Gå til innhold

Stjernestøv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Takk stjernestøv ❤. I lige måde ❤.

Du må få være deg selv. Om du tror på åndelige ting så gjør det ikke meg noen skade. Jeg synes du skal få være deg selv og tro på det du tror på. 

Jeg har også "mine greier". Det har vi faktisk alle. Alle har sitt. Iblant så må man rettledes litt. Jeg har fått høre det mange ganger selv her inne og på andre forumer på nett. Jeg har fått høre "ta deg sammen" , "skjerp deg" , "du oppfører deg som en 14 åring osv" men innerst inne så vet jeg at jeg er en person med gode meninger og tanker. Jeg vet at de som kommenterer på den måten ikke klarer å formidle budskapet deres om deres mening på en vennlig måte.  Noe som man som voksne mennesker skulle kunne gjøre. De må få mene det de vil men man kan forsøke å tenke over formidlingen sin og. Jeg er ikke perfekt. Men jeg forsøker så godt jeg kan. Derimot så ser jeg at en del av rådene her inne har pushet meg i rette retning, selv om jeg ble irritert  over rådene der og da. Men mange av rådene virker som om de er gitt i god mening. Men man skal aldri ta frekk måte å si ting på personlig. 

Du er alltid snill i ordene og en fantastisk sjel. Det er mitt inntrykk av deg. 

Takker for det ❤️ 

Jeg tar det vel litt for personlig og blir såret av det,det åndelige er jo en del av meg og min hverdag. Men jeg kan prøve å ikke skrive om det siden endel har imot det, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
25 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Takk stjernestøv ❤. I lige måde ❤.

Du må få være deg selv. Om du tror på åndelige ting så gjør det ikke meg noen skade. Jeg synes du skal få være deg selv og tro på det du tror på. 

Hvis det "åndelige" tar helt overhånd og gjør en psyk er det ikke bare bare.

Anonymkode: 1ecb6...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
23 timer siden, stjernestøv skrev:

Har jeg det? Vet ikke jeg.

uten deg her på dol, så hadde det ikke vært noe kjekt å være på dol. dine innlegg er det som er med på å holde dol i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

uten deg her på dol, så hadde det ikke vært noe kjekt å være på dol. dine innlegg er det som er med på å holde dol i live.

Takk ❤️ Men tror ikke det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk ❤️ Men tror ikke det da...

ok men det tror jeg. du og Gargamel er dols hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, stjernestøv skrev:

Takk ❤️ Men tror ikke det da...

Ja uten deg stjernestøv så er dol kjedelig ❤️ . Du skriver veldig mye bra.  Du er den som alltid er snill i hva du skriver. Alltid vennlig. Vil si : forumets vennligste person ! Det er du ! . Fins alltid andre hyggelige og. Men du er en man legger merke til. Du er unik ! 

 Gargamel og frosken skriver også ofte mye klokt og fornuftig. Laban og lillemus kommer med noe bra iblant og. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Ja uten deg stjernestøv så er dol kjedelig ❤️ . Du skriver veldig mye bra.  Du er den som alltid er snill i hva du skriver. Alltid vennlig. Vil si : forumets vennligste person ! Det er du ! . Fins alltid andre hyggelige og. Men du er en man legger merke til. Du er unik ! 

 Gargamel og frosken skriver også ofte mye klokt og fornuftig. Laban og lillemus kommer med noe bra iblant og. 

Synes det er mange flere som har mye bra å bidra med jeg😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
35 minutter siden, emilie321 skrev:

Synes det er mange flere som har mye bra å bidra med jeg😊

 

Alle har sitt å bidra med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...