Gå til innhold

Har så lyst på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, si det, spørs litt om du er dame eller mann. Ei dame får raskere napp enn menn. 

Hvis du ikke kjenner noen du kan ta kontakt med, så blir det nok ikke noe på deg i kveld, hvis du ikke har muligheten til å stikke på byen og prøve lykken. Du får planlegge litt bedre fremover, så du ikke ender opp med å mangle noen samme kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er dame. Du da? ;)

Anonymkode: b1e45...8b1

Jeg er en mann:-)......mr står for mister og xx for to fornavn

Endret av mrxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame. Du da? ;)

Anonymkode: b1e45...8b1

Hehe jeg ville ikke ha tatt sjansen på å ha sex med en fremmed. Men jeg er ikke i samme situasjon som deg. Har kjæresten som jeg har sex med.

Men er det ikke bedre å kose seg alene inntil du finner den rette? 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
25 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Hørt om onani?

Sier det samme. Bedre å onanere enn å ha sex kun for sexen sin del etter min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onani er ikke en erstatning, men ett supplement.

Men hvorfor ikke treffe en på nett? Fin måte å bli kjent på i starten og du kan bruke så lang tid du ønsker, før du treffer vedkommende. Så kan du treffe han på ett offentlig sted noen ganger, før dere eventuelt går videre.  Men du må være litt frempå i starten, for å få noen på kroken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du, mr xx? Hvis jeg kan spørre om det?

Anonymkode: bb43a...1c5

Oii, jeg er godt voksen for å si det sånn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, mrxx skrev:

Oii, jeg er godt voksen for å si det sånn:-)

Hvilket tiår? 

Anonymkode: bb43a...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
46 minutter siden, mrxx skrev:

Onani er ikke en erstatning, men ett supplement.

Hvis man er så desperat etter sex med en annen person man ikke har møtt, bare for å ha seg med, så er det da ikke noen emosjonelle fordeler med det. Onani er da mye bedre enn promiskuøs sex. I min bok. Sikkert ikke i din. Det er vel derfor gubber drar til Thailand, og kvinnfolk til Afrika. En hver kropp er bedre en ikke noe lissom. Den tankegangen har jeg aldri skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
6 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Hvis man er så desperat etter sex med en annen person man ikke har møtt, bare for å ha seg med, så er det da ikke noen emosjonelle fordeler med det. Onani er da mye bedre enn promiskuøs sex. I min bok. Sikkert ikke i din. Det er vel derfor gubber drar til Thailand, og kvinnfolk til Afrika. En hver kropp er bedre en ikke noe lissom. Den tankegangen har jeg aldri skjønt.

Enig med deg :) .Jeg var tidligere helt desperat etter å få sex etter langt forhold på 16 års tid. Årsaken var vel at jeg var usikker på meg selv, og trodde at sex var et kompliment på at mannen ønsket et forhold med meg / eller var forelsket. Lærte meg etterhvert at det desverre ikke stemte, og at selvsagt må man bli kjent med personen først hvis man skal vite om det stemmer mellom vedkommende.  Det siste halvannet året før jeg traff kjæresten min så hadde jeg et ganske så sexløst liv. Jeg valgte å onanere istedet. Og det er jeg virkelig glad for at jeg gjorde. For da slapp jeg unna en dryss med bekymringer og ekle føleser i etterkant. 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Worrysome plenty said:

Hvis man er så desperat etter sex med en annen person man ikke har møtt, bare for å ha seg med, så er det da ikke noen emosjonelle fordeler med det. Onani er da mye bedre enn promiskuøs sex. I min bok. Sikkert ikke i din. Det er vel derfor gubber drar til Thailand, og kvinnfolk til Afrika. En hver kropp er bedre en ikke noe lissom. Den tankegangen har jeg aldri skjønt.

Hvis du er litt oppegående, så leser du og forstår resten av svaret mitt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

mrxx, du svarte ikke tilfredsstillende på spørsmålet mitt.

Anonymkode: bb43a...1c5

Tullhøne:-)....ikke sikkert jeg vil svare på da da serru:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
11 timer siden, Lillemus skrev:

😂 Nå har du sjansen!

😂🤣 hahaha . Her kan vi bli vitne til litt av hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, mrxx skrev:

Tullhøne:-)....ikke sikkert jeg vil svare på da da serru:-)

Ok, det får vel være greit.

Anonymkode: bb43a...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, det får vel være greit.

Anonymkode: bb43a...1c5

Du kan jo gjette litt:-).....så må du smile litt, du virker litt mutt, du vet at alle er mye penere når de smiler:-)

Endret av mrxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...