Gå til innhold

Det hjelper jo ikke?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har en mann som sykler eller går i flere timer hver dag, likevel våkner han med angst hver morgen og er urolig om nettene. Hva er da vitsen? Trodde trim skulle hjelpe på det psykiske og søvn. Han er nede i en dyp dal og sier han har gitt opp det alternative også, ikke mer healing og meditasjon på han. Han sier jeg må ikke fortelle om prossesen jeg går gjennom til psykiatrien,det blir da tolket som psykdom. Men det er meningen jeg skal fortelle om dette, også til psykiatrien. De har mye å lære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har en mann som sykler eller går i flere timer hver dag, likevel våkner han med angst hver morgen og er urolig om nettene. Hva er da vitsen? 

Mulig han hadde vært dårligere om han ikke hadde gjort dette.

Anonymkode: 8232d...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig han hadde vært dårligere om han ikke hadde gjort dette.

Anonymkode: 8232d...50d

Det er mulig, men han sliter skikkelig i livet. Har en irritasjon som bare har blitt verre med årene,irriterer seg på så mye og ingenting hjelper. Han har jo vært innom psykiatrien han og, da ble det enda verre sa han. Det er synd det ikke er mulig å bli kvitt den irritasjonen,og i sosiale sammenhenger er han helt hemmet. Han har gitt opp sa han i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hva kan jeg gjøre for å hjelpe? Bortsett fra å sende lys og kjærlighet? Når ikke psykiatrien eller det alternative kunne hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hva kan jeg gjøre for å hjelpe? Bortsett fra å sende lys og kjærlighet? Når ikke psykiatrien eller det alternative kunne hjelpe?

Har han prøvd medisiner?

Anonymkode: 8232d...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har han prøvd medisiner?

Anonymkode: 8232d...50d

Han prøvde zoloft en periode, men følte seg så rar og ble ikke bedre sa han. Jeg tror nok han er deprimert, det er jo uff hele tiden. Zoloft fikk han for irritasjonen. Jeg sier at en salig dose vival sikkert hadde hjulpet på irritasjonen, men det kan man jo ikke ta hver dag i store doser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Han er utrolig rasløs også og kan ikke sette seg ned, går inn og ut hele dagen. Faren hadde bipolar og det har søsteren hans også. Men kan ikke si at jeg har sett han manisk,men litt hypoman virker han hele tiden men ikke taletrang. Han har sosial fobi. Er det noe som kunne ha hjulpet han? Han sier dyformobien er verst, likevel har han ikke fått den diagnosen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han prøvde zoloft en periode, men følte seg så rar og ble ikke bedre sa han. 

Da hadde jeg forsøkt en annen medisin.

Anonymkode: 8232d...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg forsøkt en annen medisin.

Anonymkode: 8232d...50d

For hva da? Irritasjon eller depresjon og angst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

For hva da? Irritasjon eller depresjon og angst?

Det henger vel sammen.

Anonymkode: 8232d...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det henger vel sammen.

Anonymkode: 8232d...50d

Ja det gjør vel det. Det er trist han skal lide sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det gjør vel det. Det er trist han skal lide sånn. 

Det blir ikke bedre av ikke å gjøre noe. En må ta grep. Og det betyr en tur til legen.

Anonymkode: 8232d...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke bedre av ikke å gjøre noe. En må ta grep. Og det betyr en tur til legen.

Anonymkode: 8232d...50d

Han føler han har prøvd alt, får bare være sånn sa han i dag og at han hadde gitt opp. Hjelper vel ikke at jeg sier at han har valgt dette livet selv, men det vet han selv også. Sa han må be om hjelp fra hjelpere og engler, de hjelper ikke hvis man ikke ber om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han føler han har prøvd alt, får bare være sånn sa han i dag og at han hadde gitt opp. Hjelper vel ikke at jeg sier at han har valgt dette livet selv, men det vet han selv også. Sa han må be om hjelp fra hjelpere og engler, de hjelper ikke hvis man ikke ber om det. 

Hvis jeg hadde slitt skikkelig og kjæresten min hadde sagt at jeg måtte be englene om hjelp hadde han vært svært nær ved å få seg en på trynet... Samboeren din bør ta kontakt med behandler om han har det nå og be om å få prøve noe annet og la det være opp til behandler og ham å finne ut hva som kan prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvis jeg hadde slitt skikkelig og kjæresten min hadde sagt at jeg måtte be englene om hjelp hadde han vært svært nær ved å få seg en på trynet... Samboeren din bør ta kontakt med behandler om han har det nå og be om å få prøve noe annet og la det være opp til behandler og ham å finne ut hva som kan prøves.

Han har lest sikkert alle bøkene vi har om åndelighet, og det er ikke få så han vet godt hva jeg snakker om. Men det går ikke veien uansett hva han gjør,han har ikke behandler nå. Og da må han jo til lege å få en ny henvisning, tror ikke han er så villig til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan velge å leve slik han har det nå eller han kan prøve å gjøre noe med det, kontakte fastlegen å be om hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han har lest sikkert alle bøkene vi har om åndelighet, og det er ikke få så han vet godt hva jeg snakker om. Men det går ikke veien uansett hva han gjør,han har ikke behandler nå. Og da må han jo til lege å få en ny henvisning, tror ikke han er så villig til det. 

Da blir det dessverre ingen endring. Engler har jeg ingen tro på.

Anonymkode: 8232d...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Fionys skrev:

Han kan velge å leve slik han har det nå eller han kan prøve å gjøre noe med det, kontakte fastlegen å be om hjelp.

Ja han sa jo i dag at han ga opp, så da får han bare leve sånn da. Syns bare det er trist når han gir opp, men kanskje det er det som skal til. Overgivelse til en høyere makt, men da må han si det høyt. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...