Gå til innhold

Har så lyst på sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
3 timer siden, mrxx skrev:

Joda, men alle er forskjellig. Som jeg sa i mitt første innlegg, så er det mulig å bli kjent med noen på nett først for så å ta det skrittvis videre, så det trenger ikke å være en helt ukjent en.

For meg er det helt meningsløst å ha sex med en som jeg har ingen planer med. Men alle er forskjellige. For meg er det sløsing av den lille tiden vi har her på jord. For andre er det gjerne ikke sånn. Så jepp alle er ulike.  Er derfor greit at de som er like på det plan finner hverandre ;)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thebutterfly
13 timer siden, Gargamel skrev:

Få deg kjæreste. Det er det eneste rådet jeg kan stå inne for. Jeg hadde i alle fall aldri orket å sjekke opp en ny hver gang. (Vet ikke hvordan man gjør det heller, men det er en annen historie)

Enig i det. Jeg hadde heller aldri orket å sjekke opp ny hele tiden bare for å få meg sex. Nå er jeg i forhold da. Men om jeg var singel så hadde jeg aldri orket å holde på med nye hele tiden. Og man vet heller aldri hvor mange de ligger med osv. Bare rot. Og ekkelt for meg å tenke på  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...