Gå til innhold

Stjernestøv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle innlegg du oppretter får mange sider med svar.. For å være ærlig så forstår jeg ikke at folk gidder å bruke så mye tid og krefter på å fortelle deg at du må ta medisinene dine etter forskriftene. Du protesterer, de fortsetter, du argumenterer, de fortsetter.

Gjesp... Men de om det...

Anonymkode: 4564d...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle innlegg du oppretter får mange sider med svar.. For å være ærlig så forstår jeg ikke at folk gidder å bruke så mye tid og krefter på å fortelle deg at du må ta medisinene dine etter forskriftene. Du protesterer, de fortsetter, du argumenterer, de fortsetter.

Gjesp... Men de om det...

Anonymkode: 4564d...27f

Dere skal få slippe meg nå, jeg tar en lang pause. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dere skal få slippe meg nå, jeg tar en lang pause. 

Du har da mye annet å bidra med. Hvorfor ikke fortsette med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dere skal få slippe meg nå, jeg tar en lang pause. 

Innlegget mitt var en slags kritikk til de som svarer deg, ikke til deg spesielt:)

Jeg personlig synes det er flott at du er her, og jeg håper du fortsetter å bidra positivt ift andre. 

Anonymkode: 4564d...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle innlegg du oppretter får mange sider med svar.. For å være ærlig så forstår jeg ikke at folk gidder å bruke så mye tid og krefter på å fortelle deg at du må ta medisinene dine etter forskriftene. Du protesterer, de fortsetter, du argumenterer, de fortsetter.

Gjesp... Men de om det...

Anonymkode: 4564d...27f

De som skriver her, ønsker svar, antar jeg. Stjernestøv er en av de faste, og jeg tipper mange ønsker å komme med råd i beste mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Føler det åndelige tar over,da kan jeg ikke skrive om det her. Da har jeg vel lite å bidra med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Føler det åndelige tar over,da kan jeg ikke skrive om det her. Da har jeg vel lite å bidra med. 

Du har da mye annet å bidra med også :) 

Anonymkode: f4140...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har jeg det? Vet ikke jeg.

Ja, det har du. Du er snill som dagen er lang, og du har mye å gi til andre. Bare hold medisiner og alternative ting adskilt fra alt annet så går det bra. 

Anonymkode: f4140...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei, stjernestøv! Du har hjulpet meg flere ganger. Du oser av godhet og har mye kunnskap, håper at ting ordner seg for deg. Uansett skal du vite at du har mye å bidra med på mange måter, det har jeg erfart 😊

Anonymkode: 0fa48...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Dere skal få slippe meg nå, jeg tar en lang pause. 

Jeg har aldri opplevd deg som plagsom stjernestøv. Jeg følger ikke med på anonyme innlegg altså om hvem som er hvem på de. Men kun sett at du bidrar positivt i underholdende tråder som film og musikk:) 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har du. Du er snill som dagen er lang, og du har mye å gi til andre. Bare hold medisiner og alternative ting adskilt fra alt annet så går det bra. 

Anonymkode: f4140...02e

Ja @stjernestøv er snill. Håper du blir her stjernestøv. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, stjernestøv! Du har hjulpet meg flere ganger. Du oser av godhet og har mye kunnskap, håper at ting ordner seg for deg. Uansett skal du vite at du har mye å bidra med på mange måter, det har jeg erfart 😊

Anonymkode: 0fa48...da9

Hei. Det var hyggelig å vite, takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Thebutterfly skrev:

Jeg har aldri opplevd deg som plagsom stjernestøv. Jeg følger ikke med på anonyme innlegg altså om hvem som er hvem på de. Men kun sett at du bidrar positivt i underholdende tråder som film og musikk:) 

Takk for det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, stjernestøv skrev:

Takk for det ❤️ 

❤ man får alltid en del kommentarer på et forum. Jeg har fått mange av de. Men jeg tar de ikke til meg. Jo noen er jo fornuftige og kloke. Men noen kan føles direkte ubehagelige, uten de nødvendigvis er ment slik de føles. Det kan være god mening bak men de kan sies på en måte som føles litt nedtrykkende iblant. Men det viktigste er å være seg selv og huske på at alle begår feil i livet. Og ingen er perfekte ❤. Men ditt vesen er bare flott, stjernestøv. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, Thebutterfly skrev:

❤ man får alltid en del kommentarer på et forum. Jeg har fått mange av de. Men jeg tar de ikke til meg. Jo noen er jo fornuftige og kloke. Men noen kan føles direkte ubehagelige, uten de nødvendigvis er ment slik de føles. Det kan være god mening bak men de kan sies på en måte som føles litt nedtrykkende iblant. Men det viktigste er å være seg selv og huske på at alle begår feil i livet. Og ingen er perfekte ❤. Men ditt vesen er bare flott, stjernestøv. 

Takk i likeså til deg, du virker som en god person ❤️ 

Er bare det at jeg kan ikke være meg selv her,mange er i mot det åndelige. Det er vanskelig å ikke skrive om det,men jeg kan prøve det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, Betti 11 skrev:

Stjernestøv du er snill. Jeg syns du gi gode svar. Tross alt kritikk her, har du et varm hjerte. ❤

Takk for det ❤️ Skal prøve å ikke blande inn det åndelige her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk i likeså til deg, du virker som en god person ❤️ 

Er bare det at jeg kan ikke være meg selv her,mange er i mot det åndelige. Det er vanskelig å ikke skrive om det,men jeg kan prøve det. 

Takk stjernestøv ❤. I lige måde ❤.

Du må få være deg selv. Om du tror på åndelige ting så gjør det ikke meg noen skade. Jeg synes du skal få være deg selv og tro på det du tror på. 

Jeg har også "mine greier". Det har vi faktisk alle. Alle har sitt. Iblant så må man rettledes litt. Jeg har fått høre det mange ganger selv her inne og på andre forumer på nett. Jeg har fått høre "ta deg sammen" , "skjerp deg" , "du oppfører deg som en 14 åring osv" men innerst inne så vet jeg at jeg er en person med gode meninger og tanker. Jeg vet at de som kommenterer på den måten ikke klarer å formidle budskapet deres om deres mening på en vennlig måte.  Noe som man som voksne mennesker skulle kunne gjøre. De må få mene det de vil men man kan forsøke å tenke over formidlingen sin og. Jeg er ikke perfekt. Men jeg forsøker så godt jeg kan. Derimot så ser jeg at en del av rådene her inne har pushet meg i rette retning, selv om jeg ble irritert  over rådene der og da. Men mange av rådene virker som om de er gitt i god mening. Men man skal aldri ta frekk måte å si ting på personlig. Og det fins alltid noen "troll" iblant og. Men jeg tror mange av de som er her inne mener alt godt. 

Du er alltid snill i ordene og en fantastisk sjel. Det er mitt inntrykk av deg. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...