Gå til innhold

Blir litt irritert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

på en viss person her inne som egentlig burde vært lagt inn i stedet for at hun hele tida henger her og kødder til folks tråder med svada og dumskap!

Anonymkode: bde14...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette hadde latt seg løse, hvis det var en måte å stoppe folk fra å poste flere poster rett etter hverandre. Jeg prøver å være hyggelig mot vedkommende. Dette er jo ett forum hvor alle er velkommen, og det er sikkert ikke greit å være hen.

Anonymkode: a911b...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

på en viss person her inne som egentlig burde vært lagt inn i stedet for at hun hele tida henger her og kødder til folks tråder med svada og dumskap!

Anonymkode: bde14...e8f

Vedkommende er ikke til fare for seg selv eller andre ved å skrive her. Det var kanskje bare for å sette det på spissen det med innleggelse, men uansett.., er det verd å irritere seg over det? Hva med å bare ikke lese det? Synest vi kan være overbærende med det,  det er jo ikke noen ufine eller nedlatende kommentarer, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

på en viss person her inne som egentlig burde vært lagt inn i stedet for at hun hele tida henger her og kødder til folks tråder med svada og dumskap!

Anonymkode: bde14...e8f

Jeg synes du er frekk og viser liten forståelse for noen som åpenbart er syk. Vedkommende plager ikke andre og har like rett til å være her som deg.

Hvis du virkelig klarer å irritere deg over dette ( Noe som virker litt sykt i seg selv ) , så er det vel bedre å logge av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lett å kjenne igjen person på innleggene at det er enkelt å la være å lese disse innleggene, men har også sett avsporing gang på gang i tråder og det kan være irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

på en viss person her inne som egentlig burde vært lagt inn i stedet for at hun hele tida henger her og kødder til folks tråder med svada og dumskap!

Anonymkode: bde14...e8f

Ta deg en bolle, din sopp.

Anonymkode: d3dd0...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg synes du er frekk og viser liten forståelse for noen som åpenbart er syk. Vedkommende plager ikke andre og har like rett til å være her som deg.

Hvis du virkelig klarer å irritere deg over dette ( Noe som virker litt sykt i seg selv ) , så er det vel bedre å logge av.

Det var rette rævva som feis gitt !

Anonymkode: 74c3a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg en bolle, din sopp.

Det er bedre å holde en diskusjon på et høyere nivå. Jeg er enig med TS i at av respekt for de ulike trådstartere skal en forsøke å holde seg til temaet i tråden. Har en andre saker en vil skrive om, bør en starte en ny tråd.

Det er heller ikke så lett bare å hoppe over innlegg nå det er skrevet som anonym bruker. Når folk bruker sitt faste nick er det enklere å velge hvilke innlegg en vil lese og hvilke en bør hopp over. Jeg synes WM i større grad kunne slette innlegg som åpenbart beror på sykdom og som er langt utenfor det tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Villanda skrev:

Hva med å bare ikke lese det?

Eh... Det er jo ikke enkelt å gjøre når hun så og si alltid skriver som anonym. Da leser man først og forstår etterpå. 

Anonymkode: bde14...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg en bolle, din sopp.

Anonymkode: d3dd0...6ef

Nei takk, orker ikke bolle nå. 

Anonymkode: bde14...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Fionys skrev:

Det er så lett å kjenne igjen person på innleggene at det er enkelt å la være å lese disse innleggene, men har også sett avsporing gang på gang i tråder og det kan være irriterende. 

Nei, det er ikke enkelt å la være å lese disse innleggene når hun skriver som anonym. En forstår ikke før etter at en har lest at det er denne personen som har skrevet det.

Anonymkode: bde14...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Hvis du virkelig klarer å irritere deg over dette ( Noe som virker litt sykt i seg selv ) , så er det vel bedre å logge av.

Javel. Her hinter du om at jeg er syk som klarer å irritere meg over en annen person. Du må virkelig være et unikum om du aldri har irritert deg over noen før? Men hvis du har det, så må jo du også være syk siden du mener at det å irritere seg over noen er sykt. Så på vegne av psyk.forumet vil jeg ønske deg velkommen til oss. Det må jo føles befriende for deg nå at du har kommet ut av skapet som psykisk syk. Gratulerer!

 

Anonymkode: bde14...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Her hinter du om at jeg er syk som klarer å irritere meg over en annen person. Du må virkelig være et unikum om du aldri har irritert deg over noen før? Men hvis du har det, så må jo du også være syk siden du mener at det å irritere seg over noen er sykt. Så på vegne av psyk.forumet vil jeg ønske deg velkommen til oss. Det må jo føles befriende for deg nå at du har kommet ut av skapet som psykisk syk. Gratulerer!

 

Anonymkode: bde14...e8f

Jo, tusen takk 🙂

Joda, jeg kan irritere meg, men i dette tilfellet er det ikke den følelsen jeg får. Heller medfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jo, tusen takk 🙂

Joda, jeg kan irritere meg, men i dette tilfellet er det ikke den følelsen jeg får. Heller medfølelse.

Er det sykt å irritere seg?????? Da er det jaggu mange som er syke gitt !!

Anonymkode: 74c3a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sykt å irritere seg?????? Da er det jaggu mange som er syke gitt !!

Anonymkode: 74c3a...c35

Jeg skjønner ikke hva du mener. Mulig det blir lettere å forstå hvis du bruker flere spørsmålstegn og utropstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh... Det er jo ikke enkelt å gjøre når hun så og si alltid skriver som anonym. Da leser man først og forstår etterpå. 

Anonymkode: bde14...e8f

Nei, men du trenger sikkert ikke lese mer enn et par linjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er urettferdig å klager på vedkommende. Vi alle har forsjellige måter å meddele oss. Hvorfor skal ikke alle har samme rett å skrive her? Det er jo helt tullete. Når en skriver tull blir man ikke tvunget å lese den. Respekt for hverandre er en selvfølge. Vi er jo alle voksne mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...