Gå til innhold

Hvor ofte skifter du ut tepper/ møbler osv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte bytte sofa for snart 5 år siden da den jeg hadde var totalt utslitt. Bytter ikke før den jeg nå har er utslitt. Sofabordet er stygt, men helt, så det har jeg lagt en duk på. Ellers så er kjøkkenbordet 4 år, men hadde da vært  uten kjøkkenbord i flere år.  Sengen er også ganske så ny, den måtte jeg også bytte da den gamle var totalt utslitt. Utrolig godt med en god seng.

Har en liten leilighet så jeg har ikke plass til så mye og jeg orker ikke å ha det overmøblert.  Har lurt på å skaffe meg et hjørnebord, men da har jeg tenkt å se på bruktbutikker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, frosken skrev:

Jeg er også blitt veldig glad i finn i forbindelse med at jeg har flyttet. Det å legge ut noe gratis, er jo nesten magisk. Jeg la ut et kjøkken - mot demontering - for noen minutter siden, og allerede har flere meldt seg interesserte. 

Enig. Verdens  beste vinn-vinn-måte å bli kvitt leftover på. Den enes problem er den andres løsning :D 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
1 time siden, emilie321 skrev:

Måtte bytte sofa for snart 5 år siden da den jeg hadde var totalt utslitt. Bytter ikke før den jeg nå har er utslitt. Sofabordet er stygt, men helt, så det har jeg lagt en duk på. Ellers så er kjøkkenbordet 4 år, men hadde da vært  uten kjøkkenbord i flere år.  Sengen er også ganske så ny, den måtte jeg også bytte da den gamle var totalt utslitt. Utrolig godt med en god seng.

Har en liten leilighet så jeg har ikke plass til så mye og jeg orker ikke å ha det overmøblert.  Har lurt på å skaffe meg et hjørnebord, men da har jeg tenkt å se på bruktbutikker. 

 

Sengen min er helt fantastisk god selv om den er nesten 10 år. Jeg kunne tenke meg å få bort sofaen for den ser veldig skitten ut. Får ikke bort flekker på den... Og det er ikke akkurat så greit. Men når man vil bruke minst mulig penger så er det lett å finne seg i å ha en slik sofa. Altså av økonomiske hensyn. Men dersom jeg hadde hatt nok penger så hadde jeg kvittet meg med sofaen uten å nøle. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...