Gå til innhold

Blir litt irritert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg syns det er urettferdig å klager på vedkommende. Vi alle har forsjellige måter å meddele oss. Hvorfor skal ikke alle har samme rett å skrive her? Det er jo helt tullete. Når en skriver tull blir man ikke tvunget å lese den. Respekt for hverandre er en selvfølge. Vi er jo alle voksne mennesker.

Alle har rett til å skrive her. Det er ingenting å diskutere. Det kan imidlertid diskuteres hvordan man bruker forumet. 

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg blir litt lei av enkelte som bruker forumet som personlig dagbok, blogg og alternativ til Facebook. Det er ikke nødvendig å opprette en ny tråd for enhver tilfeldig strøtanke som dukker opp i bevisstheten på et forum for psykiatri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Janus30 skrev:

Alle har rett til å skrive her. Det er ingenting å diskutere. Det kan imidlertid diskuteres hvordan man bruker forumet. 

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg blir litt lei av enkelte som bruker forumet som personlig dagbok, blogg og alternativ til Facebook. Det er ikke nødvendig å opprette en ny tråd for enhver tilfeldig strøtanke som dukker opp i bevisstheten på et forum for psykiatri. 

Sånne tråder irriterer litt men det blir ikke lest av meg. Kanskje admin kan skrive ett emne om det. Kanskje det endre noe. Eller man be admin å flytte tråden. Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ødelegger litt av trådene. Det er det ikke noe tvil om. Jeg har prøvd å oppmuntre vedkommende til å begrense seg, men det går ikke inn. Tenk så mye bedre det ville bli hvis det var ett innlegg i mellom andre innlegg fra vedkommende, ikke 7 etterhverandre.

 

 

Anonymkode: a911b...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ødelegger litt av trådene. Det er det ikke noe tvil om. Jeg har prøvd å oppmuntre vedkommende til å begrense seg, men det går ikke inn. Tenk så mye bedre det ville bli hvis det var ett innlegg i mellom andre innlegg fra vedkommende, ikke 7 etterhverandre.

 

 

Anonymkode: a911b...14a

Kanskje sykdom. Det er vanskelig å endre syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

For en tid tilbake var det en/flere som laget masse tulletråder. Slikt kan man slå ned på.

Men det som her siktes til er ikke gjort for å plage andre. Det er helt tydelig sykdom og det er dårlig gjort/ slemt å utestenge vedkommende fra å delta i trådene . For alt vi vet kan det være det eneste sosiale liv vedkommende har. Det vet vi ingenting om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

For en tid tilbake var det en/flere som laget masse tulletråder. Slikt kan man slå ned på.

Men det som her siktes til er ikke gjort for å plage andre.

Var disse tulletrådene laget for å plage andre da?

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er helt tydelig sykdom og det er dårlig gjort/ slemt å utestenge vedkommende fra å delta i trådene . For alt vi vet kan det være det eneste sosiale liv vedkommende har. Det vet vi ingenting om. 

Det kan være at de som laget disse tulletrådene også ikke har noe sosialt liv.

Hvem vet.

Anonymkode: d3dd0...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var disse tulletrådene laget for å plage andre da?

Det kan være at de som laget disse tulletrådene også ikke har noe sosialt liv.

Hvem vet.

Anonymkode: d3dd0...6ef

De trådene var helt klart laget for å irritere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

De trådene var helt klart laget for å irritere. 

Hvilke tråder var det?

Anonymkode: d3dd0...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

De trådene var helt klart laget for å irritere. 

psykotiske folk som "oppfører seg dårlig" handler om at de opplever ting annerledes, liker ikke hva du antyder om denne personen, han slet med å forholde seg til situasjonen og behandlere, og NHD ble et mål for frustrasjonen, men å tro at dette individet var ond og ute etter å irritere synes jeg er forkastelige anklager, han ønsket et godt liv men fant ingen vei ut av situasjonen (som psykotiske folk ofte blir fanget i)

Skjerpings...

Anonymkode: d1751...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

psykotiske folk som "oppfører seg dårlig" handler om at de opplever ting annerledes, liker ikke hva du antyder om denne personen, han slet med å forholde seg til situasjonen og behandlere, og NHD ble et mål for frustrasjonen, men å tro at dette individet var ond og ute etter å irritere synes jeg er forkastelige anklager, han ønsket et godt liv men fant ingen vei ut av situasjonen (som psykotiske folk ofte blir fanget i)

Skjerpings...

Anonymkode: d1751...f25

Nhd ble et mål.? Tviler på at vi snakker om de samme trådene. Jeg vet ikke en gang om det var en eller flere personer som sto for spammingen. 

Jeg aner ikke hvem du snakker om i det hele tatt. Jeg aner ikke en gang hvem som sto bak trådene. Bare at en eller flere sto for masse spamming en periode. Hvorfor du drar inn Nhd, vet jeg ikke. Trådene jeg sikter til ble skrevet på åpent forum. Ikke på psykiatri. Hadde ingen ting med Nhd å gjøre de trådene. 

Skjerpings 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nhd ble et mål.? Tviler på at vi snakker om de samme trådene. Jeg vet ikke en gang om det var en eller flere personer som sto for spammingen. 

Jeg aner ikke hvem du snakker om i det hele tatt. Jeg aner ikke en gang hvem som sto bak trådene. Bare at en eller flere sto for masse spamming en periode. Hvorfor du drar inn Nhd, vet jeg ikke. Trådene jeg sikter til ble skrevet på åpent forum. Ikke på psykiatri. Hadde ingen ting med Nhd å gjøre de trådene. 

Skjerpings 

Hva handlet disse trådene om?

Anonymkode: d3dd0...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...