Gå til innhold

Det hjelper jo ikke?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, lillegutt_80 skrev:

Som andre sier, få han til å kontakte fastlegen og ta det derfra

Kan prøve på det, men det virker håpløst når han sier ingenting hjelper. Og at det ble verre av kontakt med psykiatrien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det dessverre ingen endring. Engler har jeg ingen tro på.

Anonymkode: 8232d...50d

Da får jeg øke mine frekvenser og sende han lys og kjærlighet, det er det eneste jeg kommer på nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men sa det til han nå at han burde gå til lege å få ny henvisning til dps, kanskje det..vi får se sa han. Skal mase om det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Han er utrolig rasløs også og kan ikke sette seg ned, går inn og ut hele dagen. Faren hadde bipolar og det har søsteren hans også. Men kan ikke si at jeg har sett han manisk,men litt hypoman virker han hele tiden men ikke taletrang. Han har sosial fobi. Er det noe som kunne ha hjulpet han? Han sier dyformobien er verst, likevel har han ikke fått den diagnosen. 

Et seriøst forsøk med lamictal hadde nok ikke vært dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Bergogdal skrev:

Et seriøst forsøk med lamictal hadde nok ikke vært dumt.

Det skal jeg si til han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...