Gå til innhold

Fikk penger inn på konto uten å vite hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg fikk en hel lønn en gang fra en frisørsalong, og gjett om de var sure når jeg ringte å sa ifra? Trodde de skulle være glad for at jeg ville betale dem tilbake jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 minutter siden, Stikkelsbær skrev:

Jeg vet at Husbanken har insturert Nav om utbetaling av kr. 3000,- ekstra nå, pga. høye strømpriser. Alle som får bostotte skal få dette, med mindre de har fått ekstra utbetalt stønad til strømregninger tidligere i vinter.

Lettet , for jeg slet såpass hardt økonomisk for tiden. Jeg klarte å få regnskapet til å gå opp i opp helt til slutten av forrige måned. Da måtte jeg til tannlegen og bare det var nok til å ødelegge budsjettet mitt . Jeg tok opp lån av feriepengene på forhånd, men det var trist å tenke på å måtte bruke feriepengene til tannlege og optiker osv istedet for å bruke det til å få økonomien sterkere. Men nå ble jeg litt reddet her. Nå har jeg fått økonomien i balanse igjen pga denne utbetaingen. 

Dette var en stor lettelse. Og veldig godt for en tung økonomisk situasjon. 

Anonymkode: 9f740...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg fikk en hel lønn en gang fra en frisørsalong, og gjett om de var sure når jeg ringte å sa ifra? Trodde de skulle være glad for at jeg ville betale dem tilbake jeg. 

Det burde de være. Jeg trodde det måtte være noe feil helt til jeg leste her at en skrev noe om bostøtte, og da så jeg det: Dette er en ekstra utbetaling vedtatt av stortinget. Men tror det kun gjelder for denne måneden. Tror ikke de fortsetter slik hver måned. Men uansett gode penger :) . Jeg ble glad

Anonymkode: 9f740...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det burde de være. Jeg trodde det måtte være noe feil helt til jeg leste her at en skrev noe om bostøtte, og da så jeg det: Dette er en ekstra utbetaling vedtatt av stortinget. Men tror det kun gjelder for denne måneden. Tror ikke de fortsetter slik hver måned. Men uansett gode penger :) . Jeg ble glad

Anonymkode: 9f740...e86

Ja godt du fikk ekstra penger nå, ingenting er bedre enn det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja godt du fikk ekstra penger nå, ingenting er bedre enn det :) 

Ja, akkurat i dag er jeg veldig fornøyd med hva stortinget vedtok :D . Normalt sett så er jeg ikke allitd så fornøyd med hva de vedtar, men dette var et godt tiltak for å hjelpe oss som sliter økonomisk. 

Anonymkode: 9f740...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, laban skrev:

Den må du bekrefte (kontonr etc.) for å få utbetalt, den kommer ikke bare dumpende inn uten varsel.

Nå har vi ihvertfall fått svaret på denne gåten :) . Jeg forsto ikke hvorfor jeg hadde fått de pengene... Men nå er jeg bare så glad :) 

Anonymkode: 9f740...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat i dag er jeg veldig fornøyd med hva stortinget vedtok :D . Normalt sett så er jeg ikke allitd så fornøyd med hva de vedtar, men dette var et godt tiltak for å hjelpe oss som sliter økonomisk. 

Anonymkode: 9f740...e86

Ja det var jammen bra :) Godt man kan bli glad for det de vedtar noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det burde de være. Jeg trodde det måtte være noe feil helt til jeg leste her at en skrev noe om bostøtte, og da så jeg det: Dette er en ekstra utbetaling vedtatt av stortinget. Men tror det kun gjelder for denne måneden. Tror ikke de fortsetter slik hver måned. Men uansett gode penger :) . Jeg ble glad

Anonymkode: 9f740...e86

Du får beholde pengene. Sosialklienter med bostøtte blir trukket tilsvarende dette strømtillegget på neste utbetaling.

Anonymkode: 82fa3...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...