Gå til innhold

Spør du hjertet ditt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Man setter intelligens veldig høyt i dagens samfunn. Man elsker ikke med hodet ? Man har ikke drømmer, håp , empati , lidenskap , lyst bare ut fra intelligent tenking. Med årene blir man gjerne mer intelligent men hjertet kan også bli hardere. Man klarer egentlig ikke å elske de man omgås til daglig  selv om man med hodet vet at man burde. Man kan se mennesker lide uten at det egentlig går inn på en men man vet at man bør reagere. Hjertet er svikefullt og ikke alltid til å stole på men noen ganger er det bra å lyttet til hjertet sitt. Bare for å finne ut hvordan man egentlig har det? 

Anonymkode: 16ed9...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man setter intelligens veldig høyt i dagens samfunn. Man elsker ikke med hodet ? Man har ikke drømmer, håp , empati , lidenskap , lyst bare ut fra intelligent tenking. Med årene blir man gjerne mer intelligent men hjertet kan også bli hardere. Man klarer egentlig ikke å elske de man omgås til daglig  selv om man med hodet vet at man burde. Man kan se mennesker lide uten at det egentlig går inn på en men man vet at man bør reagere. Hjertet er svikefullt og ikke alltid til å stole på men noen ganger er det bra å lyttet til hjertet sitt. Bare for å finne ut hvordan man egentlig har det? 

Anonymkode: 16ed9...ece

Jeg går inn i et forhold før jeg har elsket noen. Det handler for meg om å ikke knyte seg til et menneske emotijonelt før jeg har klart å få det mennesket galen på meg først. Det er for å sikre meg at jeg ikke blir lurt! Jeg har egentelig ikke så mye følelser. Jeg er ikke spesielt glad i noen. Ikke engang familien. Jeg eksisterer for min skyld og ikke for noen andres. Jeg var et lettlurt menneske før i tiden, men nå har jeg lært å legge følelsene til side når jeg må ta sånne beslutninger. Som jobb, forhold, osv 

 

Anonymkode: 621bb...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slik som denne verden er i dag så vil jeg påstå at jeg ikke tørr å spørre hjertet mitt om noe som helst lenger. Hær handler det kun om å bruke fornuft og være så skeptisk og hard som mulig slik at jeg ikke risikerer mer faenskap i live mitt. 

Anonymkode: 621bb...c1d

Har du hørt "Elsk meg mest når jeg fortjener det minst"?

Sånn er det med eliten og, de trenger lys og kjærlighet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...