre denne sykdommen.). 

Anonymkode: 89233...9b0

Det blir litt rart det å ikke kunne skrive her inne,men jeg kan jo bli utestengt. Da kan jeg ikke skrive noe,men har ikke hørt noe fra admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det flere som ønsker jeg ikke skal skrive om det?

Plager ikke meg. Men forstår ikke hvorfor du skriver om det, du hører ikke på råd uansett. Og om en måned eller to er du tilbake på medisiner. Og så kommer du til å slutte igjen. Og sånn går no dagan...

Anonymkode: c1ca8...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du tar et sånt valg syns jeg att du skal la være å skrive om det på DOL fremover så vi slipper å være med på det. Jeg syns det begynner å bli nok av dette åndelige tullet nå. Du er syk, stjernestøv, men du ser det ikke selv (slik er dessverre denne sykdommen.). 

Anonymkode: 89233...9b0

Men hvis ikke folk vil ha meg her skal jeg holde meg unna, det går jo det også. Bare at jeg har vært avhengig av dette forumet så mange år, men en gang må det vel ta slutt det også. Når folk ikke vil ha meg her er det ikke vits i at jeg er her heller, tar den. Skulle bare ønske flere folk hadde skrevet det, at de ikke vil ha meg her...ikke bare en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det flere som ønsker jeg ikke skal skrive om det?

Det er trivelig at du er her, synes jeg og du kommer ofte med fine svar til andre. :) Det som er litt frustrerende for noen av oss er disse evige runddansene dine. Ikke minst det at du slutter med medisiner og så går det et par uker og så kommer alle spørsmålene om "er dette psykt?" eller "er dette normalt?" når du er på full fart utforbakke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Plager ikke meg. Men forstår ikke hvorfor du skriver om det, du hører ikke på råd uansett. Og om en måned eller to er du tilbake på medisiner. Og så kommer du til å slutte igjen. Og sånn går no dagan...

Anonymkode: c1ca8...7ba

Ok. Jeg vil ikke plage folk heller. I utgangspunktet så handlet ikke denne tråden om medisiner, det bare skled ut og folk begynte å skrive om det. Ja jeg gjør som det passer meg og mitt liv,men skal prøve å ikke ta medisiner denne gangen. Se hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Det er trivelig at du er her, synes jeg og du kommer ofte med fine svar til andre. :) Det som er litt frustrerende for noen av oss er disse evige runddansene dine. Ikke minst det at du slutter med medisiner og så går det et par uker og så kommer alle spørsmålene om "er dette psykt?" eller "er dette normalt?" når du er på full fart utforbakke igjen.

Ok :) Kan ikke huske å ha spurt om det er sykt eller normalt, det er jo normalt for meg. Men jeg trenger ikke skrive om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hvis ikke folk vil ha meg her skal jeg holde meg unna, det går jo det også. Bare at jeg har vært avhengig av dette forumet så mange år, men en gang må det vel ta slutt det også. Når folk ikke vil ha meg her er det ikke vits i at jeg er her heller, tar den. Skulle bare ønske flere folk hadde skrevet det, at de ikke vil ha meg her...ikke bare en. 

Jeg skrev ikke at vi ikke vil ha deg her, men att du skal slutte å skrive om alt det åndelige og om alt som vil skje under reisen mot psykosen fremover. 

Anonymkode: 89233...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Er det flere som ønsker jeg ikke skal skrive om det?

Du vet fra før at det ikke er ønskelig at du eller noen andre skriver noe som kan få andre til å slutte med medisiner uten å samarbeide med lege / behandler. Andre tema er det ingen tilfeldige brukere her som kan hindre deg i å skrive om. Bare pass på å bruke Åpent forum når det er der det hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ikke at vi ikke vil ha deg her, men att du skal slutte å skrive om alt det åndelige og om alt som vil skje under reisen mot psykosen fremover. 

Anonymkode: 89233...9b0

Ok. Da misforstod jeg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Du vet fra før at det ikke er ønskelig at du eller noen andre skriver noe som kan få andre til å slutte med medisiner uten å samarbeide med lege / behandler. Andre tema er det ingen tilfeldige brukere her som kan hindre deg i å skrive om. Bare pass på å bruke Åpent forum når det er der det hører hjemme.

Ok. Jeg har aldri oppfordret noen til å slutte med medisiner, og dette er et forum der folk er veldig for medisiner. Det er greit for meg at folk tar medisiner, det er opp til enhver det. Vi er alle på ulike utviklingsplan og det må aksepteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Er det flere som ønsker jeg ikke skal skrive om det?

Jeg tenker at det ikke er i din egen interesse å opprette tråder som dette, som bare blir en slags livefeed om psykdom i utvikling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...