Gå til innhold

Når det blir for mye til en..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt å ha noen å støtte seg til når det blir mer enn en klarer å takle. Det er få som klarer å forstå det, ikke en gang alle profesjonelle behandlere vil forstå det. Mange vil si ta deg sammen, det er bare følelser. Men følelser er farlige når man blir pushet for langt. En gang var jeg i ferd med å kjøre inn i en bergvegg, en annen gang kjørte jeg villmann i skogen, en tredje gang drukne meg selv i et basseng i syden. Jeg gikk i svart, akkurat som man besvimer når fysiske smerter også blir for sterkt. Dette var imidlertid før jeg fikk skikkelig hjelp. Jeg ble ikke tatt på alvor da jeg sa hvor ille det var. Men få vil forstår det og heller tenke det er tomme trusler. Det er jo bare en emosjonell storm. 

Familien min skulle bare visst ha jeg har gått og går gjennom. Men jeg vil ikke belaste noen. 

Hadde det ikke vært for dol måtte jeg oppsøkt legevakt flere ganger de siste ti årene. Tusen takk ❤️

Anonymkode: 1bee7...019

Vit at du ikke er alene. Jeg har kjørt i håp om å forulykke (for å spare barna for å ha en mamma som gjorde det med vilje), jeg har tenkt på hvordan og hva som ville være enkleste vei ut. Det er vondt. Min familie viste ingen støtte, de tok avstand når jeg trengte det som mest. I dag har vi ingen kontakt og jeg lever ganske godt med det. Det er bra du har bestemt deg for å gå til legen og si det som det er. Legen kan feks lese det du skriver her hvis du synes det er vanskelig å sette ord på det. Du trenger hjelp nå, trygghet og omsorg. For meg var det to ting som hjalp mye. Det ene var å bruke ett aktivitetssenter fast en dag i uka (ett tilbud fra Frelsesarmeen som finnes mange steder i landet) og det andre var en psykisk helsearbeider i kommunen. 

Ønsker deg alt godt. Lyset finnes, man må bare ha hjelp til å se det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tøff å har en familie  som svikter deg, men nå er det viktig at du få hjelp med det. Det er mulig å gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har blitt gjort oppmerksom på noe som kalles emotional reasoning. Det akter jeg å jobbe videre med. Jeg skal også jobbe med å frigjøre meg fra familien min. 

Anonymkode: 1bee7...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...